Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39965

Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorГаджук, М. О.
dc.contributor.authorСтадник, В. В.
dc.contributor.authorHadzhuk, M.
dc.contributor.authorStadnyk, V.
dc.coverage.temporal18 листопада 2022 року
dc.coverage.temporal18 november 2022
dc.date.accessioned2023-01-02T20:30:58Z-
dc.date.available2023-01-02T20:30:58Z-
dc.date.created2022-11-18
dc.date.issued2022-11-18
dc.identifier.citationГаджук М. О. Маркетинг-менеджмент конкурентоспроможності підприємств в умовах руйнування споживчих ринків / Гаджук М. О., Стадник В. В. // Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 18 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 31–32.
dc.identifier.isbn978-617-7875-48-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39965-
dc.format.extent31-32
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 2022
dc.titleМаркетинг-менеджмент конкурентоспроможності підприємств в умовах руйнування споживчих ринків
dc.title.alternativeMarketing management of competitiveness of enterprises in the conditions of destruction of consumer markets
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc005.658
dc.relation.references1. Holovchuk J., Stadnyk V. Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise. International Journal of Economics and Society. 2017. V. 2. Is. 9. P. 39–45.
dc.relation.references2. Стадник В.В., Мельничук О.П., Йохна В.М. Маркетинг-менеджмент інноваційного розвитку підприємства. Хмельницький: ПП Гонта А.С., 2013. 206 с.
dc.relation.referencesen1. Holovchuk J., Stadnyk V. Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise. International Journal of Economics and Society. 2017. V. 2. Is. 9. P. 39–45.
dc.relation.referencesen2. Stadnyk V.V., Melnychuk O.P., Yokhna V.M. Marketynh-menedzhment innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva. Khmelnytskyi: PP Honta A.S., 2013. 206 p.
dc.identifier.citationenHadzhuk M., Stadnyk V. (2022) Marketynh-menedzhment konkurentospromozhnosti pidpryiemstv v umovakh ruinuvannia spozhyvchykh rynkiv [Marketing management of competitiveness of enterprises in the conditions of destruction of consumer markets]. Materialy Ⅹ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu" (Tern., 18 november 2022), pp. 31-32 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationХмельницький національний університет
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
dc.citation.spage31
dc.citation.epage32
dc.citation.conferenceⅩ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
È visualizzato nelle collezioni:Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“ (2022)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.