Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41672
Назва: Забезпечення інноваційного розвитку підприємств індустрії гостинності на основі підвищення їх конкурентоспроможності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Pallada»)
Інші назви: Innovative development assurance of a hospitality industry establishment on the basis of their competitiveness increase (hotel-restaurant complex “Pallada” as a case study)
Автори: Семенов, Микита Сергійович
Semenov, Mykyta
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Семенов М.С. Забезпечення інноваційного розвитку підприємств індустрії гостинності на основі підвищення їх конкурентоспроможності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Pallada»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / М.С. Семенов. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 97 с.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 21-чер-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Островська, Галина Йосипівна
Ostrovska, Halyna
УДК: 640.4
Теми: індустрія гостинності
система забезпечення інноваційного розвитку
інноваційні технології
інноваційний продукт
інноваційний процес
інноваційний ресурс
інноваційне середовище
лідерство
hospitality industry
innovative development support system
innovative technologies
innovative product
innovative resource
innovative process
innovative environment
leadership
Діапазон сторінок: 1-97
Короткий огляд (реферат): Висвітлено теоретичні аспекти забезпечення інноваційного розвитку підприємств готельного господарства. Розкрито сутність та особливості розвитку підприємств в сучасному інноваційному економічному середовищі. Охарактеризовано організаційне та економічне забезпечення інноваційного розвитку діяльності готельного підприємства. Узагальнено критерії оцінки інноваційного розвитку готельних підприємств. Досліджено вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на рівень конкурентоспроможності готельних підприємств. Здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності готельно-ресторанного комплексу «Pallada». Проведено оцінювання ефективності управління готельно-ресторанного комплексу «Pallada». Удосконалено систему забезпечення інноваційного розвитку готельних підприємств на основі підвищення їх конкурентоспроможності. Надано пропозиції щодо застосування інноваційних технологій в контексті забезпечення інноваційного розвитку готельних підприємств. Розроблено заходи щодо удосконалення комплексу маркетингу готельно-ресторанного комплексу «Pallada.»
Theoretical aspects of hotel enterprises ensuring innovative development are highlighted. The essence and peculiarities of the enterprises development in the modern innovative economic environment are revealed. The organizational and economic support for the hotel enterprise innovative development is characterized. The criteria for evaluating the innovative development of hotel enterprises are summarized. The influence of external and internal environmental factors on the level of hotel enterprises competitiveness has been studied. An analysis of the hotel-restaurant complex “Pallada” financial and economic activity was carried out. An evaluation of hotel and restaurant complex “Pallada” management effectiveness was carries out. The hotel enterprises ensuring innovative development system has been improved on the basis of increasing their competitiveness. Proposals for the information technologies application in the context of the hotel enterprises innovative development ensuring are provided. Measures to improve the marketing complex of “Pallada” have been developed.
Зміст: ВСТУП...6 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА...10 1.1. Сутність і особливості розвитку підприємств в сучасному інноваційному економічному середовищі...10 1.2. Організаційне та економічне забезпечення інноваційного розвитку готельного підприємства...16 1.3. Критерії оцінки інноваційного розвитку готельних підприємств...24 Висновки до розділу 1...30 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «PALLADA»...31 2.1. Дослідження впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на рівень конкурентоспроможності готельних підприємств...31 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності готельно-ресторанного комплексу «Pallada»….37 2.3. Оцінка ефективності управління готельно-ресторанного комплексу «Pallada»….45 Висновки до розділу 2...52 РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ...54 3.1. Розробка системи забезпечення інноваційного розвитку та конкурентоспроможності готельних підприємств...54 3.2. Впровадження та застосування новітніх інформаційних технологій в контексті забезпечення інноваційного розвитку готельних підприємств...64 3.3. Удосконалення маркетингу готельно-ресторанного комплексу «Pallada»...71 Висновки до розділу 3...80 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ...82 4.1. Охорона праці на підприємствах готельно-ресторанного господарства...82 4.2. Запровадження безпеки життєдіяльності в готельно-ресторанному підприємстві...85 Висновки до розділу 4...88 ВИСНОВКИ....90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...95
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41672
Власник авторського права: © Семенов М.С., 2023
Перелік літератури: 1. Борисов Д. Яким буде ресторанний ринок у 2025 році. URL: https://borysov.com.ua/uk/blog/biznes/yakym-bude-restorannyy-rynok-u-2025- roci
2. Брич В. Я., Охота В. І. Основні фактори впливу на функціонування готельно-ресторанних комплексів та туризму в Україні. Економічна наука. 2018. № 8. С. 9–12.
3. Буднікевич І. М., Крупенна І. А., Гавриш І. І. Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації. Маркетинг. 2017. Вип. III (67). С. 101–116.
4. Бутенко Т. А. Сирий В. М. Інформаційні системи та технології: навч. посіб. Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва, 2020. 207 с.
5. Витрати в кафе та ресторанах повернулися до рівня до пандемії. URL: https://www.kantar.com/inspiration/fmcg/
6. Галасюк С. Готельний продукт та його складові: термінологічні уточнення і практичне застосування. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 40. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1449
7. Даниленко-Кульчицька, В. А. Вплив війни на готельно-ресторанний бізнес України. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. № 6. С. 19–23. Doi: https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-6-3.
8. Демартино А. П. Поняття і класифікація новітніх інформаційно- комунікативних технологій. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2018. Вип. 24. С. 94–99.
9. Децентралізація і формування політики регіонального розвитку в Україні: наук. доп. / [Шевченко О. В., Романова В. В., Жаліло Я. А. та ін.]; за наук. ред. д-ра екон. наук Я. А. Жаліла. Київ: НІСД, 2020. 153 с.
10. Друкер П. Виклики для менеджменту XXI століття. КМ-Букс, 2020. 240 с.
11. Завідна Л. Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку: моногр. Київ, 2017. 600 с.
12. Зрибнєва І. П. Інноваційне середовище як необхідний інституціональний базис забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів інноваційного підприємництва на основі оціночних результатів. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2021. Вип. 35. С. 95–100. Doi: 10.32782/2413-9971/2021-35-18.
13. Імплементація високих технологій в економіку України: наук. доп. / Ю. М. Бажал, В. Г. Бурлака, Т. В. Груздова, І. В. Дульська, І. В. Одотюк; ред.: І. Ю. Єгоров, І. В. Одотюк, О. Б Саліхова; НАН України, Ін-т економіки та прогнозування. Київ, 2016. 165 c.
14. Інноваційні технології в сучасному освітньому просторі: колективна монографія / За заг. редакцією Г. Л. Єфремової. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. 444 с.
15. Інноваційно-інформаційна економіка: зміст, динаміка, регулювання: монографія / Тарасевич В. М., Білоцерківець В. В., Завгородня О. О., Лебедєва В. К. та ін.; за ред. В. М. Тарасевича. Дніпро: ПМП «Економіка», 2018. 352 с.
16. Копитко М. І., Блага Н. В. Управління інноваціями та інвестиціями: навч. посіб. Вид. 2-ге, допов. і перероб. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2022. 296 с.
17. Кочубей Л. Особливості сучасних інформаційно-комунікативних технологій в Україні. Наукові записки. 2021. Вип 3(89). ІПіЕНД ім. І. Ф. Кураса НАН України. С. 44–70.
18. Кравцова І. Економічна конкуренція як об‘єкт адміністративно- правового регулювання. Адміністративне право і процес. 2020. № 6. С. 149–155. Doi. https://doi.org/10.32849/2663-5313/2020.6.26.
19. Кремінь В. Г. Інформаційне середовище – криза культури чи нове буття? Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. 2017. Вип. 5. Львів: ЛДУ БЖД, C. 3–10.
20. Мілашовська О. І. Інноваційний потенціал підприємств готельно- ресторанного бізнесу регіону. Економіка і суспільство. 2017. Вип. 8. С. 431–435.
21. Огієнко М. Розвиток регіональних туристичних ринків шляхом впровадження інновацій. Економічний простір. 2020. № 164. С. 152–159.
22. ООН: Всесвітня туристична організація https://intent.press/publications/world/2023/oon-vsesvitnya-turistichna-organizaciya/
23. Островська Г. Й. Особливості розвитку готельно-ресторанної справи: кухні народів світу: навч. посіб. Підручники і посібники, 2018. 256 с.
24. Островська Г. Й. Інтелектуальна модель інноваційного розвитку підприємств у парадигмі економіки, заснованої на знаннях. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. 2022. №2(26). С. 65–78. Doi: 10.31471/2409-0948-2022-2(26)-65-78
25. Островська Г. Й. Мотивування персоналу щодо підвищення рівня інтелектуалізації праці в умовах новітньої управлінської парадигми. Review of transport economics and management. 2022. №7 (23). С. 156–167.
26. Островська Г. Й. Перспективи застосування інтелектуальних систем в контексті розвитку індустрії гостинності. Матеріали міжнародної науково- практичної інтернет-конференції «Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики» (15.03.2022 р.). Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2022. С. 133–136.
27. Островська Г. Й. Фінансовий менеджмент: підруч. Підручники та посібники. 2017. 512 с.
28. Островська Г. Й., Шерстюк Р. П., Кузь Т. І. Туризм на теренах Тернопільщини: сучасний стан та перспективи розвитку. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 8 (41). Кропивницький: ЦНТУ, 2022. С. 139-147.
29. Островська Г. Й., Гладчук О. П. Системний підхід до управління інноваційною діяльністю підприємств готельного господарства. Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М. Г. Чумаченка «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу». (18.11.2022 р.). Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя [та ін.]. 2022. С. 7–77.
30. Островська Г. Й., Малюта Л. Я., Шерстюк Р. П. Event-менеджмент в індустрії туризму. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2021. Вип. 6 (39). С. 220–230. Doi: https://doi.org/10.32515/2663- 1636.2021.6(39).220-230.
31. Островська Г., Кузь Т., Малюта Л., Нагорняк Г. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Том 71. № 4. С. 85–91. Doi: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.085
32. Островська Г.Й. Домінанти інтелектуального лідерства підприємства. Матеріали VIII-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г. Чумаченка «Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування». (Тернопіль, 28.03.2019 р.). ТНТУ імені Івана Пулюя [та ін.]. Тернопіль: 2019. С. 60–61.
33. Островська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 625–640. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21hyodip.pdf
34. Островська Г. Й. Система менеджменту знань як інструмент ефективного використання інтелектуального потенціалу підприємства. Економічний форум. 2019. № 1. С. 104–110.
35. Офіційна інформація про діяльність готельно-ресторанного комплексу «Pallada». URL: https://list.in.ua/
36. Офіційний сайт готельного комплексу «Паллада». URL: https://palladahotel.com.ua/
37. Офіційний сайт ресторану «Pallada». URL: https://paramoloda.ua/pallada-restaurant/
38. Парасій-Вергуненко І. М. Організаційно-методичні аспекти аналізу інноваційного розвитку підприємств. Науковий вісник Ужгородського університету. 2015. Вип. 1 (45). Т.2. C. 181–186.
39. Потапкін А. І., Потапкіна Л. В. Зміст, мета та завдання інновацій та інноваційної діяльності. Іnnovative solutions in modern science. 2016. № 4 (4). URL: https://core.ac.uk/download/pdf/145611694.pdf
40. Про інноваційну діяльність: Закон України від 04.07.2002 року №40- IV. URL: http: // rada.gov.ua
41. Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні: Закон України від 08.09.2011 року №3715-VІ. URL: http: // rada.gov.ua
42. Річні звіти готельно-ресторанного комплексу «Pallada» за 2019– 2021 рр.
43. Розвиток інформаційних систем управління освітою як інструмент реалізації державної освітньої політики: моногр. / за ред. С. Л. Лондара; ДНУ «Інститут освітньої аналітики». Київ, 2020. 258 с.
44. Розвиток туристично-рекреаційної інфраструктури: можливості і перспективи / Андрушків Б. М., Шерстюк Р. П., Островська Г. Й. та ін. Тернопіль. Вид-во Осадца Ю. В, 2020. 518 с.
45. Сидорчук А. В., Бортников Є. Г., Кириченко Н. В. Шляхи впровадження інновацій у регіональний розвиток туризму і гостинності. Економіка та суспільство. 2022. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/
46. Сидорчук І. Сутність та зміст основних понять, що складають термінологічний апарат управління інноваційним розвитком підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №1 (314). C. 139–143 https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-314-1-20
47. Смєсова В. Л., Іщенко І. О. Інновації як основа підвищення якості продукції та забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2020. Вип. 43. С. 76–82.
48. Соловйов A. Впровадження сучасних управлінських інформаційно- комунікаційних технологій для забезпечення бізнес-процесів на підприємстві. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2022. Вип. 6. URL: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2022-6-04-05
49. Стратегічний менеджмент: навч. посіб. / За заг. ред. Бутка М. П. [М. П. Бутко, М. Ю. Дітковська, С. М. Задорожна та ін.]. К.: Центр учбової літератури, 2016. 376 с.
50. Страхарчук В. П. Інформаційні системи і технології в банках: навч. посіб. URL: https://pidruchniki. com/1584072022211/bankivska_sprava/
51. Сур’як А. Інноваційне споживання як сучасна економічна поведінка споживача. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2020. № 1. Doi: https://doi.org/10.29038/2411- 4014-2020-01-137-145.
52. Тренди 2020: Прогнози для ресторанного бізнесу. URL: https://borysov.com.ua/uk/blog/biznes/trendy-2020-20-prognoziv-dlya-restorannogobiznesu
53. Федулова Л. І. Тенденції розвитку та впровадження цифрових технологій для реалізації цілей сталого розвитку. Економіка природокористування і сталий розвиток. 2020. № 7 (26). С. 6–14. Doi: https://doi.org/10.37100/2616-7689/2020/7(26)/1
54. Фінансова звітність готельно- ресторанного комплексу «Pallada» за 2019–2021 рр.
55. Хетагурова Д. О., Балабаш О. С. Стратегічний аналіз середовища підприємств готельної галузі. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. №1–2 (290–291). 2022. С. 95–101. Doi:10.32680/2409-9260-2022-1-2-290-291-95-101.
56. Хроніки кризи бізнесу: кого в Україні найбільше накриє шторм коронавірусу. URL: https://www.epravda.com.ua/publications/2020/03/19/658296/
57. Шерстюк Р., Островська Г. Підготовка персоналу підприємств індустрії гостинності в умовах нового освітного та професійного контенту: проблеми та перспективи. Зб. тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інновації розвитку харчових технологій та індустрії гостинності у готельно-ресторанному бізнесі» (17.05.2023 р.). Тернопіль. ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі». 2023. С. 10–11.
58. Шерстюк Р., Островська Г. Професійна підготовка майбутніх фахівців індустрії гостинності: сучасні підходи до освіти. Тези доп. ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика» (18.05.2023 р., м. Львів). ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. 430 с.
59. Ю, Дж.; Парк, Дж.; Лі, К.; Хан, Г. Чи можуть екологічно сталий розвиток і зелені інновації готелів спровокувати формування позитивного бренду та цінової премії? Міжн. J. Environ. рез. Public Health 2021, 18, 3275. https://doi.org/10.3390/ijerph18063275.
60. Corporate social responsibility. Swissôtel Hotels & Resorts. URL: https://www.swissotel.com/about-swissotel/corporate-social-responsibility/
61. Galasyuk S. S., Galasyuk K. A. Development trends of the hotel industry establishments. Strategic Management: Global Trendsand National Peculiarities. Collective monograph. Poland. Baltija Publishing, 2019. C. 489–502.
62. InterContinental Hotels Group: офіційний сайт. URL: https://www.ihg.com/content/ae/ar/about/corporate-responsibility
63. ISO: офіційний сайт Міжнародної організації по стандартизації. URL: https://www.iso.org/ home.html
64. Johnson G., Scholes K., Whittington R. Fundamentals of Strategy. Fundamentals of Strategy. 313 р.
65. Ostrovska H. Y., Maliuta L. Ya., Sherstiuk R. Р., Lutsykiv I. V., Yasinetska I. А. Development of intellectual potential at systematic paradigm of knowledge management. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2020. № 4. С. 171–178. Doi: https://doi.org/10.33271/nvngu/2020-4/171.
66. Ostrovska H. Yo., Sherstiuk R. P., Tsikh H. V., Demianyshyn V. H., Danyliuk-Chernykh I. M. Conceptual Principles of Learning Organization Building. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2021. № 3. С. 167–172. Doi: https://doi.org/10.33271/nvngu/2021-3/167.
67. Porter M. Конкурентна перевага. Як досягти стабільно високих результатів. Київ: Наш формат, 2019. 624 p.
68. Schumpeter J. A. The Theory of Economic Development: An Inquiry into Profits, Capital, Credit, Interest and the Business Cycle, translated from the German by Redvers Opie, New Brunswick (U.S.A) and London (U.K.), Transaction Publishers, 2008.
69. Stroebel M. Tourism and the Green Economy: Inspiring or Averting Change? The Green Economy in the Global South: Experiences, Redistributions and Resistances. 2015. № 36 (12). P. 2225–2243.
70. Sustainable Tourism as a Factor of Cohesion among European Regions, Official Publications of the European Communities. URL: https://cor.europa.eu/en/engage/studies/Documents/Sustainable-Tourism.pdf
71. UNWTO, World Tourism Barometer. 2022. Vol. 18. № 2–3. Madrid. URL: https://doi.org/10.18111/wtobarometereng.
72. World Tourism Organization Travel Press Club. URL: https://www.facebook.com/travel.pressclub/posts/3380990438855048/
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Semenov M_S_2023.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Семенов.doc44 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора