Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40896

Назва: Концепція «екологічного маркетингу» – запорука підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах сучасних викликів
Інші назви: The concept of "environmental marketing" is the key to increasing the competitiveness of enterprises in the conditions of modern challenges
Автори: Лаготюк, Вікторія
Lagotiuk, Viktoria
Приналежність: Чернівецький фаховий коледж технологій та дизайну, Україна
Chernivtsi College of Technology and Design, Ukraine
Бібліографічний опис: Лаготюк В. Концепція «екологічного маркетингу» – запорука підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах сучасних викликів / Вікторія Лаготюк // Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А, 2023. — С. 118–120. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description: Lagotiuk V. (2023) Kontseptsiia "ekolohichnoho marketynhu" – zaporuka pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv v umovakh suchasnykh vyklykiv [The concept of "environmental marketing" is the key to increasing the competitiveness of enterprises in the conditions of modern challenges]. Book of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 31 March 2023), pp. 118-120 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Book of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Конференція/захід: X Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 31-бер-2023
Дата внесення: 19-кві-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В. А
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 31 березня 2023 року
31 March 2023
УДК: 338.436
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 118-120
Початкова сторінка: 118
Кінцева сторінка: 120
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40896
ISBN: 978-617-7875-35-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5723
http://epl.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/ekosvidomist.pdf
http://www.venu-journal.org/download/2015/2(29)/pdf/11-Malchik.pdf
https://ecolog-ua.com/news/zelenyy-marketyngyaki-mozhlyvosti-daye-shyrokomasshtabna-programa-veryfikaciyi-ukrayinskyh
http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2019/3_2019/32.pdf
Перелік літератури: 1. Гаврилець В., Дочинець Н., Кампо Г. Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціонування як реакція на виклики сьогодення. Міжнародний науковий журнал «Механізм регулювання економіки». № 3-4. 2022. С. 118-123.
2. Грищенко О. Ф., Косторнова С. О. Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі. Ефективна економіка. 2017. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5723
3. Куць Н. Екологічна свідомість українців & довкілля / Аналітичний документ. URL: http://epl.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/ekosvidomist.pdf
4. Мальчик М. В., Мартинюк О. В. Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах. URL: http://www.venu-journal.org/download/2015/2(29)/pdf/11-Malchik.pdf
5. Платформа рішень для менеджерів природоохоронної діяльності. Інтернет- портал. [Електронний ресурс] - Режим доступу : https://ecolog-ua.com/news/zelenyy-marketyngyaki-mozhlyvosti-daye-shyrokomasshtabna-programa-veryfikaciyi-ukrayinskyh
6. Рябова Т. А., Рябов І. Б. Проблеми та перспективи екологічного маркетингу в Україні. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2019. № 3 (108). URL: http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2019/3_2019/32.pdf
7. Ottman J.A., Reilly W.R. Green Marketing: Opportunity for Innovation. USA : Booksurge Llc, 2006. 288 p.
References: 1. Havrylets V., Dochynets N., Kampo H. Zelenyi marketynh – perspektyvna kontseptsiia rynkovoho pozytsionuvannia yak reaktsiia na vyklyky sohodennia. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky". No 3-4. 2022. P. 118-123.
2. Hryshchenko O. F., Kostornova S. O. Doslidzhennia perspektyv vykorystannia zelenoho marketynhu v turyzmi. Efektyvna ekonomika. 2017. No 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5723
3. Kuts N. Ekolohichna svidomist ukraintsiv & dovkillia, Analitychnyi dokument. URL: http://epl.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/ekosvidomist.pdf
4. Malchik M. V., Martiniuk O. V. Paradihma formuvannia ta rozvitku "zelenoho marketinhu" v suchasnikh umovakh. URL: http://www.venu-journal.org/download/2015/2(29)/pdf/11-Malchik.pdf
5. Platforma rishen dlia menedzheriv pryrodookhoronnoi diialnosti. Internet- portal. [Electronic resource] - Access mode : https://ecolog-ua.com/news/zelenyy-marketyngyaki-mozhlyvosti-daye-shyrokomasshtabna-programa-veryfikaciyi-ukrayinskyh
6. Riabova T. A., Riabov I. B. Problemy ta perspektyvy ekolohichnoho marketynhu v Ukraini. Derzhava ta rehiony. Serie: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo. 2019. No 3 (108). URL: http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2019/3_2019/32.pdf
7. Ottman J.A., Reilly W.R. Green Marketing: Opportunity for Innovation. USA : Booksurge Llc, 2006. 288 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:X Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.