Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39785

Назва: Психологічні аспекти впливу на поведінку споживача в сфері торігвлі
Інші назви: Psychological aspects of influence on consumer behavior in trade
Автори: Берекеля, Вікторія
Berekelia, Viktoria
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Бібліографічний опис: Берекеля В. Психологічні аспекти впливу на поведінку споживача в сфері торігвлі / Вікторія Берекеля // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 83–85.
Bibliographic description: Berekelia V. (2022) Psykholohichni aspekty vplyvu na povedinku spozhyvacha v sferi torihvli [Psychological aspects of influence on consumer behavior in trade]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 83-85 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Дата публікації: 23-лис-2022
Дата внесення: 28-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
УДК: 159.9
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 83-85
Початкова сторінка: 83
Кінцева сторінка: 85
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39785
ISBN: 978-617-7875-47-4
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Перелік літератури: 1. Котлер Ф. Основы маркетинга, 9-е издание. М. : Издательский дом «Вильямс», 2003. 1200 с.
2. Прокопенко О. В., Троян М. Ю. Поведінка споживачів: навч. пос. К.: Центр учбової літератури, 2008. 176 с.
3. Страшинська Л. В. Поведінка споживачів: конспект лекцій для студентів спец. 7.050108 «Маркетинг» усіх форм навч. К.: ЕКОМЕН, 2010. 101 с.
References: 1. Kotler F. Osnovy marketinha, 9-e izdanie. M. : Izdatelskii dom "Viliams", 2003. 1200 p.
2. Prokopenko O. V., Troian M. Yu. Povedinka spozhyvachiv: navch. pos. K., Centre of Educational Literature, 2008. 176 p.
3. Strashynska L. V. Povedinka spozhyvachiv: konspekt lektsii dlia studentiv spets. 7.050108 "Marketynh" usikh form navch. K., EKOMEN, 2010. 101 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.