Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39998

Tytuł: Соціальне середовище сфери обслуговування: поточний стан та перспективи
Inne tytuły: Social environment of the service field: current state and prospects
Authors: Стойко, Ігор Іванович
Долубовська, О. Р.
Stoyko, I.
Dolubovska, O.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Стойко І. І. Соціальне середовище сфери обслуговування: поточний стан та перспективи / Стойко Ігор Іванович, Долубовська О. Р. // Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 18 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 85–86.
Bibliographic description (International): Stoyko I., Dolubovska O. (2022) Sotsialne seredovyshche sfery obsluhovuvannia: potochnyi stan ta perspektyvy [Social environment of the service field: current state and prospects]. Materialy Ⅹ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu" (Tern., 18 november 2022), pp. 85-86 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 2022
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Data wydania: 18-lis-2022
Date of entry: 2-sty-2023
Wydawca: ФОП Паляниця В. А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 18 листопада 2022 року
18 november 2022
UDC: 338.4
379.8
Strony: 2
Zakres stron: 85-86
Główna strona: 85
Strona końcowa: 86
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39998
ISBN: 978-617-7875-48-1
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Związane URL literatura: https://www.jstor.org/stable/1252042
https://www.bu.edu/bhr/files/2021/10/BHR_Line_Servicescape_OCT.21.docx.pdf
https://www.researchgate.net/publication/235259567_Other_customers_in_a_service_encounter_Examining_the_effect_in_a_restaurant_setting
Wykaz piśmiennictwa: 1. Bitner, M. J. (1992). Servicescapes: the impact of physical surroundings on customers and employees. Journal of Marketing, 56, 57-71. URL: https://www.jstor.org/stable/1252042
2. Nathan Line. (2021).The Restaurant Social Servicescape: Current Perspectives and Future Considerations. URL: https://www.bu.edu/bhr/files/2021/10/BHR_Line_Servicescape_OCT.21.docx.pdf
3. Kim, N. & Lee, M. (2012). Other customers in a service encounter: Examining the effect in a restaurant setting. Journal of Services Marketing, 26(1), 27-40. URL:https://www.researchgate.net/publication/235259567_Other_customers_in_a_service_encounter_Examining_the_effect_in_a_restaurant_setting.
References: 1. Bitner, M. J. (1992). Servicescapes: the impact of physical surroundings on customers and employees. Journal of Marketing, 56, 57-71. URL: https://www.jstor.org/stable/1252042
2. Nathan Line. (2021).The Restaurant Social Servicescape: Current Perspectives and Future Considerations. URL: https://www.bu.edu/bhr/files/2021/10/BHR_Line_Servicescape_OCT.21.docx.pdf
3. Kim, N. & Lee, M. (2012). Other customers in a service encounter: Examining the effect in a restaurant setting. Journal of Services Marketing, 26(1), 27-40. URL:https://www.researchgate.net/publication/235259567_Other_customers_in_a_service_encounter_Examining_the_effect_in_a_restaurant_setting.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“ (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi