Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9 (час пошуку: 0.008 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract26-тра-202322-чер-2023Сутність управління трейд-маркетингом на підприємствахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, O.
Conference Abstract31-бер-202319-кві-2023Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract3-лис-20231-гру-2023Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів у системі маркетингу підприємстваБурліцька, Оксана Петрівна; Шоломейчук, Сергій; Burlitska, Oksana; Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract3-лис-20231-гру-2023Маркетинг точки продажуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємстваМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в УкраїніМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність автоматизації мерчандайзингуРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Загальні принципи та стандарти викладки товаруРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana

Розкриття