Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40927
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorФедишин, Ірина Богданівна-
dc.date.accessioned2023-04-27T11:17:27Z-
dc.date.available2023-04-27T11:17:27Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationФедишин І. Дослідження впливу криз на маркетингову стратегію підприємств сфери обслуговування / І.Федишин // Галицький економічний вісник. 2022. Том 78-79. № 5-6. С 16-23.uk_UA
dc.identifier.issn2409-8892-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40927-
dc.description.abstractУ статті досліджуються вплив криз, з якими стикаються компанії сфери обслуговування. Зокрема було виявлено, що Світова економіка продовжує зазнавати значних втрат через кризу, зумовлену COVID-19 та воєнними діями на території України. Волатильність ринків, зменшення прибутків, малі цикли відновлення, скорочення або й повне закриття підприємств впливають на виробництво і розподіл державного бюджету. У ХХІ столітті традиційна криза може стати міжнародною і навіть перерости у глобальний шок на пізнішому етапі. Вплив негативних факторів, що триває більше ніж 2-3 роки починає генерувати чинники, що руйнують економічну систему. Зокрема, аналіз основних показників сфери обслуговування показав суттєве падіння у секторі подорожей і туризму. У всьому світі безпосередній внесок туризму у ВВП становив приблизно 9,6 млрд долларів США у 2019 році, 4,8 млрд доларів США у 2020 році та 5,8 мільярдів доларів США у 2021 році. Що стосується українських реалій, то статистичні дані свідчать про те, що у 2021 році до бюджету українських громад надійшли 244 млн грн туристичного збору. Цей показник на 86,8% перевищує показник 2020 року, що склав 130,6 млн грн, а також на 20% вищий за аналогічний показник 2019 року – тоді до бюджету надійшли 196 млн грн. За перш півріччя 2022 року надходження від цієї галузі у держбюджет України зменшився на 25,7% у порівнянні з 2021 роком у зв’язку із воєнними діями на території України.uk_UA
dc.format.extent16-23-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університетuk_UA
dc.relation.urihttps://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1104uk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectсфера обслуговуванняuk_UA
dc.titleДослідження впливу криз на маркетингову стратегію підприємств сфери обслуговуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc338.48uk_UA
dc.subject.udc658.6uk_UA
dc.relation.references1. Cerra, V, A Fatas and S Saxena (eds) (2020) Hysteresis and Business Cycles, CEPR Press Discussion Paper No. 14531. URL: https://cepr.org/publications/dp14531uk_UA
dc.relation.references2. Martín Fuentes N and I Moder (2020) The scarring effects of past crises on the global economy”, Economic Bulletin Issue 8, ECBuk_UA
dc.relation.references3. Mahmood Ali, Arvind Upadhyay and Vikas (2017) Issues in Service Marketing in Emerging Economies / Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies. IGI Global. pp. 130-143 DOI: 10.4018/978-1-5225-2206-5.ch006uk_UA
dc.relation.references4. Global tourism industry - statistics & facts. URL: https://www.statista.com/topics/962/global-tourism/#dossierKeyfiguresuk_UA
dc.relation.references5. Державне агентство розвитку туризму. URL: https://www.tourism.gov.ua/blog/ukrayina-otrimala-rekordi-244-mln-grn-turistichnogo-zboruuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
ГЕВ №5-6(78-79) 2022-16-23.pdf731,38 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak