Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42963

Tytuł: Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства
Inne tytuły: Features of management of marketing activities of the enterprise
Authors: Боднар, Артур
Bodnar, Artur
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Cytat: Боднар А. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства / Артур Боднар // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 150–152. — (Трансформація бізнес-процесів у контексті сталого розвитку).
Bibliographic description: Bodnar A. (2023) Osoblyvosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva [Features of management of marketing activities of the enterprise]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 150-152 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Data wydania: 3-lis-2023
Date of entry: 1-gru-2023
Wydawca: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V. A.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 3 листопада 2023 року
3 November 2023
UDC: 658
Strony: 3
Zakres stron: 150-152
Główna strona: 150
Strona końcowa: 152
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42963
ISBN: 978-617-7875-68-9
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
© ФОП Паляниця В.А., 2023
Związane URL literatura: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/actual-issue
Wykaz piśmiennictwa: 1. Балацький Є. О.,. Бондаренко А. Ф. Маркетинг: навчальний посібник. Суми, 2015. 397 с.
2. Кудінова М. М., Євтушенко В. А., Бахмет О. В. Дослідження та удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації у сфері послуг. Східна Європа. Економіка, бізнес та управління. 2018. № 6 (17). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/actual-issue. (дата звернення до ресурсу 21.10.2023 року)
References: 1. Balatskyi Ye. O.,. Bondarenko A. F. Marketynh: navchalnyi posibnyk. Sumy, 2015. 397 p.
2. Kudinova M. M., Yevtushenko V. A., Bakhmet O. V. Doslidzhennia ta udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu orhanizatsii u sferi posluh. Skhidna Yevropa. Ekonomika, biznes ta upravlinnia. 2018. No 6 (17). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/actual-issue. (Date of appeal do resursu 21.10.2023 roku)
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi