Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41668
Registre complet de metadades
Camp DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.advisorСтойко, Ігор Іванович-
dc.contributor.advisorStoyko, Igor-
dc.contributor.authorМартинчук, Максим Володимирович-
dc.contributor.authorMartynchuk, Maksym-
dc.date.accessioned2023-06-21T21:23:57Z-
dc.date.available2023-06-21T21:23:57Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationМартинчук М.В. «Вплив організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно- ресторанного господарства (на прикладі готелю «Власта»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / М.В. Мартинчук. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41668-
dc.description.abstractМартинчук М. В. Вплив організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно-ресторанного господарства (на прикладі готелю «Власта»). Кваліфікаційна робота бакалавра (68 с., 12 рис., 14 табл., 26 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно- ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2023. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена обґрунтуванню впливу організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно-ресторанного господарства. У розділах даної кваліфікаційної роботи було досліджено проблеми у галузі ресторанної сфери та сучасні тенденції розвитку ресторанного бізнесу в Україні, подано характеристику організаційної структури та проаналізовано напрями дослідження стану якості обслуговування та перспектив їхнього розвитку та вдосконалення на підприємств сфери ресторанної діяльності. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем дослідження стану та перспектив функціонування підприємства готельно-ресторанного господарства.uk_UA
dc.description.abstractMartynchuk M. V. «Organizational culture and service quality impact on the operational efficiency of hotel-restaurant business facilities (hotel “Vlasta” as a case study)». Qualification work of a bachelor (68 p., 12 fig., 14 tab., 26 lit. sources). – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2023. Qualification work of the bachelor is devoted to the substantiation of the method of determining the assessment of the state and prospects of sustainable development of the enterprise in the field of hotel activity and the development of scientific and practical recommendations for them. In the context of the selected topic, problems in the hotel industry and current trends in the hotel business in Ukraine were studied, organizational and economic characteristics were presented and areas of research on the state and prospects of sustainable development of restaurant enterprises were analyzed. The practical significance of the work. The results of the study create a basis for further research and practical solutions to the problems of the state and prospects of sustainable development of the enterprise in the field of hotel business.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА... 1.1 Взаємозв’язок якості обслуговування та класифікації готелів... 1.2 Загальна характеристика системи якості обслуговування... 1.3 Вплив організаційної культури на діяльність готелю... Висновки до розділу 1... РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «ВЛАСТА»…. 2.1 Особливості розвитку готелю «Власта»…. 2.2 Оцінка фінансово-економічних показників досліджуваного закладу…. 2.3 Аналізування якості обслуговування та організаційної культури готелю... Висновки до розділу 2... РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ «ВЛАСТА» 3.1 Заходи вдосконалення якості обслуговування готелю «Власта»…. 3.2 Оцінка очікуваних фінансових результатів від впровадження заходів з вдосконалення якості обслуговування… Висновки до розділу 3… РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ... 4.1 Охорона праці... 4.2 Пожежна безпека... ВИСНОВКИ... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ... ДОДАТКИuk_UA
dc.format.extent1-67-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectчинники впливуuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectоцінка стану підприємстваuk_UA
dc.subjectфінансово-економічні показникиuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant managementuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectinfluencing factorsuk_UA
dc.subjectorganizational cultureuk_UA
dc.subjectassessment of the state of the enterpriseuk_UA
dc.subjectfinancial and economic indicatorsuk_UA
dc.subjectquality of serviceuk_UA
dc.title«Вплив організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно- ресторанного господарства (на прикладі готелю «Власта»)uk_UA
dc.title.alternativeOrganizational culture and service quality impact on the operational efficiency of hotel-restaurant business facilities (hotel “Vlasta” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Мартинчук М.В., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Андрушків Б. М. Інноваційно-комплексні шляхи розвитку малого підприємництва / [Б. М. Андрушків, Ю. Я. Вовк, І.Ю. Крамар та ін.]. – Тернопіль: ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2011. – 340 с.uk_UA
dc.relation.references2. Гірностай П. Маслоу Абрахам Гарольд // Політична енциклопедія. Редкол.: Ю. Левенець (голова), Ю. Шаповал (заст. голови) та ін. — К.:Парламентське видавництво, 2011. — с.430uk_UA
dc.relation.references3. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монографія. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с.uk_UA
dc.relation.references4. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2015. № 7 (172). C. 65–69.uk_UA
dc.relation.references5. Денисенко М. П. Інноваційний розвиток суспільства на основі інтелектуального капіталу. Наукові записки. Економіка. 2013. Вип. 23. С. 15-19.uk_UA
dc.relation.references6. Єфремов М. Штучний інтелект, історія та перспективи розвитку. Вісник ЖДТУ. Серія “Технічні науки”. 2008. № 2 (45). С. 123-127. URL: http://vtn.ztu.edu.ua/article/view/81625/79214 (дата звернення: 23.10.2019).uk_UA
dc.relation.references7. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327.uk_UA
dc.relation.references8. Історія економічних вчень: навчальний посібник / за ред. В. В. Кириленка. Тернопіль: “Економічна думка”, 2007. 233 с.uk_UA
dc.relation.references9. Колот А. М. Соціально-трудова сфера: стан відносин, нові виклики, тенденції розвитку: монографія. Київ: КНЕУ, 2010. 251 с.uk_UA
dc.relation.references10. Колот А., Григорович С. Соціально-трудові аспекти забезпечення стійкого розвитку національної економіки. Україна: аспекти праці. 2006. № 4. С. 8–15.uk_UA
dc.relation.references11. Кочума І. Ю. Соціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146-254.uk_UA
dc.relation.references12. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання К., 2002. 320с.uk_UA
dc.relation.references13. Мікловда В. П., Брітченко І. Г., Кубіній Н. Ю., Дідович Ю. С. Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми і перспективи їх вирішення: монографія. Полтава: ПУЕТ, 2013. 218 с.uk_UA
dc.relation.references14. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. URL: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk22.htm.uk_UA
dc.relation.references15. Нокдаун и локдаун. Как “переносит” карантин гостиничный рынок Украины. URL: https://commercialproperty. ua/analitics/nokdaun-i-lokdaunkak- perenosit-karantin-gostinichnyy-rynok-ukrainy/uk_UA
dc.relation.references16. Огляд українських готелів і ресторанів. URL: http://ukraine-forbusiness. com/ua/info-fortourists-in-ukraine/70-review-of-hotels-and-restaurants.uk_UA
dc.relation.references17. Ощипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля. 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_20uk_UA
dc.relation.references18. Попа А., Колишко Р., Попова Н., Панзіка Ф. Дослідження та аналіз вакансій і потреб у кваліфікованих кадрах у країнах ЄС, Республіці Молдова та в Україні / Міжнародна організація праці. Група технічної підтримки з питань гідної праці та Бюро МОП для країн Центральної та Східної Європи. Будапешт: ЄС-МОП, 2013. 137 с.uk_UA
dc.relation.references19. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15.uk_UA
dc.relation.references20. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава. 2018. № 4. С. 26-31.uk_UA
dc.relation.references21. Саух І. Оцінка наукових підходів до трактування сутності стратегії підприємства та її змістовні характеристики. Соціально-економічні проблеми і держава. 2016. Вип. 1 (14). С. 145-151.uk_UA
dc.relation.references22. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії.2018. Вип. 31. С. 100-105.uk_UA
dc.relation.references23. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Метасоціальна складова капіталів підприємств сфери туризму: людський, соціальний та клієнтський капітали. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 2 (109). Ч. 1. С. 112-118.uk_UA
dc.relation.references24. Організація туристичного обслуговування в конкурентних умовах ІІ Стойко. Вісник ДІТБ. Серія Економіка, 244-250uk_UA
dc.relation.references25. Рябінчук М. В. Соціальний капітал: структура та зміст. Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка. 2012. № 2. С. 59-64.uk_UA
dc.relation.references26. Шерстюк Р.П. Інноваційні шляхи активізації природоохоронного провайдингу в умовах підприємства (Європейські акценти). Тернопіль: ТзОВ Терно-граф, 2011, - 576 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Apareix a les col·leccions:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
dyplom_Martynchuk M_V_2023.pdf815,33 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Авторська довідка _Мартинчук.doc39 kBMicrosoft WordVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador