Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСтойко, Ігор Іванович-
dc.contributor.advisorStoyko, Igor-
dc.contributor.authorДолубовська, Ольга Романівна-
dc.contributor.authorDolubovska, Olha-
dc.date.accessioned2023-01-11T13:20:10Z-
dc.date.available2023-01-11T13:20:10Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationДолубовська О. Р. Соціальна відповідальність в управлінні готельно-ресторанним бізнесом (на прикладі ресторану «Соната») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. І. Стойко. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022. 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40168-
dc.descriptionOlha Dolubovska. Social responsibility in hotel and restaurant business management (Restaurant “Sonata” as a case study). – Manuscript. Master's thesis in specialty 241 – Hotel and restaurant business, – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University, Ternopil, 2022. Considered the social responsibility of enterprises: basic definitions and principles; history and approaches to social responsibility; types of corporate social responsibility of business and the experience of Ukrainian companies. The social environment of the restaurant was analyzed in the context of existing crisis situations, the characteristics of the restaurant "Sonata" were presented, an analysis of its economic activity in recent years was carried out, the strengths and weaknesses of the internal environment, as well as the opportunities and threats of the external environment of the restaurant were considered. The implementation of the innovative computerization project of the "Sonata" restaurant based on the Poster Рro cloud automation system and the implementation of takeaway food services is substantiated and recommended.uk_UA
dc.description.abstractДолубовська О.Р. Соціальна відповідальність в управлінні готельно-ресторанним бізнесом (на прикладі ресторану «Соната»). – Рукопис. Магістерська робота зі спеціальності 241 – Готельно-ресторанна справа, Тернопільський національний технічний університет мені Івана Пулюя, Тернопіль, 2022. Розглянуто соціальну відповідальність підприємств: основні визначення і принципи; історію та підходи до соціальної відповідальності; види корпоративної соціальної відповідальності бізнесу та досвід українських компаній. Проаналізовано соціальне середовище ресторану в контексті існуючих кризових ситуацій, подана характеристика ресторану «Соната», проведено аналіз його господарської діяльності за останні роки, розглянуто сильні і слабкі сторони внутрішнього середовища, а також можливості та загрози зовнішнього середовища ресторану. Обґрунтовано і рекомендовано реалізацію інноваційного проекту комп’ютеризації ресторану «Соната» на базі хмарної системи автоматизації Poster Рro і реалізації послуг їжі навинос.uk_UA
dc.format.extent1-81-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject241uk_UA
dc.subjectготельно-ресторанна справаuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectнаціональне відродженняuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectnational revivaluk_UA
dc.titleСоціальна відповідальність в управлінні готельно-ресторанним бізнесом (на прикладі ресторану «Соната»)uk_UA
dc.title.alternativeSocial responsibility in hotel and restaurant business management (Restaurant “Sonata” as a case study).uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Долубовська Ольга Романівна, 2022uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages81-
dc.subject.udc330.8:379.8uk_UA
dc.relation.references1. Андрушків Б.М. Проблеми теорії і практики менеджменту / Б.М. Андрушків, О.В. Вівчар, Л.М. Мельник. Тернопіль: Терно-Граф, 2009. 312с.uk_UA
dc.relation.references2. Андрушків Б.М. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства / Б.М. Андрушків, Л.Я. Малюта, Л.М. Мельник. – Тернопіль: ТНТУ, 2010. 230 с.uk_UA
dc.relation.references3. Островська Г.Й. Особливості розвитку готельно-ресторанної справи: кухні народів світу. Навчальний посібник. / Г.Й. Островська. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references4. Поплавська А.В. Національно-культурні традиції харчування в сучасних ресторанах [Електронний ресурс] / А.В. Поплавська. Режим доступу: https://journal-knukim.com.ua/index.php/culturology/article/download/60/226uk_UA
dc.relation.references5. Інноваційні засади формування концепції комплексної науково- технічної програми: «Нова економіка Тернопільської області» (ресурсоекономічний контекст)/ Б.М. Андрушків, П.Д. Дудкін, Л.М. Мельник, І.І. Стойко, , Р.П. Шерстюк. Тернопіль: ТзОВ «Видавництво «Астон», 2014. 208 с. ISBN 978-966-308-534-0.uk_UA
dc.relation.references6. Стойко І.І., Долубовська О.Р. Соціальне середовище сфери обслуговування: поточний стан та перспективи. Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу: Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М.Г.Чумаченка:. Тернопіль: ТНТУ. 2022. С. 68-69.uk_UA
dc.relation.references7. Стойко І.І., Долубовська О.Р. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні у воєнний і післявоєнний період. [Електронний ресурс] Соціально- економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 221-233.uk_UA
dc.relation.references8. Стойко І.І. Управління інноваціями (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, тести). Навч.-метод. посібник. / І.І. Стойко /. Тернопіль, ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. 200 с. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17290uk_UA
dc.relation.references9. І.І. Стойко, Р.П. Шерстюк. Управління конкурентоспроможністю (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, термінологічний словник, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль: ТНТУ, 2021 156 с. Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/35675/1/УК%20посібник%202020.pdfuk_UA
dc.relation.references10. Тарасюк Р. М. Бізнес-план: розробка, обґрунтування та аналіз. Житомир: ЖДТУ, 2006. 419 с.uk_UA
dc.relation.references11. Управління інноваційною діяльністю. Книга 1. / За заг. ред. Андрушківа Б.М. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. 334 с.uk_UA
dc.relation.references12. Управління інноваційною діяльністю: магістерський курс. Підручник./ Колектив авторів: Андрушків Б.М., Стойко І.І., Шерстюк Р.П. , Владимир О.М., Дудкін П.Д., Малюта Л.Я., Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Паляниця В.А., Федишин І.Б. – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. 1146 с. [Електронне видання] Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17920uk_UA
dc.relation.references13. ДСТУ 4281-2004 “Заклади ресторанного господарства. Класифікація”.uk_UA
dc.relation.references14. Про захист прав споживачів. Закон України / Відомості Верховної Ради України. 1991, № 30.uk_UA
dc.relation.references15. Про підприємництво: Закон України / Відомості Верховної Ради України. 1991, № 14.uk_UA
dc.relation.references16. Правила роботи закладів (підприємств) громадського харчувати (наказ Міністерства економіки з питань Європейської інтеграції України від 27.07.2002 p., №219).uk_UA
dc.relation.references17. Закон України «Про інноваційну діяльність» від 04.07.2002 р. // Відомості Верховної Ради України. 2002. №36.uk_UA
dc.relation.references18. Закон України «Про пріоритетні напрямки інноваційної діяльності» від 16.01.2003 р. //http://www.rada.kiev.ua.uk_UA
dc.relation.references19. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання. К., 2002. 320с.uk_UA
dc.relation.references20. Ощипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій / І. М. Ощипок // Підприємництво і торгівля. 2017. Вип. 21. С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_20uk_UA
dc.relation.references21. Dagmar Lund-Durlacher. Corporate Social Responsibility in Tourism. 2015. URL: https://www.researchgate.net/publication/300332802_Corporate_Social_ Responsibility_in_Tourism.uk_UA
dc.relation.references22. Akhilesh Ganti, Somer Anderson. Social Responsibility in Business: Meaning, Types, Examples, and Criticism. 2022. URL: https://www.investopedia.com/terms/s/socialresponsibility.asp.uk_UA
dc.relation.references23. Friedman M. The Social Responsibility of Business Is to Increase Profits // The New York Times Magazine. 1970, September. P. 32-33.uk_UA
dc.relation.references24. Freeman R. E. Stakeholder Management: A Stakeholder Approach. Marshfield, MA: Pitman Publishing, 1984. URL: https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/developingstakeholder- theoryuk_UA
dc.relation.references25. Carroll Archie B. The Pyramid of Corporate Social Responsibility: Toward the Moral Management of Organizational Stakeholders / Carroll Archie B. // Business Horizons, 2001. URL: http://bas.sagepub.com/cgi/content/refs/38/3/268uk_UA
dc.relation.references26. Tim Stobierski. Types of corporate social responsibility to be aware of. 2021. URL: https://online.hbs.edu/blog/post/types-of-corporate-socialresponsibilityuk_UA
dc.relation.references27. О.М. Іваницька. Соціальна відповідальність корпорацій і нефінансова звітність: врахування стандартів GRI в Україні. [Електронний ресурс]. 2016 URL: https://ktpu.kpi.ua/wp-content/uploads/2016/02/Sotsialnavidpovidalnist. pdf.uk_UA
dc.relation.references28. Matt Gavin. 5 examples of corporate social responsibility that were successful. [Електронний ресурс]. 2019. URL: https://online.hbs.edu/blog/post/corporate-social-responsibility-examplesuk_UA
dc.relation.references29. Вікіпедія. Глобальна ініціатива звітності. [Електронний ресурс]. URL: https://uk.upwiki.one/wiki/Global_Reporting_Initiative.uk_UA
dc.relation.references30. Міжнародний стандарт SA 8000. Соціальна відповідальність. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/n0015697-07#Textuk_UA
dc.relation.references31. Міжнародний стандарт ISO 26000. Настанова по соціальній відповідальності. URL: http://online.budstandart.com/ua/catalog/docpage? id_doc=87921uk_UA
dc.relation.references32. КОНЦЕПЦІЯ реалізації державної політики у сфері сприяння розвитку соціально відповідального бізнесу в Україні на період до 2030 року. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/66-2020-р#Textuk_UA
dc.relation.references33. Ляшок Я.О. Проблеми розвитку соціальної відповідальності бізнесу в Україні. Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. Випуск 10. 2016. С. 271-274uk_UA
dc.relation.references34. Ольга Баранова. Соціальне підприємництво як відповідь суспільства на соціальні потреби. [Електронний ресурс]. 2021. URL: https://biz.ligazakon.net/interview/205014_sotsalne-pdprimnitstvo-yak-vdpovdsusplstva- na-sotsaln-potrebiuk_UA
dc.relation.references35. Грицаєнко М. І. Формування соціальної відповідальності в економічному механізмі реалізації соціального капіталу підприємства. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Збірник наукових праць №7-8. 2021. С. 130-142. URL: http://nvisnik. oneu.edu.ua/collections/2021/284-285/pdf/130-142.pdfuk_UA
dc.relation.references36. Mauricio Andrés Latapí Agudelo, Lára Jóhannsdóttir & Brynhildur Davídsdóttir. A literature review of the history and evolution of corporate social responsibility. International Journal of Corporate Social Responsibility volume 4, Article number: 1 (2019). URL: https://jcsr.springeropen.com/articles/10.1186/s40991-018-0039-y.uk_UA
dc.relation.references37. Міжнародна організація Corporate Register. Офіційний сайт. https://www.corporateregister.com.uk_UA
dc.relation.references38. Bitner, M. J. (1992). Servicescapes: the impact of physical surroundings on customers and employees. Journal of Marketing, 56, 57-71. URL: https://www.jstor.org/stable/1252042uk_UA
dc.relation.references39. Kim, N. & Lee, M. (2012). Other customers in a service encounter: Examining the effect in a restaurant setting. Journal of Services Marketing, 26(1), 27-40. URL:https://www.researchgate.net/publication/235259567_Other_customers_in_a _service_encounter_Examining_the_effect_in_a_restaurant_settinguk_UA
dc.relation.references40. McPherson, M., Smith-Lovin, L. & Cook, J. M. (2001). Birds of a feather: Homophily in social networks. Annual Review of Sociology, 27, 415-444.uk_UA
dc.relation.references41. Nathan Line. (2021).The Restaurant Social Servicescape: Current Perspectives and Future Considerations. URL: https://www.bu.edu/bhr/files/2021/10/BHR_Line_Servicescape_OCT.21.docx.pdfuk_UA
dc.relation.references42. Mary Jo Bitner. The Impact of Physical Surroundings on Customers and Employees Journal of Marketing. Vol. 56, No. 2 (Apr., 1992), pp. 57-71. URL: https://www.jstor.org/stable/1252042 .uk_UA
dc.citation.spage1-
dc.citation.epage81-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:241 — готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Авторська довідка Долубовська.doc39,5 kBMicrosoft WordView/Open
Магістерська робота Долубовської Ольги.pdfСоціальна відповідальність в управлінні готельно-ресторанним бізнесом (на прикладі ресторану «Соната») Виконала:1,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools