Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41668
Заглавие: «Вплив організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно- ресторанного господарства (на прикладі готелю «Власта»)
Други Заглавия: Organizational culture and service quality impact on the operational efficiency of hotel-restaurant business facilities (hotel “Vlasta” as a case study)
Автори: Мартинчук, Максим Володимирович
Martynchuk, Maksym
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Мартинчук М.В. «Вплив організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно- ресторанного господарства (на прикладі готелю «Власта»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / М.В. Мартинчук. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 67 с.
Дата на Публикуване: Юни-2023
Submitted date: Юни-2023
Date of entry: 21-Юни-2023
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Стойко, Ігор Іванович
Stoyko, Igor
Ключови Думи: готельно-ресторанне господарство
підприємство
чинники впливу
організаційна культура
оцінка стану підприємства
фінансово-економічні показники
якість обслуговування
hotel and restaurant management
enterprise
influencing factors
organizational culture
assessment of the state of the enterprise
financial and economic indicators
quality of service
Page range: 1-67
Резюме: Мартинчук М. В. Вплив організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно-ресторанного господарства (на прикладі готелю «Власта»). Кваліфікаційна робота бакалавра (68 с., 12 рис., 14 табл., 26 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно- ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2023. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена обґрунтуванню впливу організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно-ресторанного господарства. У розділах даної кваліфікаційної роботи було досліджено проблеми у галузі ресторанної сфери та сучасні тенденції розвитку ресторанного бізнесу в Україні, подано характеристику організаційної структури та проаналізовано напрями дослідження стану якості обслуговування та перспектив їхнього розвитку та вдосконалення на підприємств сфери ресторанної діяльності. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем дослідження стану та перспектив функціонування підприємства готельно-ресторанного господарства.
Martynchuk M. V. «Organizational culture and service quality impact on the operational efficiency of hotel-restaurant business facilities (hotel “Vlasta” as a case study)». Qualification work of a bachelor (68 p., 12 fig., 14 tab., 26 lit. sources). – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2023. Qualification work of the bachelor is devoted to the substantiation of the method of determining the assessment of the state and prospects of sustainable development of the enterprise in the field of hotel activity and the development of scientific and practical recommendations for them. In the context of the selected topic, problems in the hotel industry and current trends in the hotel business in Ukraine were studied, organizational and economic characteristics were presented and areas of research on the state and prospects of sustainable development of restaurant enterprises were analyzed. The practical significance of the work. The results of the study create a basis for further research and practical solutions to the problems of the state and prospects of sustainable development of the enterprise in the field of hotel business.
Content: Вступ... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА... 1.1 Взаємозв’язок якості обслуговування та класифікації готелів... 1.2 Загальна характеристика системи якості обслуговування... 1.3 Вплив організаційної культури на діяльність готелю... Висновки до розділу 1... РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «ВЛАСТА»…. 2.1 Особливості розвитку готелю «Власта»…. 2.2 Оцінка фінансово-економічних показників досліджуваного закладу…. 2.3 Аналізування якості обслуговування та організаційної культури готелю... Висновки до розділу 2... РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ «ВЛАСТА» 3.1 Заходи вдосконалення якості обслуговування готелю «Власта»…. 3.2 Оцінка очікуваних фінансових результатів від впровадження заходів з вдосконалення якості обслуговування… Висновки до розділу 3… РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ... 4.1 Охорона праці... 4.2 Пожежна безпека... ВИСНОВКИ... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ... ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41668
Copyright owner: © Мартинчук М.В., 2023
References (Ukraine): 1. Андрушків Б. М. Інноваційно-комплексні шляхи розвитку малого підприємництва / [Б. М. Андрушків, Ю. Я. Вовк, І.Ю. Крамар та ін.]. – Тернопіль: ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2011. – 340 с.
2. Гірностай П. Маслоу Абрахам Гарольд // Політична енциклопедія. Редкол.: Ю. Левенець (голова), Ю. Шаповал (заст. голови) та ін. — К.:Парламентське видавництво, 2011. — с.430
3. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монографія. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с.
4. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2015. № 7 (172). C. 65–69.
5. Денисенко М. П. Інноваційний розвиток суспільства на основі інтелектуального капіталу. Наукові записки. Економіка. 2013. Вип. 23. С. 15-19.
6. Єфремов М. Штучний інтелект, історія та перспективи розвитку. Вісник ЖДТУ. Серія “Технічні науки”. 2008. № 2 (45). С. 123-127. URL: http://vtn.ztu.edu.ua/article/view/81625/79214 (дата звернення: 23.10.2019).
7. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327.
8. Історія економічних вчень: навчальний посібник / за ред. В. В. Кириленка. Тернопіль: “Економічна думка”, 2007. 233 с.
9. Колот А. М. Соціально-трудова сфера: стан відносин, нові виклики, тенденції розвитку: монографія. Київ: КНЕУ, 2010. 251 с.
10. Колот А., Григорович С. Соціально-трудові аспекти забезпечення стійкого розвитку національної економіки. Україна: аспекти праці. 2006. № 4. С. 8–15.
11. Кочума І. Ю. Соціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146-254.
12. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання К., 2002. 320с.
13. Мікловда В. П., Брітченко І. Г., Кубіній Н. Ю., Дідович Ю. С. Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми і перспективи їх вирішення: монографія. Полтава: ПУЕТ, 2013. 218 с.
14. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. URL: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk22.htm.
15. Нокдаун и локдаун. Как “переносит” карантин гостиничный рынок Украины. URL: https://commercialproperty. ua/analitics/nokdaun-i-lokdaunkak- perenosit-karantin-gostinichnyy-rynok-ukrainy/
16. Огляд українських готелів і ресторанів. URL: http://ukraine-forbusiness. com/ua/info-fortourists-in-ukraine/70-review-of-hotels-and-restaurants.
17. Ощипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля. 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_20
18. Попа А., Колишко Р., Попова Н., Панзіка Ф. Дослідження та аналіз вакансій і потреб у кваліфікованих кадрах у країнах ЄС, Республіці Молдова та в Україні / Міжнародна організація праці. Група технічної підтримки з питань гідної праці та Бюро МОП для країн Центральної та Східної Європи. Будапешт: ЄС-МОП, 2013. 137 с.
19. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15.
20. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава. 2018. № 4. С. 26-31.
21. Саух І. Оцінка наукових підходів до трактування сутності стратегії підприємства та її змістовні характеристики. Соціально-економічні проблеми і держава. 2016. Вип. 1 (14). С. 145-151.
22. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії.2018. Вип. 31. С. 100-105.
23. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Метасоціальна складова капіталів підприємств сфери туризму: людський, соціальний та клієнтський капітали. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 2 (109). Ч. 1. С. 112-118.
24. Організація туристичного обслуговування в конкурентних умовах ІІ Стойко. Вісник ДІТБ. Серія Економіка, 244-250
25. Рябінчук М. В. Соціальний капітал: структура та зміст. Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка. 2012. № 2. С. 59-64.
26. Шерстюк Р.П. Інноваційні шляхи активізації природоохоронного провайдингу в умовах підприємства (Європейські акценти). Тернопіль: ТзОВ Терно-граф, 2011, - 576 с.
Content type: Bachelor Thesis
Показва се в Колекции:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
dyplom_Martynchuk M_V_2023.pdf815,33 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Авторська довідка _Мартинчук.doc39 kBMicrosoft WordИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти