Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43384
Назва: ІНТЕГРАЦІЯ ДИЗАЙНУ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС: ЕФЕКТИ ДЛЯ ТУРИЗМУ ТА РОЗВИТКУ МІСЦЕВИХ ГРОМАД
Інші назви: INTEGRATION OF DESIGN IN THE HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS: EFFECTS FOR TOURISM AND DEVELOPMENT OF LOCAL COMMUNITIES
Автори: Малюта, Людмила
Владимир, Ольга
Рудан, Віталій
Приналежність: ТНТУ імені Івана Пулюя, Кам’янець-Подільський державний інститут
Бібліографічний опис: Малюта Л., Владимир О., Рудан В. Інтеграція дизайну в готельно-ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 3. С. 307-315. DOI: 10.35774/econa2022.03.307
Журнал/збірник: Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 3. С. 307-315. DOI: 10.35774/econa2022.03.307
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 5-січ-2024
Видавництво: www.econa.org.ua
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 338.48:711.4(050)
JEL: L83, L84, R11, Z32
Теми: дизайн готельно-ресторанних комплексів; готельно-ресторанний бізнес; вплив дизайну на туризм; дизайнерські рішення; екосадиби; етносадиби; зелений туризм; роль туризму в місцевому розвитку
Діапазон сторінок: 307-315
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено особливості інтеграції дизайну у готельно-ресторанний бізнес та визначено його роль у процесі привабливості туристів і в розвитку місцевого туристичного бізнесу. Сформовано ряд рекомендацій щодо доцільності розвитку еко та етносадиб як нових форм мистецтва закладів гостинності, що є драйвером розвитку зеленого туризму в об’єднаних територіальних громадах України. Мета. Метою дослідження є аналіз впливу дизайну готельно-ресторанного комплексу на привабливість туристів та розвиток туристичної галузі місцевих громад. Метод (методологія). Методологічну базу становлять загальнонаукові методи дослідження, адаптовані для аналізу специфічних аспектів дизайну у готельно-ресторанному бізнесі. Емпіричні методи, включаючи спостереження та опис, використовуються для збору первинних даних про тенденції дизайну в галузі, а статистичні методи дозволяють обробити зібрану інформацію та виявити закономірності та залежності. Синтез, індукція та дедукція застосовуються для виявлення інноваційних підходів до дизайну, які інтегровані в український готельно-ресторанний бізнес. Ааналіз Google Trends для відстеження динаміки попиту та інтересу до різних стилів дизайну та концепцій готельно-ресторанного бізнесу, які набувають популярності серед споживачів в реальному часі. Соціологічне опитування використовується як інструмент для збору даних від реальних та потенційних клієнтів готельно-ресторанного бізнесу щодо їхніх переваг, очікувань та вражень від інтеграції дизайну в послуги гостинності. Методи абстрагування та узагальнення допомагають сформувати пропозиції щодо використання дизайну як інструменту розвитку готельно-ресторанного бізнесу та його впливу на розвиток місцевих громад і залучення туристів. Результати. В статті доведено, що найбільший вплив дизайнерські рішення мають на розвиток отельноресторанному бізнесу в тому випадку, коли готелі чи інші форми будинків гостинності обираються туристом виключно для відпочику. Значну роль дизайн відіграє в процесах формування позитивного іміджу та привабливості для туристів еко та етносадиб, адже такі локації обираються туристами не для тимчасового проживання, а для відпочинку, тому дизайн є основою відображення автентичного стилю, культури, архітектури, звичаїв і традицій краю. Відтак еко та етносадиби, як відпочинкові комплекси, можуть бути одними із основних драйверів розвитку зеленого туризму та місцевої економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43384
ISSN: 1993-0259
2219-4649
Власник авторського права: Малюта Людмила, Владимир Ольга, Рудан Віталій, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=TmDBwFIAAAAJ&sortby=pubdate&citation_for_view=TmDBwFIAAAAJ:natZJ_-F0IUC
Перелік літератури: Мендела Є. Архітектура як основний фактор формування іміджу готельного підприємства. International Science Journal of Engineering & Agriculture. 2022. Vol. 1, No. 3. pp. 183-189.
Олійник О. М. Фактори успішності готельноресторанних комплексів. Молодий вчений. 2017. № 10. С. 389-392.
Цукренко І., Семенюк В., Скриннік В. Роль дизайну у проектуванні та іміджі закладів готельноресторанного господарства. Universum. 2023. №1. С. 29–34.
Коркуна О. І., Цільник О. Я., Бордун О. В. Розвиток зеленого туризму в умовах формування об’єднаних територіальних громад. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. 2019. Вип. 1. С. 24-28.
Якимчук А., Попадинець Н., Валюх А., Скрипко Т., Левков К. Сільський «зелений» туризм як каталізатор розвитку місцевої економіки в процесі децентралізації влади. Agricultural and resource economics: international scientific e-journal. 2021. Vol. 7, № 1. С. 232-259.
Система інтернет-бронювання житла Booking.com. URL: https://www.booking.com.
Замок-музей Радомисль. URL: https://www.radozamok.com/hotel.
Офіційне конференц-бюро міста Львова. Готелі. URL: https://www.lvivconvention.com.ua.
Готель «Стара Правда». URL: https://starapravda.com.ua/about.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малюта, Владимир, Рудан.pdf426,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора