Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39770

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorМихалович, Катерина
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorMykhalovych, Kateryna
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.coverage.temporal23-24 листопада 2022 р.
dc.coverage.temporal23-24 November 2022
dc.date.accessioned2022-12-28T14:00:12Z-
dc.date.available2022-12-28T14:00:12Z-
dc.date.created2022-11-23
dc.date.issued2022-11-23
dc.identifier.citationМихалович К. Особливість інфлюенс-маркетингу в сучасному бізнесі / Катерина Михалович, Оксана Петрівна Бурліцька // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 45–46.
dc.identifier.isbn978-617-7875-47-4
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39770-
dc.format.extent45-46
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
dc.relation.ispartofProceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
dc.relation.urihttps://www.the-village.com.ua/village/business/business-promo/299205-trendhero_promo
dc.titleОсобливість інфлюенс-маркетингу в сучасному бізнесі
dc.title.alternativeA feature of influence marketing in modern business
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.23.31
dc.relation.references1. Діана Глостер. Інфлюенс маркетинг очима інфлюенсерки: веб-сайт. UPL:https://www.the-village.com.ua/village/business/business-promo/299205-trendhero_promo (дата звернення 23.09. 2021).
dc.relation.referencesen1. Diana Hloster. Infliuens marketynh ochyma infliuenserky: veb-sait. UPL:https://www.the-village.com.ua/village/business/business-promo/299205-trendhero_promo (Date of appeal 23.09. 2021).
dc.identifier.citationenMykhalovych K., Burlitska O. (2022) Osoblyvist infliuens-marketynhu v suchasnomu biznesi [A feature of influence marketing in modern business]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 45-46 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені І.Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Terpnopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
dc.citation.spage45
dc.citation.epage46
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Ebben a gyűjteményben:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!