Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39796

Täiskirje
DC väliVäärtusKeel
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.coverage.temporal23-24 листопада 2022 р.
dc.coverage.temporal23-24 November 2022
dc.date.accessioned2022-12-28T14:00:14Z-
dc.date.available2022-12-28T14:00:14Z-
dc.date.created2022-11-23
dc.date.issued2022-11-23
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Маркетинг у рітейлі під час війни / Оксана Петрівна Бурліцька // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 113–115.
dc.identifier.isbn978-617-7875-47-4
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39796-
dc.format.extent113-115
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
dc.relation.ispartofProceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
dc.relation.urihttps://sostav.ua/publication/marketing-u-r-tejl-p-d-chas-v-jni-shcho-zm-nilos-yak-tendents-v-ndustr-92793.html
dc.titleМаркетинг у рітейлі під час війни
dc.title.alternativeWartime retail marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc338.23.31
dc.relation.references1. Маркетинг у рітейлі під час війни: що змінилось і які тенденції в індустрії: веб-сайт. UPL:https://sostav.ua/publication/marketing-u-r-tejl-p-d-chas-v-jni-shcho-zm-nilos-yak-tendents-v-ndustr-92793.html (дата звернення 25.10. 2022).
dc.relation.referencesen1. Marketynh u riteili pid chas viiny: shcho zminylos i yaki tendentsii v industrii: veb-sait. UPL:https://sostav.ua/publication/marketing-u-r-tejl-p-d-chas-v-jni-shcho-zm-nilos-yak-tendents-v-ndustr-92793.html (Date of appeal 25.10. 2022).
dc.identifier.citationenBurlitska O. (2022) Marketynh u riteili pid chas viiny [Wartime retail marketing]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 113-115 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені І.Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
dc.citation.spage113
dc.citation.epage115
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Asub kollektsiooni(de)s:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.