Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФедишин, Ірина Богданівна-
dc.contributor.advisorFedyshyn, Iryna-
dc.contributor.authorБойко, Аліна Юріївна-
dc.contributor.authorBoiko, Alina-
dc.date.accessioned2023-12-28T15:11:36Z-
dc.date.available2023-12-28T15:11:36Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationБойко А. Ю. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності (на прикладі лаунж-бару «Za sklom») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / А. Ю. Бойко. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43140-
dc.description.abstractБойко А.Ю. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності (на прикладі лаунж-бару «Za sklom» Кваліфікаційна робота магістра: 8 7 сторін о к , 9 рисунків, 1 3 таблиць, 5 5 літературн их джерел. Предмет дослідження  управління забезпеченням та підвищенням конкурентоспроможності підприємства індустрії гостинності Об'єкт дослідження  підприємство у сфері індустрії гостинності лаунж-бар «Za sklom» Метою роботи є вироблення пропозицій для забезпечення високого рівня конкурентоспроможності лаунж-бар «Za sklom» Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний. У кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні основи забезпечення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності, зокрема проаналізовано роль інноваційної активності підприємства у підвищенні конкурентоспроможності, суть і особливості забезпечення конкурентоспроможності в індустрії гостинності та особливості використання IT-технологій для забезпечення конкурентних переваг підприємства ресторанного господарства; подано загальну характеристику лаунж-бару «Za sklom» та здійснено оцінку виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства, проаналізовано доходи та витрати, конкурентне середовище; запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності, зокрема лаунж-бару «Za sklom»; здійснена оцінка економічної ефективності впровадження поданих рекомендацій. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – лаунж-бар «Za sklom».uk_UA
dc.description.abstractBoiko A.Yu. Some w ays of competitiveness increas e for hospitality industry enterprises ( lounge bar "Za sklom" as a case study Bachelor's thesis : 8 7 pages, 9 figures, 1 3 tables, 5 5 references. Subject of research  management of ensuring a high level of competitiveness of the hospitality industry enterprise Object of research  enterprise in the field of hospitality industry Lounge bar " Za sklom The purpose of the work is development of proposals to ensure a high level of competitiveness of the Lounge bar " Za sklom Research methods  observation, comparison, grouping, analy sis and synthesis, tabular. T he theoretical foundations of ensuring the competitiveness of enterprises in the hospitality industry were examined in the master's thesis , in particular, the role of enterprise s` innovative activity in competitiveness increasing was analyzed , the essence and features of ensuring competitiveness in the hospitality industry, and the peculiarities of the IT technologies use to ensure the competitive advantages of the restaurant industry were characterize d ; general characteristics of the lounge bar "Za sklom" were presented and the production and economic activity of the investigated enterprise was evaluated, revenues and costs, competitive environment were analyzed; directions for increasing the competiti veness of the lounge bar "Za sklom" were proposed; an assessment of the economic effectiveness of the implementation of the presented recommendations was carried out. The results of the study are recommended for implementation in the activity of the investigated enterprise l ounge bar " Za sklomuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. 1.1. Інноваційна активність підприємства та її роль у підвищенні конкурентоспроможності підприємства 1.2. Суть і особливості забезпечення конкурентоспроможності в індустрії гостинності 1.3. Особливості використання IT-технологій для забезпечення конкурентних переваг підприємства ресторанного господарства РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ РЕСТОРАННИХ ПІДПРИЄМСТВ 2.1. Закономірності розвитку підприємств ресторанного господарства 2.2. Загальна характеристика лаунж-бару «Za sklom» 2.3. Оцінка виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛАУНЖ-БАРУ «ZA SKLOM» 3.1. Обґрунтування вибору закупівлі льодогенератора для забезпечення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства 3.2. Підвищення ефективності надання послуг у лаунж-барі «Za sklom» через встановлення POS терміналів 3.3. Застосування IT-технологій для підвищення конкурентоспроможності лаунж-бару «Za sklom» 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1. Охорона праці у лаунж барі «Za sklom» 4.2 Стійкість роботи суб'єктів готельно ресторанного бізнесу у надзвичайних ситуаціях ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИuk_UA
dc.format.extent1-87-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності (на прикладі лаунж-бару «Za sklom»)uk_UA
dc.title.alternativeSome ways of competitiveness increase for hospitality industry enterprises (lounge bar "Za sklom" as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Бойко А.Ю., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Annual revenue of accommodation and food service business entities in Ukraine from 2010 to 2021. URL: https://www.statista.com/statistics/997275/ukraine-turnover-accommodation-food-businessesuk_UA
dc.relation.references2. Bashynska, I., Lytovchenko, I., & Kharenko, D. Sales tunnels in messengers as new technologies for effective internet-marketing in tourism and hospitality. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering, 8(12), 2019. 594-598 р. URL: https://doi.org/10.35940/ijitee.L3470.1081219uk_UA
dc.relation.references3. Bashynska, I., Lytovchenko, I., & Kharenko, D. Sales tunnels in messengers as new technologies for effective internet-marketing in tourism and hospitality. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering, 8(12), 2019. рр. 594-598. URL: https://doi.org/10.35940/ijitee.L3470.1081219uk_UA
dc.relation.references4. Business Dictionary, 2016. URL: http://www.businessdictionary.com/definition/innovation.htmluk_UA
dc.relation.references5. David Ricardo (1772 – 1823), “Principles of Political Economy and Taxation”. London, Library of Economics and Liberty, 1999.uk_UA
dc.relation.references6. Drucker Peter. Innovation and Entrepreneurship, HarperCollins Publishers, New York, 1993.uk_UA
dc.relation.references7. European Innovation Management Academy, 2016. URL: https://www.improveinnovation.eu.uk_UA
dc.relation.references8. Failte Ireland. A Human Resource Development Strategy for Irish Tourism: Competing Through People, Failte Ireland, Dublin. 2005.uk_UA
dc.relation.references9. Fedyshyn I., Buiak L., Harmatiy N., Pryshliak K. The impact of crisis events in ukraine on the export of agricultural products to EU countries and the world. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, 45(2), 2023. рр. 193–201. URL: https://doi.org/10.15544/mts.2023.19uk_UA
dc.relation.references10. Firlej K. Economic conditions of the functioning of the food industry companies in Poland. In: Peer-Reviewed Proceedings of the International Scientific Conference Hradec Economics Days, Hradec Králové, Feb 2–3, 2015. рр. 121–132.uk_UA
dc.relation.references11. Fowler, D.S. Impact of COVID-19 on the global hospitality industry: a brief review of current academic literature and meta-analysis to determine primary qualitative themes. Research in Hospitality Management, 12, 1, 2022. 29-4, URL: https://doi: 10.1080/22243534.2022.2080948uk_UA
dc.relation.references12. Halkiv, L., Karyy, O., Kulyniak, I., & Ohinok, S. Modeling and forecasting of innovative, scientific and technical activity indicators under unstable economic situation in the country: Case of Ukraine. Communications in Computer and Information Science, 2020. 1158 р., рр.79-97.uk_UA
dc.relation.references13. Ioncica D. The factors of competitiveness in the hospitality industry and the competitive strategy of firms URL: https://www.academia.edu/4232099/the_factors_of_competitiveness_in_the_hospitality_industry_and_the_competitive_strategy_of_firmsuk_UA
dc.relation.references14. Jones, L., Brown, D. and Palumbo, D. (2020) Coronavirus: A Visual Guide to the Economic Impact. BBC News, 3 April 2020. URL: https://www.unic.ac.cy/da/2020/05/08/coronavirus-a-visual-guide-to-the-economic-impact-bbc-news/uk_UA
dc.relation.references15. Joseph Alois Schumpeter, Theory of Economic Development, 1934.uk_UA
dc.relation.references16. Juchniewicz M., Łukiewska K. (): International competitiveness of the food industry in European Union member states. European Journal of Social Sciences. Education and Research, 2014. рр. 254–265.uk_UA
dc.relation.references17. Karimi, T., Honarvar, A. The Relation of the Sport Tourism with Job Creation, Income and Poverty Reduction and Investment in Tehran. Singaporean Journal of Business Economics and Management Studies, 6(7), 2018. рр.13-20. URL: https://doi.org/10.12816/0048622uk_UA
dc.relation.references18. Lewandowska, A. Interactions between investments in innovation and SME competitiveness in the peripheral regions. Journal of International Studies, 14(1), 2021. рр.285-307.uk_UA
dc.relation.references19. Marshall, Schumpeter and Social Science, Hitotsubashi University Weizsäcker, C. C. Homo Oeconomicus Adaptivus, The Graz Schumpeter Lectures, 2011. URL: http://www.uni-graz.at/vwl3www/schumpeterlectures.htmuk_UA
dc.relation.references20. Moyeenudin, H., Lawrence, A., Srivastava, С., & Suganya, R. The Inclusive Growth of Hotel and Restaurants with Tourism Sustainability in India. GIS-Business, 15(3), 2020. рр.1430-3663. URL: https://doi.org/10.26643/gis.v15i3.uk_UA
dc.relation.references21. OECD “Research and Development”. 2016. URL: https://data.oecd.org/rd/gross-domesticspending-on-r-d.htm.uk_UA
dc.relation.references22. Onyshchenko V. COVID-19 and Its Impact on Ukrainian Economy / V. Onyshchenko, S. Sivitska, A. Cherviak // Економіка і регіон. № 1 (80). 2021. С. 1-14. URL: https://doi 10.26906/EiR.2021.1(80).2232uk_UA
dc.relation.references23. Organization for Economic Co-operation and Development. The Global Competitiveness Report 2016–2017. OECD, Paris. URL: https://www.weforum.org/reports/the-global-competitiveness-report-2016-2017.uk_UA
dc.relation.references24. Porter M. E. The Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. NY: Free Press, 1985. (Republished with a new introduction, 1998.uk_UA
dc.relation.references25. Porter, Micheal “Competitive Advantage of Nations”, Harward Business Review, March-April, 1990b, pp.73-93.uk_UA
dc.relation.references26. Porter, Micheal “The Competitive Advantage of Corporate Philanthrophy”, Harward Business Review, December; 2002, рр.57-68.uk_UA
dc.relation.references27. Porter, Micheal E. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors, Free Press, New York, 2004.uk_UA
dc.relation.references28. Porter, Micheal. Competitive Advantage of Nations: With A New Introduction, The Free Press, New York, 1990a.uk_UA
dc.relation.references29. Prokopenko, O., Rusavska, V., Maliar, N., Tvelina, A., Opanasiuk, N., & Aldankova, H. Digital-toolkit for sports tourism promoting. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology, 11(5), 2020. рр. 84-96. URL: https://doi.org/10.34218/IJARET.11.5.2020.0010uk_UA
dc.relation.references30. Shmygol, N., Galtsova, O., Solovyov, O., Koval, V., & Arsawan, I.W.E. (). Analysis of country's competitiveness factors based on inter-state rating comparisons, E3S Web of Conferences, 2020. 153 р.uk_UA
dc.relation.references31. Širá E. Slovak food processing industry in the context of globalisation and integration tendencies. Polish Journal of Management Studies, 2015. 11: 158–167.uk_UA
dc.relation.references32. Suarez B., Vargas, A. Innovation Management, from Materiality Assessment to Sustainability Reporting, opening the Social Impact Black Box. SocioEconomic Challenges, 5(1), 2021. рр. 13-27.uk_UA
dc.relation.references33. Szewczyk, I., & Lipianin-Zontek, E. Adaptation of business hotels to the needs of disabled tourists in Poland. Problems and Perspectives in Management, 17(4), 2019. рр. 392-403. https://doi.org/10.21511/ppm.17(4). 2019.uk_UA
dc.relation.references34. Yakushev, O. Innovative Technologies in the Management of Business Processes of Enterprises of Hotel-restaurant and Tourism Industries. Restaurant and hotel consulting Innovations, 3(2), 2020. рр. 195-208. URL: https://doi.org/10.31866/2616-7468.3.2.2020.219696uk_UA
dc.relation.references35. Бойко А., Федишин І. Напрямки забезпечення конкурентоспроможності в індустрії гостинності // Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 19 травня, 2023 р.). Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2023. 142 с.uk_UA
dc.relation.references36. Бойко А.Ю., Євгеньєва О.С., Шерстюк Р.П. Формування культури та якості обслуговування у ресторанних підприємствах // «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу»: матеріали Х-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г.Чумаченка (Тернопіль, 18 листопада 2022 року) / МОН України, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя [та ін.]. Тернопіль: 2022. 93 с.uk_UA
dc.relation.references37. Вовк І. Ресурсозбереження в системах транспорту та сфері послуг / Ірина Вовк, Юрій Вовк, Олег Цьонь // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті), 22-24 травня 2018. Т.: ТНТУ, 2018. С. 296–297. (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk_UA
dc.relation.references38. Возович А. та ін. Карантин економіки / А. Возович та ін. Київ: Adastra, 2021. 34 с. URL: ttps://ucci.org.ua/uploads/files/602f9ce03135f554471158.pdfuk_UA
dc.relation.references39. Герасимова, В. О., & Рєзанов, Е. О. Конкурентоспроможність підприємства: сутність та фактори впливу в сучасних умовах. Економічний простір, (154), 93-97. 2020. URL: https://doi.org/10.32782/2224-6282/154-17.uk_UA
dc.relation.references40. Діджитал-інструментарій відродження сервісної інфраструктури в умовах об’єднання територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку України до європейських стандартів / Роман Шерстюк, Богдан Андрушків, Вадим Ратинський, Ольга Погайдак, Наталія Кирич // МММТЕС, 22-23 листопада 2022 року. Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. С. 151–156. (Економіко-математичні методи і моделі).uk_UA
dc.relation.references41. Закон України «Про енергетичну ефективність». Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2022, № 2, ст.8. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1818-20#Textuk_UA
dc.relation.references42. Касич А. О. Теоретичні та практичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства / А. О. Касич, Д. О. Глущенко // Економіка та держава. № 11. 2016. С. 65-70.uk_UA
dc.relation.references43. Котельникова Ю. М. Підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації / Ю. М. Котельникова // Innovation and Sustainability. № 4, 2022. С. 101-108.uk_UA
dc.relation.references44. Кучечук Л. В., Подлепіна П. О. Аналіз сучасного стану ресторанного господарства України та перспективи його розвитку в умовах пандемії СOVID-19. Бізнес Інформ. №9. 2021. C. 139–144. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-9-139-144uk_UA
dc.relation.references45. Макалюк, І. В. Наслідки пандемії COVID-19 для національних економік світу / Макалюк І. В., Кисіль А. П. // Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 22 квітня 2021 р. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2021. С. 180–181.uk_UA
dc.relation.references46. Малюта Л. Я. Онлайн продажі продукції та послуг у готельно-ресторанному бізнесі / Людмила Ярославівна Малюта, Галина Сорокопуд // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 56–58.uk_UA
dc.relation.references47. Мельник Л. М. Концептуальні засади механізму формування та реалізації стратегії інноваційного розвитку закладу харчування / Лілія Мельник, Руслана Яремчук // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 162–163.uk_UA
dc.relation.references48. Податковий Кодекс України. Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, № 13-14, № 15-16, № 17, ст.112. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Textuk_UA
dc.relation.references49. Стойко І. Індустрія 4.0: ресторанні комп’ютерні POS-системи / Ігор Стойко, Ольга Долубовська // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 62–64.uk_UA
dc.relation.references50. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії. Соціально- економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdfuk_UA
dc.relation.references51. Федишин І. Б. Роль діджитал-стратегій у туристичному та готельному бізнесі в умовах нестабільності / І. Б. Федишин // Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 77–79.uk_UA
dc.relation.references52. Юхновська Ю. О. Вплив готельно-ресторанного бізнесу на розвиток туристичної галузі України / Ю. О. Юхновська // Проблеми системного підходу в економіці. Вип. 3(1). 2019. С. 148-154. URL: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-3-22uk_UA
dc.relation.references53. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях» / В.С. Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 156 с.uk_UA
dc.relation.references54. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. Частина «цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 156 с.uk_UA
dc.relation.references55. Бойко А.Ю., Федишин І.Б. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності / А.Ю. Бойко, І.Б. Федишин // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Boiko A_Yu_2023.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Бойко.doc48,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора