Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39888

Tytuł: Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілу
Inne tytuły: Application of internet technologies in marketing policy of distribution
Authors: Піняк, Ірина Любомирівна
Шпилик, Світлана Василівна
Pinyak, Iryna
Shpylyk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Піняк І. Л. Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілу / Піняк Ірина, Шпилик Світлана // РСЕСГЕП, 15-16 грудня 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 29–30. — (Структурні трансформації системи менеджменту: вітчизняна практика та міжнародний досвід).
Bibliographic description (International): Pinyak I., Shpylyk S. (2022) Zastosuvannia internet-tekhnolohii v marketynhovii politytsi rozpodilu [Application of internet technologies in marketing policy of distribution]. RSESGP (Tern., 15-16 December 2022), pp. 29-30 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 2022
Proceeding of Ⅱ International scientific and practical conference "Development of socio-economic systems ingeoeconomic space", 2022
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“
Data wydania: 15-gru-2022
Date of entry: 2-sty-2023
Wydawca: ФОП Паляниця В. А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 15-16 грудня 2022 року
15-16 December 2022
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 29-30
Główna strona: 29
Strona końcowa: 30
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39888
ISBN: 978-617-7875-50-4
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Związane URL literatura: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429
Wykaz piśmiennictwa: 1. Краузе О. І., Піняк І. Л., Шпилик С. В. Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2022. №11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
2. Мозгова Г.В. Інстрмуенти Інтернет-маткетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств. Ефективна економіка. 2013. № 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429
3. Шпилик Світлана, Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. № 2 (49). С. 212-223.
References: 1. Krauze O. I., Piniak I. L., Shpylyk S. V. Sotsialna vidpovidalnist v konteksti didzhytalizatsii biznesu. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Internauka". Serie: "Ekonomichni nauky". 2022. No 11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
2. Mozghova H.V. Instrmuenty Internet-matketynhu ta yikh perevahy dlia suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv. Efektyvna ekonomika. 2013. No 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429
3. Shpylyk Svitlana, Internet yak efektyvnyi marketynhovyi instrument suchasnoho pidpryiemstva. Galician economic bulletin. 2015. No 2 (49). P. 212-223.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі» (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi