Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42873
Název: Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації
Další názvy: Trends in the development of marketing management as a tool for strengthening the competitive position of the organization
Autoři: Балик, Тетяна Андріївна
Bibliographic description (Ukraine): Юрик Н., Балик Т. Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2023. С.7-8.
Conference/Event: XI Міжнародна науково-практична конференція «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»
Datum vydání: 3-lis-2023
Submitted date: 28-zář-2023
Date of entry: 26-lis-2023
Nakladatel: ФОП Паляниця В.А
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Юрик, Наталія Євгенівна
UDC: 330:336:338
BBK: 65
Page range: 7-8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42873
Copyright owner: "© Балик Теятяна Андріївна, 2023"
"© Юрик Наталія Євгенівна, 2023"
References (Ukraine): Прядко А.Г. (2020) Місце маркетингового менеджменту в системі управління підприємством. Молодіжна наукова ліга. Сучасний стан та перспективи розвитку науки. Том 1. С. 77-79.
Content type: Proceedings Book
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
2023_11_Збірник ХI конф..pdf3,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora