Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39965

Заглавие: Маркетинг-менеджмент конкурентоспроможності підприємств в умовах руйнування споживчих ринків
Други Заглавия: Marketing management of competitiveness of enterprises in the conditions of destruction of consumer markets
Автори: Гаджук, М. О.
Стадник, В. В.
Hadzhuk, M.
Stadnyk, V.
Affiliation: Хмельницький національний університет
Bibliographic description (Ukraine): Гаджук М. О. Маркетинг-менеджмент конкурентоспроможності підприємств в умовах руйнування споживчих ринків / Гаджук М. О., Стадник В. В. // Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 18 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 31–32.
Bibliographic description (International): Hadzhuk M., Stadnyk V. (2022) Marketynh-menedzhment konkurentospromozhnosti pidpryiemstv v umovakh ruinuvannia spozhyvchykh rynkiv [Marketing management of competitiveness of enterprises in the conditions of destruction of consumer markets]. Materialy Ⅹ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu" (Tern., 18 november 2022), pp. 31-32 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 2022
Conference/Event: Ⅹ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Дата на Публикуване: 18-Ное-2022
Date of entry: 2-Яну-2023
Издател: ФОП Паляниця В. А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 18 листопада 2022 року
18 november 2022
UDC: 005.658
Number of pages: 2
Page range: 31-32
Start page: 31
End page: 32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39965
ISBN: 978-617-7875-48-1
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
References (Ukraine): 1. Holovchuk J., Stadnyk V. Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise. International Journal of Economics and Society. 2017. V. 2. Is. 9. P. 39–45.
2. Стадник В.В., Мельничук О.П., Йохна В.М. Маркетинг-менеджмент інноваційного розвитку підприємства. Хмельницький: ПП Гонта А.С., 2013. 206 с.
References (International): 1. Holovchuk J., Stadnyk V. Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise. International Journal of Economics and Society. 2017. V. 2. Is. 9. P. 39–45.
2. Stadnyk V.V., Melnychuk O.P., Yokhna V.M. Marketynh-menedzhment innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva. Khmelnytskyi: PP Honta A.S., 2013. 206 p.
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“ (2022)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.