Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43175
Título: Транскордонне співробітництво як драйвер розвитку міжнародного ділового туризму
Outros títulos: Cross-border cooperation as an important driver of international business tourism development
Authors: Згурська, Юлія
Zghurska, Yuliia
Affiliation: Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця м. Харків, просп. Науки, 9-А, 61166 Україна
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics Kharkiv, 9-A Nauky Ave., 61166 Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Згурська Ю. Транскордонне співробітництво як драйвер розвитку міжнародного ділового туризму. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 39-47. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23zyvmdt.pdf
Bibliographic description (International): Zghurska, Y. (2023) Cross-border cooperation as an important driver of international business tourism development. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 29, no. 2, pp. 39-47. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23zyvmdt.pdf
Journal/Collection: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Issue: 2(29)
Data de edición: Dec-2023
Submitted date: Oct-2023
Date of entry: 29-Dec-2023
Editor: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0002-2405-4666
DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2023.02.039
UDC: 338.48
JEL: F20
L83
O18
O19
Palabras chave: глобальна економіка
міжнародний діловий туризм
проєкт
сталий розвиток
транскордонне співробітництво
cross-border cooperation
global economy
international business tourism
project
sustainable development
Page range: 39-47
Start page: 39
End page: 47
Resumo: У статті розглядається актуальне питання транскордонного співробітництва як важливого драйвера розвитку міжнародного ділового туризму. Метою статті є розробка теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо розвитку транскордонного співробітництва задля забезпечення сталого зростання міжнародного ділового туризму. Проаналізовано вплив розвитку туризму на глобальну економіку з урахуванням сучасних тенденцій та викликів. Стаття висвітлює основні точки зору, згідно яких, транскордонне співробітництво є потужним інструментом розвитку міжнародного ділового туризму, драйвером зростання привабливості певної території як туристичної дестинації для ділових мандрівників, що позначиться на суттєвому підвищенні рівня економічної активності в регіоні та створенню нових робочих місць. У статті визначено ключові аспекти транскордонного співробітництва в туристичній галузі. Запропоновано рекомендації щодо розвитку міжнародного ділового туризму шляхом реалізації транскордонних проєктів та програм. Розглянуто питання впливу активізації міжнародного ділового туризму шляхом розвитку транскордонного співробітництва на забезпечення сталого розвитку. Резюмовано, що транскордонне співробітництво має значний потенціал та є потужним драйвером розвитку міжнародного ділового туризму. Реалізація спільних ініціатив щодо просування бізнес-туризму, проведення сумісних маркетингових та рекламних кампаній транскордонними організаціями та агентствами суттєвим чином підвищують привабливість регіону для ділових туристів та його конкурентоспроможність на світовому ринку туристичних послуг. Таким чином, зроблено висновок, що транскордонне співробітництво стимулює розвиток міжнародного ділового туризму, що в свою чергу сприяє економічному розвитку та співпраці між регіонами та країнами у багатьох сферах діяльності.
The article deals with the topical issue of cross-border cooperation as an important driver of international business tourism development. The purpose of the article is to develop theoretical foundations and practical recommendations for the development of cross-border cooperation to ensure sustainable growth of international business tourism. The author analyzes the impact of tourism development on the global economy, taking into account current trends and challenges. The article highlights the main points of view according to which cross-border cooperation is a powerful tool for the development of international business tourism, a driver of growth of the attractiveness of a certain territory as a tourist destination for business travelers which will significantly increase the level of economic activity in the region and create new jobs. The paper identifies the key aspects of cross-border cooperation in the tourism industry. Recommendations for the development of international business tourism through the implementation of cross-border projects and programs are proposed. The impact of the intensification of international business tourism through the development of cross-border cooperation on sustainable development is considered. It is summarized that cross-border cooperation has significant potential and is a powerful driver of international business tourism development. The implementation of joint initiatives to promote business tourism, joint marketing, and advertising campaigns by cross-border organizations and agencies significantly increase the attractiveness of the region for business tourists and its competitiveness in the global tourism market. Thus, it is concluded that cross-border cooperation stimulates the development of international business tourism, which in turn promotes economic development and cooperation between regions and countries in many areas of activity.
Sponsorship: The authors received no direct funding for this research.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43175
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL for reference material: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23zyvmdt.pdf
https://doi.org/10.12709/mest.08.08.02.09
http://www.skhu.eu/?lang=sk
https://rm.coe.int/cbc-cross-border-co-operation/1680747160
https://rm.coe.int/routes4u-manual-attractiveness-remote-destination-cultural-tourism/16809ef75a%0A%0A
https://rm.coe.int/lap-cbc-leadership-for-cross-border-cooperation-toolkit-for-practition/1680759f11
https://doi.org/10.31520/ei.2019.21.2(71).139-149.
References (Ukraine): 1. Ліньков М. О. Сучасні тенденції розвитку транскордонного співробітництва прикордонних регіонів. Менеджер. Вісник Донецького державного університету управління (Серія «Державне управління»). 2016. №1(70). С. 110–120.
2. Кифяк В. Ф. Транскордонний бізнес-інкубатор як один із інструментів активізації розвитку підприємництва в сфері рекреації та туризму. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 2011. Вип. І (41). С. 34–42.
3. Розвиток транскордонного співробітництва: науково-аналітична доповідь. НАН України. ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України» / за наук. редакцією В. С. Кравців. Львів, 2017. 89 с.
4. Filip, S., Filipova, Ľ., Rayevnyeva, O. European territorial cooperation as a factor of tourism development.// European cooperation and the tourism development. MEST Journal. 2020. Vol. 8. No. 2. Р. 89–99. https://doi.org/10.12709/mest.08.08.02.09
5. Gucik, M. Tourism. Politics and economy. Banska Bistrica: Touristic library. BB: Slovak – Swiss Tourism.
6. Palatkova, M. Global tourism (1st ed.). 2011. Praha: Grada.
7. INTERREG V-A. INTERREG V-A Slovenská republika – Maďarsko. URL: http://www.skhu.eu/?lang=sk (Last accessed 05.10.2023).
8. Cross-border co-operation toolkit. URL: https://rm.coe.int/cbc-cross-border-co-operation/1680747160 (Last accessed 05.10.2023).
9. Cultural tourism in the EU macro-regions: Cultural Routes to increase the attractiveness of remote destinations. URL: https://rm.coe.int/routes4u-manual-attractiveness-remote-destination-cultural-tourism/16809ef75a%0A%0A (Last accessed 05.10.2023).
10. Leadership for cross-border cooperation. URL: https://rm.coe.int/lap-cbc-leadership-for-cross-border-cooperation-toolkit-for-practition/1680759f11 (Last accessed 05.10.2023).
11. Sushchenko, O., Kasenkova, K. Territory Branding As A Tool Of A Tourist-Recreational Complex. Economic Innovations. 2019. No. 21(2(71). P. 139–149. https://doi.org/10.31520/ei.2019.21.2(71).139-149.
References (International): 1. Linkov, M. O. (2016) Suchasni tendentsii rozvytku transkordonnojo spivrobitnytstva prykordonnykh rehioniv [Modern trends in the development of cross-border cooperation of border regions]. Manager. Bulletin of the Donetsk State University of Management (Series "State Management"), No. 1(70), pp. 110–120.
2. Kyfiak, V. F. (2011) Transkordonnyi biznes-inkubator iak odyn z instrumentiv aktyvizatsii rozvytku pidpryiemnytstva v sferi rekreatsii ta turyzmu [Cross-border business incubator as one of the tools to activate the development of entrepreneurship in the field of recreation and tourism]. Bulletin of the Chernivtsi Trade and Economic Institute, issue I (41), pp. 34–42.
3. Rozvytok transkordonnoho spivrobitnytstva: naukovo-analitychna dopovid (2017) [Development of cross-border cooperation: scientific and analytical report] / NAS of Ukraine. State University "M. I. Dolishny Institute of Regional Studies of NAS of Ukraine" /under scient. edit. V. S. Tailors, Lviv, 89 p.
4. Filip, S., Filipova, Ľ., Rayevnyeva, O. (2020) European territorial cooperation as a factor of tourism development. European cooperation and the tourism development. MEST Journal, vol. 8, no. 2. pp. 89–99. https://doi.org/10.12709/mest.08.08.02.09
5. Gucik, M. (2011). Tourism. Politics and economy. Banska Bistrica: Touristic library, BB: Slovak – Swiss Tourism.
6. Palatkova, M. (2011). Global tourism (1st ed.). Praha: Grada.
7. INTERREG V-A. (2020, 03 25). INTERREG V-A Slovenská republika – Maďarsko. Retrieved from INTERREG: http://www.skhu.eu/?lang=sk
8. Cross-border co-operation toolkit. URL: https://rm.coe.int/cbc-cross-border-co-operation/1680747160
9. Cultural tourism in the EU macro-regions: Cultural Routes to increase the attractiveness of remote destinations. URL: https://rm.coe.int/routes4u-manual-attractiveness-remote-destination-cultural-tourism/16809ef75a%0A%0A
10. Leadership for cross-border cooperation. URL: https://rm.coe.int/lap-cbc-leadership-for-cross-border-cooperation-toolkit-for-practition/1680759f11
11. Sushchenko, O., Kasenkova, K. (2019). Territory Branding As A Tool Of A Tourist-Recreational Complex. Economic Innovations, vol. 21(2(71), pp. 139–149. https://doi.org/10.31520/ei.2019.21.2(71).139-149.
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2023, Випуск 2(29)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
23zyvmdt.pdfТРАНСКОРДОННЕ СПІВРОБІТНИЦТВО ЯК ДРАЙВЕР РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ДІЛОВОГО ТУРИЗМУ744,97 kBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados