Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39998

Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorСтойко, Ігор Іванович
dc.contributor.authorДолубовська, О. Р.
dc.contributor.authorStoyko, I.
dc.contributor.authorDolubovska, O.
dc.coverage.temporal18 листопада 2022 року
dc.coverage.temporal18 november 2022
dc.date.accessioned2023-01-02T20:31:02Z-
dc.date.available2023-01-02T20:31:02Z-
dc.date.created2022-11-18
dc.date.issued2022-11-18
dc.identifier.citationСтойко І. І. Соціальне середовище сфери обслуговування: поточний стан та перспективи / Стойко Ігор Іванович, Долубовська О. Р. // Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 18 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 85–86.
dc.identifier.isbn978-617-7875-48-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39998-
dc.format.extent85-86
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 2022
dc.relation.urihttps://www.jstor.org/stable/1252042
dc.relation.urihttps://www.bu.edu/bhr/files/2021/10/BHR_Line_Servicescape_OCT.21.docx.pdf
dc.relation.urihttps://www.researchgate.net/publication/235259567_Other_customers_in_a_service_encounter_Examining_the_effect_in_a_restaurant_setting
dc.titleСоціальне середовище сфери обслуговування: поточний стан та перспективи
dc.title.alternativeSocial environment of the service field: current state and prospects
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.4
dc.subject.udc379.8
dc.relation.references1. Bitner, M. J. (1992). Servicescapes: the impact of physical surroundings on customers and employees. Journal of Marketing, 56, 57-71. URL: https://www.jstor.org/stable/1252042
dc.relation.references2. Nathan Line. (2021).The Restaurant Social Servicescape: Current Perspectives and Future Considerations. URL: https://www.bu.edu/bhr/files/2021/10/BHR_Line_Servicescape_OCT.21.docx.pdf
dc.relation.references3. Kim, N. & Lee, M. (2012). Other customers in a service encounter: Examining the effect in a restaurant setting. Journal of Services Marketing, 26(1), 27-40. URL:https://www.researchgate.net/publication/235259567_Other_customers_in_a_service_encounter_Examining_the_effect_in_a_restaurant_setting.
dc.relation.referencesen1. Bitner, M. J. (1992). Servicescapes: the impact of physical surroundings on customers and employees. Journal of Marketing, 56, 57-71. URL: https://www.jstor.org/stable/1252042
dc.relation.referencesen2. Nathan Line. (2021).The Restaurant Social Servicescape: Current Perspectives and Future Considerations. URL: https://www.bu.edu/bhr/files/2021/10/BHR_Line_Servicescape_OCT.21.docx.pdf
dc.relation.referencesen3. Kim, N. & Lee, M. (2012). Other customers in a service encounter: Examining the effect in a restaurant setting. Journal of Services Marketing, 26(1), 27-40. URL:https://www.researchgate.net/publication/235259567_Other_customers_in_a_service_encounter_Examining_the_effect_in_a_restaurant_setting.
dc.identifier.citationenStoyko I., Dolubovska O. (2022) Sotsialne seredovyshche sfery obsluhovuvannia: potochnyi stan ta perspektyvy [Social environment of the service field: current state and prospects]. Materialy Ⅹ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu" (Tern., 18 november 2022), pp. 85-86 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
dc.citation.spage85
dc.citation.epage86
dc.citation.conferenceⅩ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Enthalten in den Sammlungen:Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“ (2022)



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.