Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42873
Tytuł: Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації
Inne tytuły: Trends in the development of marketing management as a tool for strengthening the competitive position of the organization
Authors: Балик, Тетяна Андріївна
Cytat: Юрик Н., Балик Т. Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2023. С.7-8.
Konferencja/wydarzenie: XI Міжнародна науково-практична конференція «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»
Data wydania: 3-lis-2023
Data archiwizacji: 28-wrz-2023
Date of entry: 26-lis-2023
Wydawca: ФОП Паляниця В.А
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Promotor: Юрик, Наталія Євгенівна
UDC: 330:336:338
BBK: 65
Zakres stron: 7-8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42873
Właściciel praw autorskich: "© Балик Теятяна Андріївна, 2023"
"© Юрик Наталія Євгенівна, 2023"
Wykaz piśmiennictwa: Прядко А.Г. (2020) Місце маркетингового менеджменту в системі управління підприємством. Молодіжна наукова ліга. Сучасний стан та перспективи розвитку науки. Том 1. С. 77-79.
Typ zawartości: Proceedings Book
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
2023_11_Збірник ХI конф..pdf3,19 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora