Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42285
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorЯцишин, Василь Володимирович-
dc.contributor.advisorYatsyshyn, Vasily-
dc.contributor.authorМахніцький, Роман Степанович-
dc.contributor.authorMakhnitskyi, Roman-
dc.date.accessioned2023-07-21T16:12:25Z-
dc.date.available2023-07-21T16:12:25Z-
dc.date.issued2023-06-15-
dc.date.submitted2023-06-22-
dc.identifier.citationМахніцький Р.С. Система симляції середовища проєктування компютерних систем : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю „123 — Комп’ютерна інженерія“ / Махніцький Роман Степанович. – Тернопіль : ТНТУ, 2023. – 53 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42285-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра системам симуляції середовищав в середовищі Unity. Система повинна реагувати на введений користувачем код і бути інтуїтивно зрозумілою. Пояснювальна записка складається з 4 розділів. У першому розділі здійснено аналіз технічного завдання і проаналізовано можливості вирішення поставленого завдання. У другому розділі описана проєктна частина кваліфікаційної роботи. Розроблено структурну та функціональну схеми комп’ютерної системи, обґрунтовано вибір апаратного і програмного забезпечення і описано проєктування комп’ютеризованої системи. Третій розділ містить практичну частину. В ньому описана реалізація програмного забезпечення, розробка алгоритму роботи програми і тестування вже готового програмного забезпечення. В четвертому розділі описані питання безпеки життєдіяльності і основи охорони праці. мuk_UA
dc.description.abstractThe bachelor's thesis focuses on the development of a simulation system for the design environment of computer systems using Unity. The system should respond to user-inputted code and be intuitive to use. The explanatory note consists of 4 sections. The first section provides an analysis of the technical task and explores the possible solutions to the set task. The second section describes the design aspects of the bachelor's thesis. It includes the development of the structural and functional diagrams of the computer system, justification for the selection of hardware and software, and the description of the computerized system design. The third section presents the practical part of the thesis. It covers the implementation of the software, the development of the program's algorithm, and the testing of the completed software. The fourth section discusses occupational safety and the fundamentals of labor protection.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectArduinoUnityuk_UA
dc.subjectBlenderuk_UA
dc.subjectсимуляція.uk_UA
dc.subjectsimulation.uk_UA
dc.titleСистема симуляції середовища програмування компютерних системuk_UA
dc.title.alternativeSimulation system for computer system design environmentuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Махніцький Роман Степанович, 2023uk_UA
dc.rights.holder© Makhnitskyi Roman, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМацюк, Олександр Васильович-
dc.contributor.committeeMemberMatsyuk, Oleksandr-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages53-
dc.subject.udc621.3uk_UA
dc.relation.referencesButtfield-Addison, P., Manning, J., & Nugent, T. (2018). U Codecademy. Retrieved . URL: https://www.codecademy.com/ (дата звернення: 03.06.2023)nity Game Development Cookbook: Essentials for Every Game.uk_UA
dc.relation.referencesGitHub. Retrieved . URL: https://github.com/ (дата звернення: 01.06.2023)uk_UA
dc.relation.referencesGriffiths, I. (2019). Programming C# 8.0: Build Cloud, Web, and Desktop Applications.uk_UA
dc.relation.referencesHess, R. (2019). Blender Foundations: The Essential Guide to Learning Blender 2.8.uk_UA
dc.relation.referencesHocking, J. (2018). Unity in Action: Multiplatform Game Development in C#.uk_UA
dc.relation.referencesJackson, S. (2015). Mastering Unity 2D Game Development.uk_UA
dc.relation.referencesMicrosoft Docs. Retrieved. URL: https://docs.microsoft.com /(дата звернення: 03.06.2023)uk_UA
dc.relation.referencesPrice, M. J. (2020). C# 9 and .NET 5 - Modern Cross-Platform Development.uk_UA
dc.relation.referencesSkeet, J. (2019). C# in Depth.uk_UA
dc.relation.referencesStack Overflow. Retrieved. URL: https://stackoverflow.com/ (дата звернення: 01.06.2023)uk_UA
dc.relation.referencesUnity Technologies. (2023). Unity Official Website. Retrieved. URL: https://unity.com/ (дата звернення: 02.06.2023)uk_UA
dc.relation.referencesУкраїнська асоціація програмістів. Retrieved . URL: https://uap.org.ua (дата звернення: 07.06.2023)uk_UA
dc.relation.referencesУкраїнський форум програмістів. Retrieved. URL: http://ukrprog.com/ (дата звернення: 09.06.2023)uk_UA
dc.relation.referencesУкраїнський розробник. Retrieved . URL: https://ukrdev.com/ (дата звернення: 13.06.2023)uk_UA
dc.relation.referencesХабр. Retrieved. URL: https://habr.com/ua/ (дата звернення:01.06.2023)uk_UA
dc.relation.referencesЦентр вивчення програмування "BrainBasket". Retrieved from https://brainbasket.org/ (дата звернення: 02.06.2023) uk_UA
dc.identifier.citationenComputer System Design Environment Simulation System // Bachelor's Thesis // Roman Makhnitsky // Ivan Puluj National Technical University of Ternopil, Specialty: Computer Engineering // Ternopil, 2023 // pp. - 51, fig. - 28, tab. - 3, sheets A1 - 3, bibl. - 17.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical Universityuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:123 — Комп’ютерна інженерія (бакалаври)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Author_Notes_Roman_Makhnitskyi.docx10,15 kBMicrosoft Word XMLMegtekintés/Megnyitás
Roman_Makhnitskyi.pdf3,47 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools