Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42285
Назва: | Система симуляції середовища програмування компютерних систем |
Інші назви: | Simulation system for computer system design environment |
Автори: | Махніцький, Роман Степанович Makhnitskyi, Roman |
Приналежність: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Ternopil Ivan Puluj National Technical University |
Бібліографічний опис: | Махніцький Р.С. Система симляції середовища проєктування компютерних систем : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю „123 — Комп’ютерна інженерія“ / Махніцький Роман Степанович. – Тернопіль : ТНТУ, 2023. – 53 c. |
Bibliographic description: | Computer System Design Environment Simulation System // Bachelor's Thesis // Roman Makhnitsky // Ivan Puluj National Technical University of Ternopil, Specialty: Computer Engineering // Ternopil, 2023 // pp. - 51, fig. - 28, tab. - 3, sheets A1 - 3, bibl. - 17. |
Дата публікації: | 15-чер-2023 |
Дата подання: | 22-чер-2023 |
Дата внесення: | 21-лип-2023 |
Видавництво: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Науковий керівник: | Яцишин, Василь Володимирович Yatsyshyn, Vasily |
Члени комітету: | Мацюк, Олександр Васильович Matsyuk, Oleksandr |
УДК: | 621.3 |
Теми: | ArduinoUnity Blender симуляція. simulation. |
Кількість сторінок: | 53 |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота бакалавра системам симуляції середовищав в середовищі Unity. Система повинна реагувати на введений користувачем код і бути інтуїтивно зрозумілою. Пояснювальна записка складається з 4 розділів.
У першому розділі здійснено аналіз технічного завдання і проаналізовано можливості вирішення поставленого завдання.
У другому розділі описана проєктна частина кваліфікаційної роботи. Розроблено структурну та функціональну схеми комп’ютерної системи, обґрунтовано вибір апаратного і програмного забезпечення і описано проєктування комп’ютеризованої системи.
Третій розділ містить практичну частину. В ньому описана реалізація програмного забезпечення, розробка алгоритму роботи програми і тестування вже готового програмного забезпечення.
В четвертому розділі описані питання безпеки життєдіяльності і основи охорони праці.
м The bachelor's thesis focuses on the development of a simulation system for the design environment of computer systems using Unity. The system should respond to user-inputted code and be intuitive to use. The explanatory note consists of 4 sections. The first section provides an analysis of the technical task and explores the possible solutions to the set task. The second section describes the design aspects of the bachelor's thesis. It includes the development of the structural and functional diagrams of the computer system, justification for the selection of hardware and software, and the description of the computerized system design. The third section presents the practical part of the thesis. It covers the implementation of the software, the development of the program's algorithm, and the testing of the completed software. The fourth section discusses occupational safety and the fundamentals of labor protection. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42285 |
Власник авторського права: | © Махніцький Роман Степанович, 2023 © Makhnitskyi Roman, 2023 |
Перелік літератури: | Buttfield-Addison, P., Manning, J., & Nugent, T. (2018). U Codecademy. Retrieved . URL: https://www.codecademy.com/ (дата звернення: 03.06.2023)nity Game Development Cookbook: Essentials for Every Game. GitHub. Retrieved . URL: https://github.com/ (дата звернення: 01.06.2023) Griffiths, I. (2019). Programming C# 8.0: Build Cloud, Web, and Desktop Applications. Hess, R. (2019). Blender Foundations: The Essential Guide to Learning Blender 2.8. Hocking, J. (2018). Unity in Action: Multiplatform Game Development in C#. Jackson, S. (2015). Mastering Unity 2D Game Development. Microsoft Docs. Retrieved. URL: https://docs.microsoft.com /(дата звернення: 03.06.2023) Price, M. J. (2020). C# 9 and .NET 5 - Modern Cross-Platform Development. Skeet, J. (2019). C# in Depth. Stack Overflow. Retrieved. URL: https://stackoverflow.com/ (дата звернення: 01.06.2023) Unity Technologies. (2023). Unity Official Website. Retrieved. URL: https://unity.com/ (дата звернення: 02.06.2023) Українська асоціація програмістів. Retrieved . URL: https://uap.org.ua (дата звернення: 07.06.2023) Український форум програмістів. Retrieved. URL: http://ukrprog.com/ (дата звернення: 09.06.2023) Український розробник. Retrieved . URL: https://ukrdev.com/ (дата звернення: 13.06.2023) Хабр. Retrieved. URL: https://habr.com/ua/ (дата звернення:01.06.2023) Центр вивчення програмування "BrainBasket". Retrieved from https://brainbasket.org/ (дата звернення: 02.06.2023) |
Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
Розташовується у зібраннях: | 123 — Комп’ютерна інженерія (бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Author_Notes_Roman_Makhnitskyi.docx | 10,15 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити | |
Roman_Makhnitskyi.pdf | 3,47 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора