Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42316
Назва: Комп'ютерна система відтворення рухів людини у віртуальному просторі на базі гіроскопів
Інші назви: Computer system for reproduction of human movements in virtual space based on gyroscopes
Автори: Соколов, Олександр Михайлович
Sokolov, Oleksandr
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Бібліографічний опис: Соколов О.М. Комп'ютерна система відтворення рухів людини у віртуальному просторі на базі гіроскопів : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю „123 — Комп’ютерна інженерія“ / Соколов Олександр Михайлович. – Тернопіль : ТНТУ, 2023. – 66 c.
Bibliographic description: Sokolov O.M. Computer system for reproducing human movements in virtual space based on gyroscopes: bachelor's thesis in the specialty "123 - Computer Engineering" / Sokolov Oleksandr Mykhailovych - Ternopil: TNTU, 2023. 66 p.
Дата публікації: 9-чер-2023
Дата подання: 14-чер-2023
Дата внесення: 22-лип-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Жаровський, Руслан Олегович
Zharovskyi, Ruslan
Члени комітету: Никитюк, Вячеслав Вячеславович
Nykytyuk, Vyacheslav
УДК: 004.4
Теми: VR трекер Full body
трекінг
плагін
Steam Vr
VR tracker
Full body
tracking
plugin
Steam VR.
Кількість сторінок: 66
Короткий огляд (реферат): В курсовому проекті побудовано систему захоплення і передачі рухів людини в віртуальний простір за допомогою використання VR трекерів. Описано загальну структуру та принцип роботи VR трекерів. Наведено опис деталей трекера, алгоритм роботи плагіну для Steam VR, та структури системи. Описано використовувані команди та код плагіну для Steam VR. Пояснювальна записка містить 4 розділи. В першому розділі здійснюється аналіз предметної області. Наведено пояснення шо таке VR трекер та види трекінгу. Докладно розглянуто види трекінгу їх переваги та недоліки. В другому розділі описані компоненти і особливості побудови VR трекера та наведено алгоритм роботи плагіну для програми Steam VR. В третьому розділі показано як прошити компоненти VR трекера, підключення трекера до ПК та результати роботи VR трекера. В четвертому розділі розглянуті питання охорони праці та вимоги з техніки безпеки в VR.
In the course project, a system for capturing and transmitting human movements into virtual space using VR trackers is built. The general structure and principle of operation of VR trackers are described. A description of the tracker details, the algorithm of the Steam VR plugin, and the system structure is given. The commands used and the code of the Steam VR plugin are described. The explanatory note contains 4 sections. The first section analyzes the subject area. It explains what a VR tracker is and the types of tracking. The types of tracking, their advantages and disadvantages are discussed in detail. The second section describes the components and features of building a VR tracker and provides the algorithm of the plugin for the Steam VR program. The third section shows how to flash VR tracker components, connect the tracker to a PC, and the results of VR tracker operation. The fourth section discusses labor protection issues and safety requirements in VR.
Зміст: ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ 9 1.1 Аналіз вимог до сисиеми. 9 1.2 Аналіз предметної області. 9 1.2.1 VR трекер. 9 1.2.2 Трекери які відслідковуються за допомогою RGBD-камер 9 1.2.3 Full-body tracking/ або які є види відслідковування трекерів 10 1.2.4 Оптичне відстеження 12 1.2.5 Відстеження ззовні всередину 13 1.2.6 Відстеження навиворіт 14 1.2.7 Інерційне відстеження 15 1.2.8 Магнітне відстеження 17 1.3 Вимоги до системи відтворення руху людини у віртуальному просторі..18 РОЗДІЛ 2 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 19 2.1 Структура системи захоплення рухів в VR 19 2.2 Розробка планіну для Steam VR 19 2.3 Передача даних за допомогою Wi-Fi 21 2.4 Калібрування трекерів у VR 24 2.5 Апаратна реалізація 24 2.5.1 Варіанти схем для VR трекера 24 2.5.2 Зарядний модуль TP4056 Type-C 30 2.5.3 Wi-Fi модуль ESP8266 WeMos D1 Mini 32 РОЗДІЛ 3 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 37 3.1 Програмна реалізація 37 3.1.1 Встановлення бібліотеки та прошивка BNO085 37 3.1.2 Прошивка коду на ESP8266 WeMos D1 Mini 39 3.2 Об’єднання та підключення трекера(ів) в одну систему 40 3.3 Перевірка працездатності системи Full Body у віар просторі. 43 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 48 4.1 Техніка безпеки екплуатації гарнітури віртуальної реальності 48 4.2 Долікарська допомога при контузіях 42 ВИСНОВКИ 55
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42316
Власник авторського права: © Соколов Олександр Михайлович , 2023
© Sokolov Oleksandr, 2023
Перелік літератури: 1. Aukstakalnis, Steve. Practical augmented reality: a 2. "Oculus App Store Will Require Pre-Approvals, Comfort Ratings, Tax". TechCrunch. 12 June 2015. Retrieved 2020-11-06.guide to the technologies, applications, and human factors for AR and VR.
3. Bleser, Gabriele; Stricker, Didier (February 2009). "Advanced tracking through efficient image processing and visual–inertial sensor fusion". Computers & Graphics.
4. R. Holloway and A. Lastra, “Virtual Environments: A Survey of the Technology,” cs.unc.edu.
5. Rasmussen, Loki; Basinger, Jay; Milanova, Mariofanna (March 2019). "Networking Consumer Systems to Provide a Development Environment for Inside-Out Marker-Less Tracking for Virtual Reality Headsets".
6. "How Oculus squeezed sophisticated tracking into pipsqueak hardware". TechCrunch. 22 August 2019. Retrieved 2020-11-06.
7. A quick guide to Degrees of Freedom in Virtual Reality". Kei Studios. 2018-02-12. Retrieved 2020-11-06.
8. "The Optimal Number of Axes for Motion Sensors". CEVA’s Experts blog. 5 February 2019. Retrieved 8 Septembe/
9. Virtual Reality Health & Safety URL: https://www.classvr.com/policies/health-and-safety (дата звернення 5.06.2023)
10. T. Mazuryk, Virtual Reality History, Applications, Technology and Future. Vienna, Austria: Vienna University of Technology, 1996.
11. R. Holloway and A. Lastra, “Virtual Environments: A Survey of the Technology,” cs.unc.edu. [Online] URL: http://www.cs.unc.edu/techreports/93-033.pdf. 2023р. (дата звернення 18.05.2023)
12. Shell Shock the Same as PTSD? They are the same—and they are different Stephen Joseph Ph.D. (Листопад 20, 2011).
13. "How virtual reality positional tracking works". VentureBeat. 2019-05-05. Retrieved 2020-11-06.
14. "The Optimal Number of Axes for Motion Sensors". CEVA’s Experts blog. 5 February 2019. Retrieved 8 September 2022.
15. Jannick P. Rolland, Yohan Baillot, and Alexei A. Goon. A Survey of Tracking Technology for Virtual Environments.
16. Vikas Kumar N. Integration of Inertial Navigation System and Global Positioning System Using Kalman Filtering.
17. J. D. Hol, T. B. Schon, F. Gustafsson, P. J. Slycke. Sensor Fusion for Augmented Reality.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:123 — Комп’ютерна інженерія (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Author_Notes_Oleksandr_Sokolov.docx10,27 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Oleksandr_Sokolov.pdf2,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора