Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗавідна, Людмила Дмитрівна-
dc.contributor.advisorZavidna, Liudmyla-
dc.contributor.authorШевчук, Надія Сергіївна-
dc.contributor.authorShevchuk, Nadiia-
dc.date.accessioned2023-12-29T23:34:08Z-
dc.date.available2023-12-29T23:34:08Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationШевчук Н. С. Управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Д. Завідна. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023. 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43191-
dc.description.abstractШевчук Н. С. Управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород») Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, 2023. У роботі розглядаються актуальні сьогоднішнім реаліям питання управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород»). У цьому контексті сформовано категоріально-понятійну визначеність якості послуг як соціоекономічного об’єкта управління, запропоновано підходи до розгляду якості в контексті складових компонентів, форм, профілів, аспектів, рівнів. Досліджено законодавчі основи стандартизації та сертифікації системи якості та визначено детермінанти управління якістю. Дано загальну характеристику організації обслуговування та управлінської діяльності ТОВ «Готель «Ужгород». Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності готелю та здійснено оцінювання ефективності стратегії його розвитку в умовах економічної нестабільності. Надано оцінку складових якості послуг та обґрунтовано вплив якості послуг на ефективність діяльності підприємства. Побудовано модель визначення якості послуг, яка підтверджує, що високої якості послуг не можна досягнути шляхом проведення окремих заходів. Запропоновано типову модель управління якістю готельного підприємства. У контексті впровадження принципів загального управління якістю розроблено організаційну модель формування якості послуг. Для ефективного управління якістю готелю запропоновано складові профілю менеджера готелю з якості, сформовано блоки професійних знань, особистих та ділових рис, необхідних керівнику сучасного готелю.uk_UA
dc.description.abstractShevchuk N.S. Service quality management at a hotel business enterprise (LLC “Hotel “Uzhhorod” as a case study) Research on the receipt of educational level of Master’s Degree on speciality 241 "Hotel and restaurant business". Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Ternopil, 2023. The work examines the issues of service quality management that are relevant today in the hotel industry (using the example of Uzhgorod Hotel LLC). In this context, a categorical and conceptual definition of the quality of services as a socio-economic object of management was formed and approaches to considering quality by constituent components, forms, profiles, aspects and levels were proposed. The legal basis of standardization and certification of the quality system was studied and the determinants of quality management were determined. A general description of the service organization and management activities of Hotel Uzhgorod LLC is provided. An analysis of the hotel's financial and economic activity was carried out and an assessment of the effectiveness of its development strategy in conditions of economic instability was carried out. The assessment of the components of service quality is given and the influence of service quality on the efficiency of the enterprise is substantiated. A model for determining the quality of services has been built, which confirms that high quality of services cannot be achieved by carrying out certain types of activities. A typical model of hotel enterprise quality management is proposed. In the context of implementing the principles of general quality management, an organizational model of service quality formation has been developed. For effective hotel quality management, the components of the hotel quality manager's profile are proposed, blocks of professional knowledge, personal and business traits necessary for a modern hotel manager are formed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 10 1.1. Якість послуг як соціоекономічний об’єкт управління 10 1.2. Законодавчі основи стандартизації та сертифікації системи якості 25 1.3. Детермінанти управління якістю 32 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСЮ ІІОСЛУГ ТОВ «ГОТЕЛЬ «УЖГОРОД» 40 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Готель «Ужгород» 40 2.2. Аналіз факторів зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ «Готель «Ужгород» 45 2.3. Управління якістю готельних послуг ТОВ «Готель «Ужгород» 51 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 57 3.1. Напрями вдосконалення механізму управління якістю послуг у готельному господарстві 57 3.2. Пропозиції вдосконалення управління якістю послуг ТОВ «Готель «Ужгород» 63 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 67 4.1. Системи безпеки підприємств готельного господарства 67 4.2. Техногенно-екологічна безпека системи цивільної оборони TOB «Готель «Ужгород» 69 ВИСНОВКИ 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТКИ 81uk_UA
dc.format.extent1-81-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectякість послугuk_UA
dc.subjectуправління якістю послугuk_UA
dc.subjectпідприємство готельного господарстваuk_UA
dc.subjectмодель визначення якості послугuk_UA
dc.subjectмодель формування якості послугuk_UA
dc.subjectпрофіль менеджера готелю з якостіuk_UA
dc.subjectservice qualityuk_UA
dc.subjectservice quality managementuk_UA
dc.subjecthotel business enterpriseuk_UA
dc.subjectservice quality determination modeluk_UA
dc.subjectservice quality formation modeluk_UA
dc.subjecthotel manager quality profileuk_UA
dc.titleУправління якістю послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород»)uk_UA
dc.title.alternativeService quality management at a hotel business enterprise (LLC “Hotel “Uzhhorod” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Шевчук Н.С., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Закон України «Про туризм» від 15.09.1995 № 324/95-ВР.uk_UA
dc.relation.references2. Закон України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII.uk_UA
dc.relation.references3. ДСТУ 4268:2003. Національний стандарт України. «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги»: від 01.07.04. К. : Держспоживстандарт України, 2004.uk_UA
dc.relation.references4. ДСТУ 4269:2004. Національний стандарт України «Послуги туристичні. Класифікація готелів»: від 01.07.04. К. : Держспоживстандарт України, 2004.uk_UA
dc.relation.references5. ДСТУ 180 9000-2001. Системи управління якістю. Основні положення і словник : чин. від 10.01.2001 р. Київ: Держстандарт України, 2001. 27 с.uk_UA
dc.relation.references6. ДСТУ 180 9001-2001. Системи управління якістю. Вимоги : чин. від 10.01.2001 р. Київ : Держстандарт України, 2001. 23 с.uk_UA
dc.relation.references7. ДСТУ 180 9004-2001. Системи управління якістю. Настанови щодо поліпшення діяльності. Вимоги : чин. від 10.01.2001 р. Київ : Держстандарт України, 2001. 44 с.uk_UA
dc.relation.references8. Агафонова Л.Г., Агафонова О.С. Туризм, готельний га ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання / Навч. посібник. K.: Знання України, 2002. 358 с.uk_UA
dc.relation.references9. Басюк Д. І., Мельник Д. О., Маршаленко М. П., Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств. Економiка та держава. № 3. 2019. С. 98-122.uk_UA
dc.relation.references10. Білецький Е. В., Янушкевич Д. А., Шайхлісламов З. Р., Управління якістю продукції та послуг. Харків. торгов-економ. інститут КНТЕУ, 2015. 222 с.uk_UA
dc.relation.references11. Березін О.В., Міценко Н.Г., Дуда С.Т. Управління потенціалом підприємства: навч. посіб. Львів : Магнолія. 2019. 308 с.uk_UA
dc.relation.references12. Бондар Н.П. Ефективне управління фірмою: Сучасна теорія і практика. URL: https://studfile.net/preview/5370698/uk_UA
dc.relation.references13. Брич В. Я., Охота В. І., Методологічні підходи до оцінки якості туристичних та готельно – ресторанних послуг. Інвестиції: практика та досвід № 18/2018.uk_UA
dc.relation.references14. Гуру менеджменту якості і їх концепції. URL: http://www.management.com.ua/qm/qm009.html.uk_UA
dc.relation.references15. Данилюк Л.П. Сутність управління якості готельних послуг. Вісник Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. 2016. №12 C.78-83.uk_UA
dc.relation.references16. Давидова О. Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві : навч. посіб. Харків : ХНАМГ, 2016. 414 с.uk_UA
dc.relation.references17. Дубодєлова А.В. Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти. Проблеми економіки та управління. Львів: Вид-во Нац. ун-ту Львів. Політехніка», 2018. №611. С.130-134.uk_UA
dc.relation.references18. Завідна Л. Д., Шевчук Н. С. Модель управління якістю готельних послуг. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher, Chicago, USA. 2023. Pp. 927-932. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2023/12/MODERN-RESEARCH-IN-SCIENCE-AND-EDUCATION-7-9.12.2023.pdfuk_UA
dc.relation.references19. Завідна Л. Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку : монографія. Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с.uk_UA
dc.relation.references20. Завідна Л. Д. Управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. Київ. нац. торг.-екон. ун-т. Київ, 2018. 39 с.uk_UA
dc.relation.references21. Завідна Л.Д. Управління якістю послуг як стратегічний чинник розвитку підприємства готельного господарства. Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів : тези доповідей Всеукраїнської наук.- практ. конф. (м. Мукачево, 26 березня 2019 р.). Мукачівський державний університет. Мукачево : РВВ МДУ, 2019. С. 52–54.uk_UA
dc.relation.references22. Завідна Л.Д. Клименко В.І. Якість послуг як ключовий чинник успіху готельного бізнесу. IІ International Scientific Conference Modern Transformation in Economics and Management. Conference Proceedings, Part I, March 29th, 2019. Klaipeda, Lithuania: Baltija Publishing, 2019. Vol. 1. P.70–74.uk_UA
dc.relation.references23. Загальні відомості про ТОВ «Готель «Ужгород». URL: http://www.hoteluzhgorod.com (дата звернення: 18.07.2023).uk_UA
dc.relation.references24. Іванова Л.О. Маркетинг готельного і ресторанного господарства. Львів : Магнолія. 2019. 216 с.uk_UA
dc.relation.references25. Коваленко В.П. Теоретико - методологічні аспекти управління якістю. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=254.uk_UA
dc.relation.references26. Кудла Н.Є. Управління якістю в туризмі: підручник. Київ : Центр учбової літератури, 2015. 28 с.uk_UA
dc.relation.references27. Капліна А.С. Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2016. №2(74). С.70-76.uk_UA
dc.relation.references28. Мазаракі А.А., Пугачеський Г.М. Модель Кано в системах управління якістю. Стандартизація, сертифікація, якість. 2004. № 3. С. 55-58.uk_UA
dc.relation.references29. Мартинова О. В. Управління якістю продукції в контексті інтеграції до ЄC. Україна Чехія ЄC : сучасний стан та перспективи: міжнародний науково-практичний семінар. Херсон-Пpara : Вишемирський В.C., 2007. 450 с.uk_UA
dc.relation.references30. Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник. 2- вид. перероб. та доп. К.: Центр учбової літератури, 2012. 472 с.uk_UA
dc.relation.references31. Мальська М.П. Управління сферою готельного господарства: теорія та практика. Київ : Центр учбової літератури, 2017. 336 с.uk_UA
dc.relation.references32. Мельниченко С. Методика дослідження якості обслуговування на туристичних підприємствах. Вісник КНТЕУ. 2016. №1. С. 58-57.uk_UA
dc.relation.references33. Менеджмент ХХІ століття: сучасні моделі, стратегії, технології. Вінниця: Центр підготовки наукових та навчально-методичних видань ВТЕІ КНТЕУ, 2019. 204 с.uk_UA
dc.relation.references34. Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг. Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 384 с.uk_UA
dc.relation.references35. Момот О. І. Менеджмент якості та елементи системи якості. Київ : Центр учбової літератури, 2007. 368 с.uk_UA
dc.relation.references36. Нечаюк Л. І. Телеш Н.О. Готельно-ресторанний бізнес : Менеджмент. URL: https://tourlib.net/books_ukr/nechauk832.htm.uk_UA
dc.relation.references37. Новак М.В. Еволюція основоположних концепцій менеджменту якості та їх використання у готельному господарстві. Готельне господарство та туристична індустрія в ринкових умовах : зб. наук. пр. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2002. С. 134-142.uk_UA
dc.relation.references38. Офіційний сайт Державної статистики України. URL: http://ukrstat.gov.ua/.uk_UA
dc.relation.references39. Панченко М. О. Управління якістю: теорія та практика: навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2019. 228 с.uk_UA
dc.relation.references40. Полковниченко С.О. Управління якістю. Чернігів: ЧНТУ, 2020. 165 с.uk_UA
dc.relation.references41. Сахно Є.Ю., Дорош М.С., Ребенок А.В. Менеджмент сервісу: теорія та практика: навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2010. 328с.uk_UA
dc.relation.references42. Сергійко В. Ф. Фактори підвищення якості послуг у готельній індустрії та їх класифікація. Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету . URL: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/IMV/article/view/2972uk_UA
dc.relation.references43. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references44. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навч. посібник / В.С. Стручок, Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.uk_UA
dc.relation.references45. Ткаченко Т.І. Управління якістю готельних послуг : монографія / Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко, М.В. Новак. К. : Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2006. 234 с.uk_UA
dc.relation.references46. Ткаченко Т.І. Методологічні основи функціонування та формування механізму управління якістю готельних послуг / Т.І. Ткаченко, М.В. Новак // Готельне господарство та туристична індустрія в ринкових умовах : зб. наук. пр. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2003.uk_UA
dc.relation.references47. Ткаченко Т.І., Мельниченко С.В. Босовська М.В., Полтавська О.В. Управління якістю послуг готелів: методологія та практика: монографія / Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко, М.В. Босовська, О.В. Полтавська. К. – КНТЕУ, 2012. 727 с.uk_UA
dc.relation.references48. Томаля Т.С., Щипанова Я.І. Управління якістю в готельно-ресторанному бізнесі. Економіка. Управління. Інновації. 2014. №2 (12). URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_2_56. (дата звернення: 08.09.2023).uk_UA
dc.relation.references49. Топольник В. Г. Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві : навч. посіб. Донецк : Національний університет економіки і торгівлі імені М.Тугана-Барановського, 2016. 328 c.uk_UA
dc.relation.references50. Топорецька З. В Україні залишаться лише «зоряні» готелі? URL: http://www.realestate.lviv.ua/news1730.htmluk_UA
dc.relation.references51. Фейгенбаум А.В. Якість та продуктивність. URL: http://asq.org/qic/display-item/index.html?item=6646uk_UA
dc.relation.references52. Управління якістю та забезпечення якості. Терміни та визначення : ДСТУ 3230-95. Вимоги : чин. від 1996.01.07. К. : Держстандарт України, 1995. 34 с.uk_UA
dc.relation.references53. Харрінгтон Дж. Досконалість управління процесами. Стандарти та якість. 2007. 192 с.uk_UA
dc.relation.references54. Черевко І.В. , Шеметюк Ю.В., Катрік А. І. Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві. Любешів : Любешівський технічний коледж Луцького НТУ. 2020. 119 с.uk_UA
dc.relation.references55. Чередниченко А.О., Калинин М. В. Якість надання послуг як ключовий фактор привабливості підприємств готельного господарства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2016. № 56. С.68-73.uk_UA
dc.relation.references56. Якість послуг у готельному господарстві. URL: https://ua-referat.com/uk_UA
dc.relation.references57. Якість послуг як економічна категорія і об'єкт управління. URL: http://um.co.ua/8/8-19/8-196973.htmluk_UA
dc.relation.references58. Gronroos S. Service management and marketing : Customer Management in Service Competition. 3rd Edition. Wiley, 2007. 496 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Shevchuk N_S_2023.pdf2,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Шевчук.doc50 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора