Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42930

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.advisorМариненко, Наталія Юріївна
dc.contributor.advisorMarynenko, Nataliia
dc.contributor.authorМогильська, Василина
dc.contributor.authorMohylska, Vasylyna
dc.coverage.temporal3 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal3 November 2023
dc.date.accessioned2023-12-01T09:00:13Z-
dc.date.available2023-12-01T09:00:13Z-
dc.date.created2023-11-03
dc.date.issued2023-11-03
dc.identifier.citationМогильська В. Роль брендингу на підприємстві у сучасних умовах господарювання / Василина Могильська // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 86–87. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
dc.identifier.isbn978-617-7875-68-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42930-
dc.format.extent86-87
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
dc.relation.ispartofProceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7545
dc.titleРоль брендингу на підприємстві у сучасних умовах господарювання
dc.title.alternativeThe role of branding at the enterprise under modern business conditions
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Гриценюк В. В., Руснак А. В., Надточій І. І. Сутність брендингу та його роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка. 2019. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7545 (дата звернення: 23.10.2023)
dc.relation.referencesen1. Hrytseniuk V. V., Rusnak A. V., Nadtochii I. I. Sutnist brendynhu ta yoho rol u zabezpechenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Efektyvna ekonomika. 2019. No 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7545 (Date of appeal: 23.10.2023)
dc.identifier.citationenMohylska V. (2023) Rol brendynhu na pidpryiemstvi u suchasnykh umovakh hospodariuvannia [The role of branding at the enterprise under modern business conditions]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 86-87 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage86
dc.citation.epage87
dc.citation.conferenceⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Występuje w kolekcjach:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi