このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40896

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorЛаготюк, Вікторія
dc.contributor.authorLagotiuk, Viktoria
dc.coverage.temporal31 березня 2023 року
dc.coverage.temporal31 March 2023
dc.date.accessioned2023-04-19T19:56:38Z-
dc.date.available2023-04-19T19:56:38Z-
dc.date.created2023-03-31
dc.date.issued2023-03-31
dc.identifier.citationЛаготюк В. Концепція «екологічного маркетингу» – запорука підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах сучасних викликів / Вікторія Лаготюк // Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А, 2023. — С. 118–120. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
dc.identifier.isbn978-617-7875-35-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40896-
dc.format.extent118-120
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofМатеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5723
dc.relation.urihttp://epl.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/ekosvidomist.pdf
dc.relation.urihttp://www.venu-journal.org/download/2015/2(29)/pdf/11-Malchik.pdf
dc.relation.urihttps://ecolog-ua.com/news/zelenyy-marketyngyaki-mozhlyvosti-daye-shyrokomasshtabna-programa-veryfikaciyi-ukrayinskyh
dc.relation.urihttp://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2019/3_2019/32.pdf
dc.titleКонцепція «екологічного маркетингу» – запорука підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах сучасних викликів
dc.title.alternativeThe concept of "environmental marketing" is the key to increasing the competitiveness of enterprises in the conditions of modern challenges
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc338.436
dc.relation.references1. Гаврилець В., Дочинець Н., Кампо Г. Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціонування як реакція на виклики сьогодення. Міжнародний науковий журнал «Механізм регулювання економіки». № 3-4. 2022. С. 118-123.
dc.relation.references2. Грищенко О. Ф., Косторнова С. О. Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі. Ефективна економіка. 2017. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5723
dc.relation.references3. Куць Н. Екологічна свідомість українців & довкілля / Аналітичний документ. URL: http://epl.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/ekosvidomist.pdf
dc.relation.references4. Мальчик М. В., Мартинюк О. В. Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах. URL: http://www.venu-journal.org/download/2015/2(29)/pdf/11-Malchik.pdf
dc.relation.references5. Платформа рішень для менеджерів природоохоронної діяльності. Інтернет- портал. [Електронний ресурс] - Режим доступу : https://ecolog-ua.com/news/zelenyy-marketyngyaki-mozhlyvosti-daye-shyrokomasshtabna-programa-veryfikaciyi-ukrayinskyh
dc.relation.references6. Рябова Т. А., Рябов І. Б. Проблеми та перспективи екологічного маркетингу в Україні. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2019. № 3 (108). URL: http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2019/3_2019/32.pdf
dc.relation.references7. Ottman J.A., Reilly W.R. Green Marketing: Opportunity for Innovation. USA : Booksurge Llc, 2006. 288 p.
dc.relation.referencesen1. Havrylets V., Dochynets N., Kampo H. Zelenyi marketynh – perspektyvna kontseptsiia rynkovoho pozytsionuvannia yak reaktsiia na vyklyky sohodennia. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky". No 3-4. 2022. P. 118-123.
dc.relation.referencesen2. Hryshchenko O. F., Kostornova S. O. Doslidzhennia perspektyv vykorystannia zelenoho marketynhu v turyzmi. Efektyvna ekonomika. 2017. No 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5723
dc.relation.referencesen3. Kuts N. Ekolohichna svidomist ukraintsiv & dovkillia, Analitychnyi dokument. URL: http://epl.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/ekosvidomist.pdf
dc.relation.referencesen4. Malchik M. V., Martiniuk O. V. Paradihma formuvannia ta rozvitku "zelenoho marketinhu" v suchasnikh umovakh. URL: http://www.venu-journal.org/download/2015/2(29)/pdf/11-Malchik.pdf
dc.relation.referencesen5. Platforma rishen dlia menedzheriv pryrodookhoronnoi diialnosti. Internet- portal. [Electronic resource] - Access mode : https://ecolog-ua.com/news/zelenyy-marketyngyaki-mozhlyvosti-daye-shyrokomasshtabna-programa-veryfikaciyi-ukrayinskyh
dc.relation.referencesen6. Riabova T. A., Riabov I. B. Problemy ta perspektyvy ekolohichnoho marketynhu v Ukraini. Derzhava ta rehiony. Serie: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo. 2019. No 3 (108). URL: http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2019/3_2019/32.pdf
dc.relation.referencesen7. Ottman J.A., Reilly W.R. Green Marketing: Opportunity for Innovation. USA : Booksurge Llc, 2006. 288 p.
dc.identifier.citationenLagotiuk V. (2023) Kontseptsiia "ekolohichnoho marketynhu" – zaporuka pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv v umovakh suchasnykh vyklykiv [The concept of "environmental marketing" is the key to increasing the competitiveness of enterprises in the conditions of modern challenges]. Book of abstracts of the 10th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systemscompetitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 31 March 2023), pp. 118-120 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationЧернівецький фаховий коледж технологій та дизайну, Україна
dc.contributor.affiliationChernivtsi College of Technology and Design, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали X Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage118
dc.citation.epage120
dc.citation.conferenceX Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
出現コレクション:X Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。