Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39997

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСотула, Ю. Ф.
dc.contributor.authorАндрушків, Богдан Миколайович
dc.contributor.authorSotula, Y.
dc.contributor.authorAndrushkiv, B.
dc.coverage.temporal18 листопада 2022 року
dc.coverage.temporal18 november 2022
dc.date.accessioned2023-01-02T20:31:02Z-
dc.date.available2023-01-02T20:31:02Z-
dc.date.created2022-11-18
dc.date.issued2022-11-18
dc.identifier.citationСотула Ю. Ф. Визначення сучасних тенденцій розвитку вітчизняних підприємств ринку ресторанної діяльності / Сотула Ю. Ф., Андрушків Богдан Миколайович // Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 18 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 83–84.
dc.identifier.isbn978-617-7875-48-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39997-
dc.format.extent83-84
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 2022
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_7
dc.titleВизначення сучасних тенденцій розвитку вітчизняних підприємств ринку ресторанної діяльності
dc.title.alternativeDetermination of current development trends of domestic enterprises in the restaurant market
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.26
dc.relation.references1. Білик І. В., Томаля Т. С. Роль маркетингу та PR-технологій у діяльності закладів готельно-ресторанного бізнесу. Економіка. Управління. Інновації 2014. № 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_7.
dc.relation.references2. Гурджиян К. В. Програма лояльності: сутність та етапи створення. Формування ринкових відносин в Україні. 2011. № 5. С. 119–125.
dc.relation.references3. Даніалі Ф. Дослідження загальних тенденцій ринку ресторанного господарства України. Економіка промисловості. 2019. № 3–4. С. 29–34.
dc.relation.references4. ДСТУ 4281. Заклади ресторанного господарства. Класифікація. К.: Дерспоживстандарт України, 2004. 24 с.
dc.relation.references5. П’ятницька Г., Григоренко О., Найдюк В. Інноваційний потенціал розвитку підприємств ресторанного господарства в Україні. Товари і ринки. 2013. № 2. С. 29-43.
dc.relation.referencesen1. Bilyk I. V., Tomalia T. S. Rol marketynhu ta PR-tekhnolohii u diialnosti zakladiv hotelno-restorannoho biznesu. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii 2014. No 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_7.
dc.relation.referencesen2. Hurdzhyian K. V. Prohrama loialnosti: sutnist ta etapy stvorennia. Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini. 2011. No 5. P. 119–125.
dc.relation.referencesen3. Daniali F. Doslidzhennia zahalnykh tendentsii rynku restorannoho hospodarstva Ukrainy. Ekonomika promyslovosti. 2019. No 3–4. P. 29–34.
dc.relation.referencesen4. DSTU 4281. Zaklady restorannoho hospodarstva. Klasyfikatsiia. K., Derspozhyvstandart Ukrainy, 2004. 24 p.
dc.relation.referencesen5. Piatnytska H., Hryhorenko O., Naidiuk V. Innovatsiinyi potentsial rozvytku pidpryiemstv restorannoho hospodarstva v Ukraini. Tovary i rynky. 2013. No 2. P. 29-43.
dc.identifier.citationenSotula Y., Andrushkiv B. (2022) Vyznachennia suchasnykh tendentsii rozvytku vitchyznianykh pidpryiemstv rynku restorannoi diialnosti [Determination of current development trends of domestic enterprises in the restaurant market]. Materialy Ⅹ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu" (Tern., 18 november 2022), pp. 83-84 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
dc.citation.spage83
dc.citation.epage84
dc.citation.conferenceⅩ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Розташовується у зібраннях:Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.