Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39785

Tytuł: Психологічні аспекти впливу на поведінку споживача в сфері торігвлі
Inne tytuły: Psychological aspects of influence on consumer behavior in trade
Authors: Берекеля, Вікторія
Berekelia, Viktoria
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Cytat: Берекеля В. Психологічні аспекти впливу на поведінку споживача в сфері торігвлі / Вікторія Берекеля // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 83–85.
Bibliographic description: Berekelia V. (2022) Psykholohichni aspekty vplyvu na povedinku spozhyvacha v sferi torihvli [Psychological aspects of influence on consumer behavior in trade]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 83-85 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Data wydania: 23-lis-2022
Date of entry: 28-gru-2022
Wydawca: ФОП Паляниця В.А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
UDC: 159.9
Strony: 3
Zakres stron: 83-85
Główna strona: 83
Strona końcowa: 85
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39785
ISBN: 978-617-7875-47-4
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Wykaz piśmiennictwa: 1. Котлер Ф. Основы маркетинга, 9-е издание. М. : Издательский дом «Вильямс», 2003. 1200 с.
2. Прокопенко О. В., Троян М. Ю. Поведінка споживачів: навч. пос. К.: Центр учбової літератури, 2008. 176 с.
3. Страшинська Л. В. Поведінка споживачів: конспект лекцій для студентів спец. 7.050108 «Маркетинг» усіх форм навч. К.: ЕКОМЕН, 2010. 101 с.
References: 1. Kotler F. Osnovy marketinha, 9-e izdanie. M. : Izdatelskii dom "Viliams", 2003. 1200 p.
2. Prokopenko O. V., Troian M. Yu. Povedinka spozhyvachiv: navch. pos. K., Centre of Educational Literature, 2008. 176 p.
3. Strashynska L. V. Povedinka spozhyvachiv: konspekt lektsii dlia studentiv spets. 7.050108 "Marketynh" usikh form navch. K., EKOMEN, 2010. 101 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi