Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42963

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоднар, Артур
dc.contributor.authorBodnar, Artur
dc.coverage.temporal3 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal3 November 2023
dc.date.accessioned2023-12-01T09:00:17Z-
dc.date.available2023-12-01T09:00:17Z-
dc.date.created2023-11-03
dc.date.issued2023-11-03
dc.identifier.citationБоднар А. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства / Артур Боднар // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 150–152. — (Трансформація бізнес-процесів у контексті сталого розвитку).
dc.identifier.isbn978-617-7875-68-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42963-
dc.format.extent150-152
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
dc.relation.ispartofProceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
dc.relation.urihttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/actual-issue
dc.titleОсобливості управління маркетинговою діяльністю підприємства
dc.title.alternativeFeatures of management of marketing activities of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc658
dc.relation.references1. Балацький Є. О.,. Бондаренко А. Ф. Маркетинг: навчальний посібник. Суми, 2015. 397 с.
dc.relation.references2. Кудінова М. М., Євтушенко В. А., Бахмет О. В. Дослідження та удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації у сфері послуг. Східна Європа. Економіка, бізнес та управління. 2018. № 6 (17). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/actual-issue. (дата звернення до ресурсу 21.10.2023 року)
dc.relation.referencesen1. Balatskyi Ye. O.,. Bondarenko A. F. Marketynh: navchalnyi posibnyk. Sumy, 2015. 397 p.
dc.relation.referencesen2. Kudinova M. M., Yevtushenko V. A., Bakhmet O. V. Doslidzhennia ta udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu orhanizatsii u sferi posluh. Skhidna Yevropa. Ekonomika, biznes ta upravlinnia. 2018. No 6 (17). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/actual-issue. (Date of appeal do resursu 21.10.2023 roku)
dc.identifier.citationenBodnar A. (2023) Osoblyvosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva [Features of management of marketing activities of the enterprise]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 150-152 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage150
dc.citation.epage152
dc.citation.conferenceⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Розташовується у зібраннях:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.