Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40927
Назва: Дослідження впливу криз на маркетингову стратегію підприємств сфери обслуговування
Автори: Федишин, Ірина Богданівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя
Бібліографічний опис: Федишин І. Дослідження впливу криз на маркетингову стратегію підприємств сфери обслуговування / І.Федишин // Галицький економічний вісник. 2022. Том 78-79. № 5-6. С 16-23.
Дата публікації: гру-2022
Дата внесення: 27-кві-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 338.48
658.6
Теми: глобалізація
туризм
підприємництво
сфера обслуговування
Діапазон сторінок: 16-23
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються вплив криз, з якими стикаються компанії сфери обслуговування. Зокрема було виявлено, що Світова економіка продовжує зазнавати значних втрат через кризу, зумовлену COVID-19 та воєнними діями на території України. Волатильність ринків, зменшення прибутків, малі цикли відновлення, скорочення або й повне закриття підприємств впливають на виробництво і розподіл державного бюджету. У ХХІ столітті традиційна криза може стати міжнародною і навіть перерости у глобальний шок на пізнішому етапі. Вплив негативних факторів, що триває більше ніж 2-3 роки починає генерувати чинники, що руйнують економічну систему. Зокрема, аналіз основних показників сфери обслуговування показав суттєве падіння у секторі подорожей і туризму. У всьому світі безпосередній внесок туризму у ВВП становив приблизно 9,6 млрд долларів США у 2019 році, 4,8 млрд доларів США у 2020 році та 5,8 мільярдів доларів США у 2021 році. Що стосується українських реалій, то статистичні дані свідчать про те, що у 2021 році до бюджету українських громад надійшли 244 млн грн туристичного збору. Цей показник на 86,8% перевищує показник 2020 року, що склав 130,6 млн грн, а також на 20% вищий за аналогічний показник 2019 року – тоді до бюджету надійшли 196 млн грн. За перш півріччя 2022 року надходження від цієї галузі у держбюджет України зменшився на 25,7% у порівнянні з 2021 роком у зв’язку із воєнними діями на території України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40927
ISSN: 2409-8892
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1104
Перелік літератури: 1. Cerra, V, A Fatas and S Saxena (eds) (2020) Hysteresis and Business Cycles, CEPR Press Discussion Paper No. 14531. URL: https://cepr.org/publications/dp14531
2. Martín Fuentes N and I Moder (2020) The scarring effects of past crises on the global economy”, Economic Bulletin Issue 8, ECB
3. Mahmood Ali, Arvind Upadhyay and Vikas (2017) Issues in Service Marketing in Emerging Economies / Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies. IGI Global. pp. 130-143 DOI: 10.4018/978-1-5225-2206-5.ch006
4. Global tourism industry - statistics & facts. URL: https://www.statista.com/topics/962/global-tourism/#dossierKeyfigures
5. Державне агентство розвитку туризму. URL: https://www.tourism.gov.ua/blog/ukrayina-otrimala-rekordi-244-mln-grn-turistichnogo-zboru
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЕВ №5-6(78-79) 2022-16-23.pdf731,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора