Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42930

Tytuł: Роль брендингу на підприємстві у сучасних умовах господарювання
Inne tytuły: The role of branding at the enterprise under modern business conditions
Authors: Могильська, Василина
Mohylska, Vasylyna
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Cytat: Могильська В. Роль брендингу на підприємстві у сучасних умовах господарювання / Василина Могильська // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 86–87. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description: Mohylska V. (2023) Rol brendynhu na pidpryiemstvi u suchasnykh umovakh hospodariuvannia [The role of branding at the enterprise under modern business conditions]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 86-87 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Data wydania: 3-lis-2023
Date of entry: 1-gru-2023
Wydawca: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V. A.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 3 листопада 2023 року
3 November 2023
Promotor: Мариненко, Наталія Юріївна
Marynenko, Nataliia
UDC: 658
339.138
Strony: 2
Zakres stron: 86-87
Główna strona: 86
Strona końcowa: 87
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42930
ISBN: 978-617-7875-68-9
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
© ФОП Паляниця В.А., 2023
Związane URL literatura: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7545
Wykaz piśmiennictwa: 1. Гриценюк В. В., Руснак А. В., Надточій І. І. Сутність брендингу та його роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка. 2019. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7545 (дата звернення: 23.10.2023)
References: 1. Hrytseniuk V. V., Rusnak A. V., Nadtochii I. I. Sutnist brendynhu ta yoho rol u zabezpechenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Efektyvna ekonomika. 2019. No 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7545 (Date of appeal: 23.10.2023)
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi