Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39785

Tittel: Психологічні аспекти впливу на поведінку споживача в сфері торігвлі
Alternative titler: Psychological aspects of influence on consumer behavior in trade
Authors: Берекеля, Вікторія
Berekelia, Viktoria
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Берекеля В. Психологічні аспекти впливу на поведінку споживача в сфері торігвлі / Вікторія Берекеля // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 83–85.
Bibliographic description (International): Berekelia V. (2022) Psykholohichni aspekty vplyvu na povedinku spozhyvacha v sferi torihvli [Psychological aspects of influence on consumer behavior in trade]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 83-85 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Utgivelsesdato: 23-nov-2022
Date of entry: 28-des-2022
Forlag: ФОП Паляниця В.А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
UDC: 159.9
Number of pages: 3
Page range: 83-85
Start page: 83
End page: 85
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39785
ISBN: 978-617-7875-47-4
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
References (Ukraine): 1. Котлер Ф. Основы маркетинга, 9-е издание. М. : Издательский дом «Вильямс», 2003. 1200 с.
2. Прокопенко О. В., Троян М. Ю. Поведінка споживачів: навч. пос. К.: Центр учбової літератури, 2008. 176 с.
3. Страшинська Л. В. Поведінка споживачів: конспект лекцій для студентів спец. 7.050108 «Маркетинг» усіх форм навч. К.: ЕКОМЕН, 2010. 101 с.
References (International): 1. Kotler F. Osnovy marketinha, 9-e izdanie. M. : Izdatelskii dom "Viliams", 2003. 1200 p.
2. Prokopenko O. V., Troian M. Yu. Povedinka spozhyvachiv: navch. pos. K., Centre of Educational Literature, 2008. 176 p.
3. Strashynska L. V. Povedinka spozhyvachiv: konspekt lektsii dlia studentiv spets. 7.050108 "Marketynh" usikh form navch. K., EKOMEN, 2010. 101 p.
Content type: Conference Abstract
Vises i samlingene:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright