Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39796

Tytuł: Маркетинг у рітейлі під час війни
Inne tytuły: Wartime retail marketing
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені І.Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Маркетинг у рітейлі під час війни / Оксана Петрівна Бурліцька // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 113–115.
Bibliographic description (International): Burlitska O. (2022) Marketynh u riteili pid chas viiny [Wartime retail marketing]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 113-115 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Data wydania: 23-lis-2022
Date of entry: 28-gru-2022
Wydawca: ФОП Паляниця В.А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
UDC: 338.23.31
Strony: 3
Zakres stron: 113-115
Główna strona: 113
Strona końcowa: 115
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39796
ISBN: 978-617-7875-47-4
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Związane URL literatura: https://sostav.ua/publication/marketing-u-r-tejl-p-d-chas-v-jni-shcho-zm-nilos-yak-tendents-v-ndustr-92793.html
Wykaz piśmiennictwa: 1. Маркетинг у рітейлі під час війни: що змінилось і які тенденції в індустрії: веб-сайт. UPL:https://sostav.ua/publication/marketing-u-r-tejl-p-d-chas-v-jni-shcho-zm-nilos-yak-tendents-v-ndustr-92793.html (дата звернення 25.10. 2022).
References: 1. Marketynh u riteili pid chas viiny: shcho zminylos i yaki tendentsii v industrii: veb-sait. UPL:https://sostav.ua/publication/marketing-u-r-tejl-p-d-chas-v-jni-shcho-zm-nilos-yak-tendents-v-ndustr-92793.html (Date of appeal 25.10. 2022).
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi