Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006
Title: Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи
Other Titles: Features of the formation of innovative marketing in crisis conditions
Authors: Юрик, Наталія Євгенівна
Кирич, Наталія Богданівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Юрик Н.Є., Кирич Н.Б. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернетконференції. Тернопіль, ТНТУ, 2023. С.52-53.
Conference/Event: ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернетконференція
Issue Date: 30-Nov-2023
Submitted date: 10-Nov-2023
Date of entry: 14-Dec-2023
Publisher: видавництво ТНТУ імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UDC: 339.13
Page range: 52-53
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006
Copyright owner: "© Юрик Наталія Євгенівна, 2023"
"© Кирич Наталія Богданівна, 2023"
References (Ukraine): Даніч В. М., Татар М. С. Забезпечення стійкої взаємодії учасників інноваційного процесу в умовах глобальних викликів. Review of transport economics and management. 2021, (5 (21). С. 163-189.
Охріменко І. В., Вдовенко Н. М., Овчаренко Є. І., Гнатенко І. А. Інновації в системі стратегічного управління безпекою національної економіки в умовах ризиків та невизначеності глобалізації. Економіка та держава. 2021, (8). С. 4-9.
Content type: Proceedings Book
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_МТП_2023.pdf1,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools