Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006
Назва: Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи
Інші назви: Features of the formation of innovative marketing in crisis conditions
Автори: Юрик, Наталія Євгенівна
Кирич, Наталія Богданівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Юрик Н.Є., Кирич Н.Б. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернетконференції. Тернопіль, ТНТУ, 2023. С.52-53.
Конференція/захід: ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернетконференція
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата подання: 10-лис-2023
Дата внесення: 14-гру-2023
Видавництво: видавництво ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
УДК: 339.13
Діапазон сторінок: 52-53
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006
Власник авторського права: "© Юрик Наталія Євгенівна, 2023"
"© Кирич Наталія Богданівна, 2023"
Перелік літератури: Даніч В. М., Татар М. С. Забезпечення стійкої взаємодії учасників інноваційного процесу в умовах глобальних викликів. Review of transport economics and management. 2021, (5 (21). С. 163-189.
Охріменко І. В., Вдовенко Н. М., Овчаренко Є. І., Гнатенко І. А. Інновації в системі стратегічного управління безпекою національної економіки в умовах ризиків та невизначеності глобалізації. Економіка та держава. 2021, (8). С. 4-9.
Тип вмісту: Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_МТП_2023.pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора