Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39770

Titolo: Особливість інфлюенс-маркетингу в сучасному бізнесі
Titoli alternativi: A feature of influence marketing in modern business
Autori: Михалович, Катерина
Бурліцька, Оксана Петрівна
Mykhalovych, Kateryna
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені І.Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Terpnopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Михалович К. Особливість інфлюенс-маркетингу в сучасному бізнесі / Катерина Михалович, Оксана Петрівна Бурліцька // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 45–46.
Bibliographic description (International): Mykhalovych K., Burlitska O. (2022) Osoblyvist infliuens-marketynhu v suchasnomu biznesi [A feature of influence marketing in modern business]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 45-46 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Data: 23-nov-2022
Date of entry: 28-dic-2022
Editore: ФОП Паляниця В.А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
UDC: 338.23.31
Number of pages: 2
Page range: 45-46
Start page: 45
End page: 46
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39770
ISBN: 978-617-7875-47-4
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: https://www.the-village.com.ua/village/business/business-promo/299205-trendhero_promo
References (Ukraine): 1. Діана Глостер. Інфлюенс маркетинг очима інфлюенсерки: веб-сайт. UPL:https://www.the-village.com.ua/village/business/business-promo/299205-trendhero_promo (дата звернення 23.09. 2021).
References (International): 1. Diana Hloster. Infliuens marketynh ochyma infliuenserky: veb-sait. UPL:https://www.the-village.com.ua/village/business/business-promo/299205-trendhero_promo (Date of appeal 23.09. 2021).
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.