Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorТарар, Тетяна Олексіївна-
dc.contributor.authorTarar, Tetiana-
dc.date.accessioned2023-12-28T20:29:40Z-
dc.date.available2023-12-28T20:29:40Z-
dc.date.issued2023-12-28-
dc.identifier.citationТарар Т. О. Розроблення та обґрунтування маркетингової товарно-збутової політики підприємства на маркетингових засадах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Т. О. Тарар. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43156-
dc.descriptionЗбільшення кількості учасників на ринку піднімає питання ефективності збутових стратегій та вимагає вивчення ринкових тенденцій для позиціонування продукції чи послуги підприємства. Сучасні споживачі докладають великої ваги не лише якісним характеристикам продукції, але й взаємодії з брендом та процесами покупки. Маркетингова товарно-збутова політика, побудована на маркетингових принципах, дозволяє ефективно задовольняти потреби та очікування клієнтів.uk_UA
dc.description.abstractНа підставі комплексного аналізу діяльності підприємства та маркетингових досліджень на меблевому ринку України визначено та обґрунтовано низку напрямків для удосконалення збутової системи підприємства. Проведений аналіз став основою для оптимізації маркетингової політики розподілу підприємства.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ПОЛІТИКОЮ РОЗПОДІЛУuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1.Визначення та роль елементів збутової системиuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Структура збутових каналівuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Організація управління процесом збутуuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СИСТЕМИ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents2.1.Діяльність підприємства в умовах сучасного ринкуuk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Аналіз впливу макромаркетингового середовищаuk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Аналіз впливу мікромаркетингового середовищаuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3.ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЗБУТОВОЇ СИСТЕМИuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1.Альтернативні шляхи для підвищення рівня збуту продукції підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2.Обґрунтування маркетингової товарно-збутової політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.3.Перспективи втілення в життя запропонованих заходівuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectзбутова системаuk_UA
dc.subjectоптимізація маркетингової політики розподілуuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectsales systemuk_UA
dc.subjectoptimization of distribution marketing policyuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleРозроблення та обґрунтування маркетингової товарно-збутової політики підприємства на маркетингових засадахuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and substantiation of the enterprise marketing product-sales policy based on marketinguk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Тарар Тетяна Олексіївна , 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberАртеменко, Людмила Борисівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15;uk_UA
dc.relation.references2. Податковий кодекс України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17;uk_UA
dc.relation.references3. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. //Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references4. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. //Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references5. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] //Голос України. – 2001. –№ 108. –20 червня.uk_UA
dc.relation.references6. Агєєв Є. Я. Закупівельна логістика: матеріально-технічне постачання підприємства: навчальний посібник /Є. Я. Агєєв, М. Л. Заєв, С. В. Піча. –Львів : Новий Світ-2000, 2017. –719 с.uk_UA
dc.relation.references7. Алькема В. Г. Економічна безпека суб’єктів логістичної діяльності / В. Г. Алькема, О. С. Кириченко. – К. : ВНЗ Університет економіки та права «КРОК», 2016. – 350 с.uk_UA
dc.relation.references8. Алькема В. Г. Логістичний консалтинг: навчальний посібник / В. Г. Алькема, О. С. Кириченко, С. А. Філатов. – К.: ВНЗ «Університет економіки та прав «КРОК», 2020. 360с.uk_UA
dc.relation.references9. Амонс С. Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С. Е. Амонс, О. П. Красняк //Ефективна економіка. – 2020. – № 5. – URL: www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.references10. Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 3. – С. 85-103. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/47/46uk_UA
dc.relation.references11. Ахновська І. О. Антикризове управління підприємством в умовах економіки мінімального контакту /І. О. Ахновська, П. І. Панасюк //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 42-47.uk_UA
dc.relation.references98. Шавшин О.С. Стратегія інноваційного розвитку підприємства / О.С. Шавшин //Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Сер.: Економічні науки. – 2017. – № – 3 (25). – Т. 2. – С. 167-171.uk_UA
dc.relation.references99. Шаповал А.С. Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємства /А.С. Шаповал, Н.Ю. Буга //Економіка та управління підприємствами. – 2020. – Вип. 43. – С. 307-312.uk_UA
dc.relation.references100. Шендерівська Л. П. Напрями розвитку інноваційного потенціалу підприємств /Л. П. Шендерівська, А. В. Кваско //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 74-80.uk_UA
dc.relation.references101. Якимишин Л. Я. Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: монографія /Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2017. – 220 с.uk_UA
dc.relation.references102. Якимишин Л.Я. Електронні ланцюги поставок товарів повсякденного попиту/ Л.Я. Якимишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика». – 2011.– №706. – С. 193–197.uk_UA
dc.relation.references103. Якимишин Л.Я. Управління відносинами в ланцюгу поставок на засадах Vested / Л.Я.Якимишин, Н.Ю.Савіна, Л.Ю. Шевців //. Науковий вісник НЛТУ: зб. наук.-техн. праць. Львів: РВВ НЛТУ України.- 2014.- С. 309–315.uk_UA
dc.relation.references12. Балджи М.Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 368 с.uk_UA
dc.relation.references13. Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А. М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с.uk_UA
dc.relation.references14. Безугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін. – Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references15. Безугла Л. С. Формування маркетингової збутової політики підприємства /Л. С. Безугла, К. Р. Пороходніченко //Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 24. – С. 111-116.uk_UA
dc.relation.references16. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук // Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references17. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. – К.:ЦУЛ, 2017. – 620 с.uk_UA
dc.relation.references18. Бондаренко С. М. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств /С. М. Бондаренко, М. Ю. Лісовський // Науковий вісник Ужгородського національного університету.– 2017. – Вип. 15. – Ч. 1. – С. 42-45.uk_UA
dc.relation.references19. Бурачек І. В. Конкурентоспроможність продукції підприємств: сутність, методи оцінки та зарубіжний досвід управління /І. В. Бурачек, О. О. Біленчук //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 14. – с. 288-293.uk_UA
dc.relation.references20. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references21. Воркут Т. А. Управління ланцюгами постачань: логістичний аспект: навчальний посібник / Т. А. Воркут, О. Є. Білоног, А. М. Дмитриченко, Ю. О. Третиниченко. – К. : НТУ, 2017. – 286 с.uk_UA
dc.relation.references22. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник / І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с.uk_UA
dc.relation.references23. Горб П. В. Маркетингове планування на підприємствах в умовах трансформаційної економіки /П. В. Горб, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч //Ефективна економіка. – 2017. – № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5581uk_UA
dc.relation.references24. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references25. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с.uk_UA
dc.relation.references26. Гречуха А. О. Теорія та генезис поняття маркетингова політика розподілу підприємства / А. О. Гречуха //Економіка і організація управління. – 2016. – № 2 (22). – С. 37-44.uk_UA
dc.relation.references27. Григорак М. Ю. Інтелектуалізація ринку логістичних послуг: концепція, методологія, компетентність: монографія / М. Ю. Григорак. – К.: Сік Груп Україна, 2017. – 513 с.uk_UA
dc.relation.references28. Григорак М.Ю. Логістичне обслуговування: навчальний посібник /М. Ю. Григорак, О. В. Карпунь. – К.: Вид-во Нац.авіац.ун-ту «НАУ-друк», 2010. – 150 с.uk_UA
dc.relation.references29. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 18. – С. 346-352.uk_UA
dc.relation.references30. Денисенко М. П. Організація та проектування логістичних систем: підручник / М. П. Денисенко, Л. Г. Шморгун, В. С. Марунич та ін. –К.: Міленіум, 2016. –388 с.uk_UA
dc.relation.references31. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник /Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018.–357 с.uk_UA
dc.relation.references32. Дорошенко Г. О. Маркетинг: навчальний посібник /Г. О. Дорошенко Харків: Тім Пабліш Груп, 2016. – 411 с.uk_UA
dc.relation.references33. Жегус О. В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /О. В. Жегус, Т. М. Парцина. – Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. – 237 с.uk_UA
dc.relation.references34. Жмуденко В. О. Оптимізація ресурсного потенціалу як стратегічний напрям розвитку підприємства /В. О. Жмуденко, Р. І. Ліщук //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 165. – С. 53-58. – URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/788/764uk_UA
dc.relation.references35. Закаблук Г. О. Дослідження динаміки показників фінансово-економічного стану промислових підприємств /Г. О. Закаблук //Інвестиції: практика та досвід. – 2018. – № 12. – С. 36-41.uk_UA
dc.relation.references36. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов //Маркетинг в Україні. – 2017. – № 5-6. – С. 64-72.uk_UA
dc.relation.references37. Зозульов О. Cхема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку / О. Зозульов, А. Василенко //Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 24-31.uk_UA
dc.relation.references38. Зоріна О.І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник / О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.uk_UA
dc.relation.references39. Зоріна О. І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах /О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – Вип. 21. – С. 284-287.uk_UA
dc.relation.references40. Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /С. М. Ілляшенко. – К.: ЦНЛ, 2006. – 192 с.uk_UA
dc.relation.references41. Капінос Г.І. Управління якістю: навчальний посібник /Г.І. Капінос, І.В. Грабовська. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 278 с.uk_UA
dc.relation.references42. Катаєв А. В. Маркетинг: навчальний посібник /А. В. Катаєв. – Харків: видавничий центр «Діалог», 2016. – 290 с.uk_UA
dc.relation.references43. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.uk_UA
dc.relation.references44. Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І. О. Ковшова. – Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2018. – 516 с.uk_UA
dc.relation.references45. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: монографія /за заг. ред. О.Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с.uk_UA
dc.relation.references46. Крикавський Є. Логістика та управління ланцюгами поставок: навчальний посібник / Є. Крикавський, О. Похильченко, М. Фертч. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 844 с.uk_UA
dc.relation.references47. Крикавський Є. В. Логістичні системи: підручник /Є. В. Крикавський, Н. В. Чорнописька. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 288 с.uk_UA
dc.relation.references48. Крикавський Є. В. Економіка логістики: навчальний посібник / Є. В. Крикавський, О. А. Похильченко, Л.Я. Якимишин та ін. –Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 640 с.uk_UA
dc.relation.references49. Крикавський Є.В. Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту / Крикавський Є.В., Якимишин Л.Я// Маркетинг і цифрові технології. – 2018.-№1(2). – С.21-32.uk_UA
dc.relation.references50. Кузьмович А.І. Планування та управління проектами. Моделювання засобами MS Exel: практикум /А.І. Кузьмович – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2018. – 180 с.uk_UA
dc.relation.references51. Кузьо Н. Є. Електронна комерція в Україні: сучасний стан, галузеві особливості та організаційні форми / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, І. І. Мельниченко// Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 1, № 5. – С. 27-41.uk_UA
dc.relation.references52. Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник В5 /Ю.Г. Левченко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references53. Лепейко Т.І. Комплексна оцінка рівня розвитку промислових підприємств /Т. І. Лепейко, А. М. Баланович //Проблеми економіки – 2016. – № 4. – С. 136-143.uk_UA
dc.relation.references54. Лінтур М. В. Сутність та роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи /М. В. Лінтур, М. Г. Рега //Економіка та управління підприємствами. – 2016. – Вип. 3 (03). – С. 118-122.uk_UA
dc.relation.references55. Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник /Я. В. Литвиненко. – 2010. – 294 с.uk_UA
dc.relation.references56. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг. /І. Л. Литовченко. – Київ: Знання, 2017. – 198 с.uk_UA
dc.relation.references57. Лупак Р. Л. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник /Р. Л. Лупак, Т. Г. Васильців. – Львів: Видавництво ЛКА, 2016. – 484 с.uk_UA
dc.relation.references58. Маркетинговий аналіз ринку: інструкція по застосуванню. 04.12.2019 р. – URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovyj-analiz-rynka-instrukciya-po-primeneniyuuk_UA
dc.relation.references59. Марр Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркетингу, яких необхідно уникати /Б. Марр //Маркетинг в Україні. – 2018. – № 6. – С. 22-24.uk_UA
dc.relation.references60. Мартиненко А. В. Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадія їх життєвого циклу /А. В. Мартиненко, П. Г. Перерва //Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 1, № 5. – С. 6-16.uk_UA
dc.relation.references61. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник /Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 808 с.uk_UA
dc.relation.references62. Ніколенко І.В. Маркетинг технічних інновацій: підручник / І.В. Ніколенко, М.К. Сукач, Г.О. Оборський. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2016. – 480 с.uk_UA
dc.relation.references63. Новойтенко І.В. Комерційне право: навчальний посібник. В5 / І.В. Новойтенко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 242 с.uk_UA
dc.relation.references64. Новикова І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах /І. Новикова, О. Баранова //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 6. – С. 26-35.uk_UA
dc.relation.references65. Овчарук О. М. Трансформація методології стимулювання та мотивації персоналу /О. М. Овчарук //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 48-52.uk_UA
dc.relation.references66. Окландер М.А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія. /М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. – К.: Знання, 2011. – с. 102.uk_UA
dc.relation.references67. Омельченко В. Я. Перспективи розвитку потенціалу світового електронно-логістичного ринку /В. Я. Омельченко, Г. П. Омельченко, О. В. Омельченко //Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 4, № 3. – С. 55-62.uk_UA
dc.relation.references68. Ортинська В. В. Маркетингові дослідження: підручник / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – 455 с.uk_UA
dc.relation.references69. Паламарчук М.М. Категорія конкуренції: аналітичний огляд еволюційного розвитку наукової думки /М.М. Паламарчук //Агроінком – 2013. – №4-6. – С. 91-94.uk_UA
dc.relation.references70. Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник / В. Н. Парсяк. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. – 324 с.uk_UA
dc.relation.references71. Перевозова І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. Перевозова, О. Малинка //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 2. – С. 40-44.uk_UA
dc.relation.references72. Петрова О. Зміни підходів в управління маркетинговими активностями /О. Петрова //Маркетинг в Україні. – 2021. – № 1. – С. 55-59.uk_UA
dc.relation.references73. Петруня Ю. Є. Маркетинг: навчальний посібник /Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня. – Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. – 362 с.uk_UA
dc.relation.references74. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. – Дніпро: Видавець, 2019. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references75. Полюхович М. Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства /М. Полюхович //Галицький економічний вісник. – 2021. – Т. 69, № 2. – С. 118-128.uk_UA
dc.relation.references76. Попова Н. В. Маркетинг: підручник /Н. В. Попова. – Харків: В справі, 2016. 298 с.uk_UA
dc.relation.references77. Проскурніна Н. В. Аналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обґрунтування впровадження маркетингових інновацій /Н. В. Проскурніна //Проблеми економіки. – 2019. – № 1 (39). – С. 109-120.uk_UA
dc.relation.references78. Пунін Ю. О. Стратегія і тактика інтернет-маркетингу компаній дистрибуторів на В2В ринку /Ю. О. Пунін //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 4. – С. 44-56.uk_UA
dc.relation.references79. Решетилова Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку /Т. Решетилова //Маркетинг в Україні. – 2020. – № 1. – С. 55-59.uk_UA
dc.relation.references80. Решетілова Т. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів /Т. Решетілова //Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 58-62.uk_UA
dc.relation.references81. Рясних Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства /Є Рясних, О. Савченко //Маркетинг в Україні. – 2018. – № 6. – С. 35-44.uk_UA
dc.relation.references82. Савицька Н. Контент маркетинг: стратегія і тактика /Н. Савицька, В. Михайлова, К. Полевач, В. Декадіна //Маркетинг в Україні. – 2018. – № 6. – С. 45-51.uk_UA
dc.relation.references83. Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти ринку В2В /Н. Л. Савицька //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 1, № 1. – С. 20-33. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/5/6uk_UA
dc.relation.references84. Савченко Л. В. Економіко-математичні методи в логістиці: навчальний посібник /Л. В. Савченко, М. Ю. Григорак. – Нац. авіац. ун-т. – К.: НАУ, 2016. – 282 с.uk_UA
dc.relation.references85. Сак Т. В. Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку /Т. В. Сак, Д. О. Ховхалюк //Маркетинг і цифрові технології. – 2020. – Т. 4, № 3. – С. 73-85.uk_UA
dc.relation.references85. Сак Т. В. Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку /Т. В. Сак, Д. О. Ховхалюк //Маркетинг і цифрові технології. – 2020. – Т. 4, № 3. – С. 73-85.uk_UA
dc.relation.references87. Серпухов М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств /М. Серпухов, А. Нестеренко //Маркетинг в Україні. – 2020. – № 5. – С. 63-69.uk_UA
dc.relation.references88. Скібіцький О.М. Організація бізнесу: менеджмент підприємницької діяльності /О.М. Скібіцький, В.В. Матвєєв, Л.І. Скібіцька. – URL: https://pidru4niki.com/1609120941970/menedzhment/konkurentospromozhnist_konkurentni_perevagi_firmiuk_UA
dc.relation.references89. Скіцько В. І. Цифрові технології сучасної логістики та управління ланцюгами постачання /В. І. Скіцько //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. ц, № 3. – С. 48-63. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/44/43uk_UA
dc.relation.references90. Скидайнова М. Маркетингові дослідження: чим вони допомагають бізнесу / М. Скидайнова. – URL: https://esputnik.com/uk/blog/marketingovi-doslidzhennya-chim-voni-dopomagayut-biznesuuk_UA
dc.relation.references91. Соболєва-Терещенко О. А. Оцінка ефективності маркетингової діяльності в контексті розбудови програм лояльності покупців /О. А. Соболєва-Терещенко, В. О. Антонова //Ефективна економіка. – 2019. – № 5. – URL: www.economy.nayka.uauk_UA
dc.relation.references92. Стратегічний аналіз галузі: навчальний посібник /за ред. О. Я. Лотиш. – Тернопіль: Економічна думка, 2019. – 248 с.uk_UA
dc.relation.references93. Фалович В.А. Формування та розвиток комплексу емерджентних якостей в ланцюгу поставок на ринку товарів промислового призначення : дис. д-ра екон. наук: 08.00.04. Тернопіль, 2018. 493 с.uk_UA
dc.relation.references94. Фалович В. Концептуальний підхід до формування замкнутої петлі ланцюга поставок / В.Фалович // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика». – 2010. – № 669. – С 153-158.uk_UA
dc.relation.references95. Фалович В.А., Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево2017. – Випуск №10, С. 389 – 395. – Режим доступу до журн.: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdfuk_UA
dc.relation.references96. Фалович В. А. Структурування ланцюга поставок у контексті ідентифікації джерел формування емерджентних властивостей / В.А. Фалович // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика».– Львів, 2017. – № 862. – С. 213-232.uk_UA
dc.relation.references97. Хурдей В. Д. Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи /В. Д. Хурдей, В. В. Даценко, Л. Ю. Семенова// Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 165. – С. 96-100. – URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/793/769uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарар ПМм-61.pdf922,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Тарар_Avtorsyka_dovidka_kvalifikaciyna_magistr (1).pdf507,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора