Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗгурська, Юлія-
dc.contributor.authorZghurska, Yuliia-
dc.date.accessioned2023-12-29T17:33:46Z-
dc.date.available2023-12-29T17:33:46Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-10-
dc.identifier.citationЗгурська Ю. Транскордонне співробітництво як драйвер розвитку міжнародного ділового туризму. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 39-47. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23zyvmdt.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43175-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальне питання транскордонного співробітництва як важливого драйвера розвитку міжнародного ділового туризму. Метою статті є розробка теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо розвитку транскордонного співробітництва задля забезпечення сталого зростання міжнародного ділового туризму. Проаналізовано вплив розвитку туризму на глобальну економіку з урахуванням сучасних тенденцій та викликів. Стаття висвітлює основні точки зору, згідно яких, транскордонне співробітництво є потужним інструментом розвитку міжнародного ділового туризму, драйвером зростання привабливості певної території як туристичної дестинації для ділових мандрівників, що позначиться на суттєвому підвищенні рівня економічної активності в регіоні та створенню нових робочих місць. У статті визначено ключові аспекти транскордонного співробітництва в туристичній галузі. Запропоновано рекомендації щодо розвитку міжнародного ділового туризму шляхом реалізації транскордонних проєктів та програм. Розглянуто питання впливу активізації міжнародного ділового туризму шляхом розвитку транскордонного співробітництва на забезпечення сталого розвитку. Резюмовано, що транскордонне співробітництво має значний потенціал та є потужним драйвером розвитку міжнародного ділового туризму. Реалізація спільних ініціатив щодо просування бізнес-туризму, проведення сумісних маркетингових та рекламних кампаній транскордонними організаціями та агентствами суттєвим чином підвищують привабливість регіону для ділових туристів та його конкурентоспроможність на світовому ринку туристичних послуг. Таким чином, зроблено висновок, що транскордонне співробітництво стимулює розвиток міжнародного ділового туризму, що в свою чергу сприяє економічному розвитку та співпраці між регіонами та країнами у багатьох сферах діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the topical issue of cross-border cooperation as an important driver of international business tourism development. The purpose of the article is to develop theoretical foundations and practical recommendations for the development of cross-border cooperation to ensure sustainable growth of international business tourism. The author analyzes the impact of tourism development on the global economy, taking into account current trends and challenges. The article highlights the main points of view according to which cross-border cooperation is a powerful tool for the development of international business tourism, a driver of growth of the attractiveness of a certain territory as a tourist destination for business travelers which will significantly increase the level of economic activity in the region and create new jobs. The paper identifies the key aspects of cross-border cooperation in the tourism industry. Recommendations for the development of international business tourism through the implementation of cross-border projects and programs are proposed. The impact of the intensification of international business tourism through the development of cross-border cooperation on sustainable development is considered. It is summarized that cross-border cooperation has significant potential and is a powerful driver of international business tourism development. The implementation of joint initiatives to promote business tourism, joint marketing, and advertising campaigns by cross-border organizations and agencies significantly increase the attractiveness of the region for business tourists and its competitiveness in the global tourism market. Thus, it is concluded that cross-border cooperation stimulates the development of international business tourism, which in turn promotes economic development and cooperation between regions and countries in many areas of activity.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent39-47-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23zyvmdt.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.12709/mest.08.08.02.09uk_UA
dc.relation.urihttp://www.skhu.eu/?lang=skuk_UA
dc.relation.urihttps://rm.coe.int/cbc-cross-border-co-operation/1680747160uk_UA
dc.relation.urihttps://rm.coe.int/routes4u-manual-attractiveness-remote-destination-cultural-tourism/16809ef75a%0A%0Auk_UA
dc.relation.urihttps://rm.coe.int/lap-cbc-leadership-for-cross-border-cooperation-toolkit-for-practition/1680759f11uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.31520/ei.2019.21.2(71).139-149.uk_UA
dc.subjectглобальна економікаuk_UA
dc.subjectміжнародний діловий туризмuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk_UA
dc.subjectcross-border cooperationuk_UA
dc.subjectglobal economyuk_UA
dc.subjectinternational business tourismuk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.titleТранскордонне співробітництво як драйвер розвитку міжнародного ділового туризмуuk_UA
dc.title.alternativeCross-border cooperation as an important driver of international business tourism developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc338.48uk_UA
dc.relation.references1. Ліньков М. О. Сучасні тенденції розвитку транскордонного співробітництва прикордонних регіонів. Менеджер. Вісник Донецького державного університету управління (Серія «Державне управління»). 2016. №1(70). С. 110–120.uk_UA
dc.relation.references2. Кифяк В. Ф. Транскордонний бізнес-інкубатор як один із інструментів активізації розвитку підприємництва в сфері рекреації та туризму. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 2011. Вип. І (41). С. 34–42.uk_UA
dc.relation.references3. Розвиток транскордонного співробітництва: науково-аналітична доповідь. НАН України. ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України» / за наук. редакцією В. С. Кравців. Львів, 2017. 89 с.uk_UA
dc.relation.references4. Filip, S., Filipova, Ľ., Rayevnyeva, O. European territorial cooperation as a factor of tourism development.// European cooperation and the tourism development. MEST Journal. 2020. Vol. 8. No. 2. Р. 89–99. https://doi.org/10.12709/mest.08.08.02.09uk_UA
dc.relation.references5. Gucik, M. Tourism. Politics and economy. Banska Bistrica: Touristic library. BB: Slovak – Swiss Tourism.uk_UA
dc.relation.references6. Palatkova, M. Global tourism (1st ed.). 2011. Praha: Grada.uk_UA
dc.relation.references7. INTERREG V-A. INTERREG V-A Slovenská republika – Maďarsko. URL: http://www.skhu.eu/?lang=sk (Last accessed 05.10.2023).uk_UA
dc.relation.references8. Cross-border co-operation toolkit. URL: https://rm.coe.int/cbc-cross-border-co-operation/1680747160 (Last accessed 05.10.2023).uk_UA
dc.relation.references9. Cultural tourism in the EU macro-regions: Cultural Routes to increase the attractiveness of remote destinations. URL: https://rm.coe.int/routes4u-manual-attractiveness-remote-destination-cultural-tourism/16809ef75a%0A%0A (Last accessed 05.10.2023).uk_UA
dc.relation.references10. Leadership for cross-border cooperation. URL: https://rm.coe.int/lap-cbc-leadership-for-cross-border-cooperation-toolkit-for-practition/1680759f11 (Last accessed 05.10.2023).uk_UA
dc.relation.references11. Sushchenko, O., Kasenkova, K. Territory Branding As A Tool Of A Tourist-Recreational Complex. Economic Innovations. 2019. No. 21(2(71). P. 139–149. https://doi.org/10.31520/ei.2019.21.2(71).139-149.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Linkov, M. O. (2016) Suchasni tendentsii rozvytku transkordonnojo spivrobitnytstva prykordonnykh rehioniv [Modern trends in the development of cross-border cooperation of border regions]. Manager. Bulletin of the Donetsk State University of Management (Series "State Management"), No. 1(70), pp. 110–120.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Kyfiak, V. F. (2011) Transkordonnyi biznes-inkubator iak odyn z instrumentiv aktyvizatsii rozvytku pidpryiemnytstva v sferi rekreatsii ta turyzmu [Cross-border business incubator as one of the tools to activate the development of entrepreneurship in the field of recreation and tourism]. Bulletin of the Chernivtsi Trade and Economic Institute, issue I (41), pp. 34–42.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Rozvytok transkordonnoho spivrobitnytstva: naukovo-analitychna dopovid (2017) [Development of cross-border cooperation: scientific and analytical report] / NAS of Ukraine. State University "M. I. Dolishny Institute of Regional Studies of NAS of Ukraine" /under scient. edit. V. S. Tailors, Lviv, 89 p.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Filip, S., Filipova, Ľ., Rayevnyeva, O. (2020) European territorial cooperation as a factor of tourism development. European cooperation and the tourism development. MEST Journal, vol. 8, no. 2. pp. 89–99. https://doi.org/10.12709/mest.08.08.02.09uk_UA
dc.relation.referencesen5. Gucik, M. (2011). Tourism. Politics and economy. Banska Bistrica: Touristic library, BB: Slovak – Swiss Tourism.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Palatkova, M. (2011). Global tourism (1st ed.). Praha: Grada.uk_UA
dc.relation.referencesen7. INTERREG V-A. (2020, 03 25). INTERREG V-A Slovenská republika – Maďarsko. Retrieved from INTERREG: http://www.skhu.eu/?lang=skuk_UA
dc.relation.referencesen8. Cross-border co-operation toolkit. URL: https://rm.coe.int/cbc-cross-border-co-operation/1680747160uk_UA
dc.relation.referencesen9. Cultural tourism in the EU macro-regions: Cultural Routes to increase the attractiveness of remote destinations. URL: https://rm.coe.int/routes4u-manual-attractiveness-remote-destination-cultural-tourism/16809ef75a%0A%0Auk_UA
dc.relation.referencesen10. Leadership for cross-border cooperation. URL: https://rm.coe.int/lap-cbc-leadership-for-cross-border-cooperation-toolkit-for-practition/1680759f11uk_UA
dc.relation.referencesen11. Sushchenko, O., Kasenkova, K. (2019). Territory Branding As A Tool Of A Tourist-Recreational Complex. Economic Innovations, vol. 21(2(71), pp. 139–149. https://doi.org/10.31520/ei.2019.21.2(71).139-149.uk_UA
dc.identifier.citationenZghurska, Y. (2023) Cross-border cooperation as an important driver of international business tourism development. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 29, no. 2, pp. 39-47. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23zyvmdt.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2023.02.039-
dc.subject.jelF20uk_UA
dc.subject.jelL83uk_UA
dc.subject.jelO18uk_UA
dc.subject.jelO19uk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця м. Харків, просп. Науки, 9-А, 61166 Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationSimon Kuznets Kharkiv National University of Economics Kharkiv, 9-A Nauky Ave., 61166 Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2405-4666-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(29)-
dc.citation.spage39-
dc.citation.epage47-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2023, Випуск 2(29)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23zyvmdt.pdfТРАНСКОРДОННЕ СПІВРОБІТНИЦТВО ЯК ДРАЙВЕР РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ДІЛОВОГО ТУРИЗМУ744,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.