Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006
Tytuł: Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи
Inne tytuły: Features of the formation of innovative marketing in crisis conditions
Authors: Юрик, Наталія Євгенівна
Кирич, Наталія Богданівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Юрик Н.Є., Кирич Н.Б. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернетконференції. Тернопіль, ТНТУ, 2023. С.52-53.
Konferencja/wydarzenie: ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернетконференція
Data wydania: 30-lis-2023
Data archiwizacji: 10-lis-2023
Date of entry: 14-gru-2023
Wydawca: видавництво ТНТУ імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UDC: 339.13
Zakres stron: 52-53
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006
Właściciel praw autorskich: "© Юрик Наталія Євгенівна, 2023"
"© Кирич Наталія Богданівна, 2023"
Wykaz piśmiennictwa: Даніч В. М., Татар М. С. Забезпечення стійкої взаємодії учасників інноваційного процесу в умовах глобальних викликів. Review of transport economics and management. 2021, (5 (21). С. 163-189.
Охріменко І. В., Вдовенко Н. М., Овчаренко Є. І., Гнатенко І. А. Інновації в системі стратегічного управління безпекою національної економіки в умовах ризиків та невизначеності глобалізації. Економіка та держава. 2021, (8). С. 4-9.
Typ zawartości: Proceedings Book
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Збірник_МТП_2023.pdf1,51 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Інструменти адміністратора