Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39661
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorМариненко, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorПоцілуйко, Анастасія Михайлівна-
dc.contributor.authorPotsiluiko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2022-12-27T19:38:37Z-
dc.date.available2022-12-27T19:38:37Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.date.submitted2022-12-
dc.identifier.citationПоцілуйко А.М. Ефективний маркетинг як фактор успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Тернопільводпроект») : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / А.М.Поцілуйко. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39661-
dc.description.abstractВстановлено економічну сутність категорії «підприємницька діяльність», механізм її здійснення. Визначено сутність «маркетингової діяльності», її роль у підвищенні результативності підприємницької діяльності та сучасних інструментів Інтернет-маркетингу. Досліджено становлення і розвиток підприємницької діяльності ТОВ «Тернопільводпроект», проаналізовано ефективність використання ним його ресурсів. Здійснено оцінювання фінансового стану досліджуваного підприємства. Обґрунтувано необхідність розроблення системи управління якістю ТОВ «Тернопільводпроект» як складової продуктової стратегії підприємства. Розроблено маркетингову стратегію ТОВ «Тернопільводпроект», адаптовано до впровадження сучасні інструменти маркетингу й обґрунтувано відповідні бюджети для ТОВ «Тернопільводпроект». Оцінено доцільність та ефективність запропонованого проєкту, визначено джерела фінансування тощо.uk_UA
dc.description.abstractThe economic essence of the category “entrepreneurial activity”, the mechanism of its implementation is determined in the qualification thesis. The essence of «marketing activity», its role in increasing the effectiveness of business activity and modern tools of Internet marketing are defined. The formation and development of the entrepreneurial activity of the LLC “Ternopilvodoprojekt” is studied, the effectiveness of its resources use is analyzed. An assessment of the financial condition of the researched enterprise is carried out. The need to develop a quality management system of the LLC “Ternopilvodoprojekt” as a component of the company’s product strategy is substantiated. The marketing strategy of the LLC “Ternopilvodoprojekt” is developed, modern marketing tools are adapted for implementation, and appropriate budgets for the LLC “Ternopilvodoprojekt” are substantiated. Feasibility and efficiency of the proposed project are evaluated, sources of financing are determined etc.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП…7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА МІСЦЕ МАРКЕТИНГУ В ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ…11 1.1 Підприємницька діяльність: сутність, підходи до оцінювання та критерії успішності…11 1.2 Роль та значення маркетингу у підприємницькій діяльності…18 1.3 Підвищення результатів підприємницької діяльності за допомогою сучасних методів просування продукції та послуг на ринку…22 Висновки до розділу 1…26 РОЗДІЛ 2 ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ І РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ТЕРНОПІЛЬВОДПРОЕКТ»…27 2.1 Загальна характеристика підприємницької діяльності й оцінка ресурсів ТОВ «Тернопільводпроект»…27 2.2 Оцінювання ефективності підприємницької діяльності ТОВ «Тернопільводпроект»….37 2.3 Оцінювання основних індикаторів фінансової стійкості, платоспроможності та ділової активності ТОВ «Тернопільводпроект»….42 Висновки до розділу 2…51 РОЗДІЛ 3 СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ УСПІШНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ТЕРНОПІЛЬВОДПРОЕКТ»…53 3.1 Впровадження системи управління якістю інжинірингових послуг як напрям вдосконалення продуктової стратегії компанії…53 3.2 Розроблення та реалізація маркетингової стратегії ТОВ «Тернопільводпроект» для підвищення ефективності його підприємницької діяльності....59 Висновки до розділу 3…72 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ…73 4.1. Організація служби охорони праці на ТОВ «Тернопільводпроект».....73 4.2. Розрахунок загального обсягу збитків від гідрологічно небезпечних явищ…81 Висновки до розділу 4…81 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ…82 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…86 ДОДАТКИ…94uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subject076uk_UA
dc.subjectпідприємництво, торгівля та біржова діяльністьuk_UA
dc.subjectінжинірингова послугаuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectInternet marketinguk_UA
dc.subjectentrepreneurial activityuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectengineering serviceuk_UA
dc.titleЕфективний маркетинг як фактор успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Тернопільводпроект»)uk_UA
dc.title.alternativeEffective marketing as a key of success in entrepreneurship (LLC «Ternopilvodproject» as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Поцілуйко Анастасія Михайлівна, 2022uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.8:339.13uk_UA
dc.relation.references1. Андрушкевич З.М. Інтернет-маркетинг у соціальних мережах. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. № 2, т.1. 2014. С. 163–166.uk_UA
dc.relation.references2. Аранчій В. І., Ігнатенко М. М. Сутність ризиків підприємницької діяльності та їх оцінка з метою нівелювання й уникнення в управлінні ефективністю й конкурентоспроможністю розвитку. Економічний вісник університету. 2018. Вип. 39. С. 52–58.uk_UA
dc.relation.references3. Багорка М. О., Кадирус І. Г., Юрченко Н. І. Інструменти Інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризи: актуальність та ефективність. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Економіка і менеджмент». 2021. Вип. 49. С. 97–106.uk_UA
dc.relation.references4. Базілінська О. Я. Фінансовий аналіз : теорія та практика: навч. посіб. 2-ге вид. К. : ЦУЛ. 2018. 327 с.uk_UA
dc.relation.references5. Бедринець М. Д. Ефективність діяльності суб’єктів підприємництва в сучасних умовах господарювання. Бізнес Інформ. 2013. № 4. С. 183–190.uk_UA
dc.relation.references6. Березін І. С. Маркетинг та дослідження ринків: підручник. Українська ділова література. 2014. 416 с.uk_UA
dc.relation.references7. Білоусова С. М. Маркетинг: навчальний посібник зі спеціальностей економіки та управління. Донецьк: Фенікс, 2014. 381 с.uk_UA
dc.relation.references8. Ваврик А. Б. Методи та інструменти інтернет-маркетингу. Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. Ужгород : Гельветика, 2018. Вип. 22. Ч.1. С. 44–47.uk_UA
dc.relation.references9. Гончарова Є. В., Іванова О. В. Питання оцінки та аналізу конкурентоспроможності підприємства з урахуванням інноваційної складової. Науково-методичний електронний журнал «Концепт». 2017. С. 599–603.uk_UA
dc.relation.references10. Гончарова М. Л. Сутність маркетингу: індустріальна та постіндустріальна ера. Українська академія банківської справи Національного банку України. Суми. 2014. 3 с. (Препринт)uk_UA
dc.relation.references11. Господарський кодекс України : Закон України від 16.01.2003 р. № 436-IV. URL: http://zakon.rada.gov.ua. (дата звернення: 15.10.2022).uk_UA
dc.relation.references12. Грудзевич Ю. І. Сутність механізму реалізації підприємницької діяльності та його складових. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Економіка. 2014. Вип. 25. С. 9–14.uk_UA
dc.relation.references13. Гузела О. І., Босак І. П. Виробниче підприємництво: підруч. Львів: Українська академія друкарства. 2014. 396 с.uk_UA
dc.relation.references14. Гузенко Г.М. Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство. 2017. № 12. С. 227–234.uk_UA
dc.relation.references15. Іванов Ю. Б. Ефективність маркетингової діяльності підприємств в сучасних умовах підвищеної динамічності та ризикованості підприємництва. Економіка: реалії часу. 2014. № 1. С. 155–160.uk_UA
dc.relation.references16. Ілляшенко Н. С., Савченко О. С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 3. С. 63–74.uk_UA
dc.relation.references17. Капустіна Л. М., Мосунов І. Д. Інтернет маркетинг. Теорія і практика просування бренду в мережі. Хмельницьк: Вид-во Хмельн. держ. екон. ун-ту, 2015. 102 с.uk_UA
dc.relation.references18. Клімушкіна, О.П. Позиціювання підприємства як маркетингова стратегія просування підприємства в антикризовому стані. Молодий учений. 2016. №4. С. 398–402.uk_UA
dc.relation.references19. Корінєв В. Л. Роль реінжинірингу в підвищенні ефективності підприємницької діяльності підприємства. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. 2011. Вип. 19. С. 45–50.uk_UA
dc.relation.references20. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Діалектика, 2020. 880 с.uk_UA
dc.relation.references21. Крамар Ірина, Машталер Юрій. Забезпечення ефективності діяльності підприємства у змінних умовах господарювання. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» (30 жовтня 2020 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2020. С. 41–42.uk_UA
dc.relation.references22. Крамар Ірина, Олексевич Мар’яна. Конкурентоспроможність вітчизняних малих підприємств сфери послуг. Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2021 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2021. 226 с. С. 195–196.uk_UA
dc.relation.references23. Мариненко Н.Ю. Організація управління адаптивним розвитком суб’єктів господарювання у сучасних ринкових умовах : монографія / Н.Ю. Мариненко ; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2016. 312 с.uk_UA
dc.relation.references24. Мариненко Наталія, Сеник Мар’яна. Роль інтелектуального капіталу в процесі інноваційного розвитку вітчизняних підприємств. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» та I Міжнародного студентського наукового форуму «Креативна економіка очима молоді» у 2-х томах (29-31 березня 2018 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2018. Т.1. С. 149–151.uk_UA
dc.relation.references25. Мариненко Наталія, Гац Любов, Артеменко Людмила. Діагностика секторів економіки на основі структурних зрушень в суб’єктах господарювання. Соціально-економічні проблеми і держава, 2021. Вип. 2 (25). С. 500–510. URL: http: //sepd.tntu.edu.ua/ images/stories/pdf/2021/21mnyvsg.pdfuk_UA
dc.relation.references26. Мариненко Наталія, Рудюк Ірина. Конкурентні переваги підприємства. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» (31 березня 2020 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2020. C. 99–100.uk_UA
dc.relation.references27. Михальчишин Н. Л. Свобода підприємницької діяльності та ринкова влада: сутність та взаємовпливи. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. 2014. Вип. 9. С. 206–211.uk_UA
dc.relation.references28. Мочерний С. В., Устенко О. А., Чеботар С. І. Основи підприємницької діяльності: посіб. Київ: Академія, 2001. 280 с.uk_UA
dc.relation.references29. Окландер Т. О. Генезис маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. №4. Т. І. С. 33–37.uk_UA
dc.relation.references30. Панухник О. В., Голич Н. В. Використання адаптивного моделювання стратегій розвитку підприємств малого бізнесу в умовах децентралізації. Часопис економічних реформ, № 3 (39). 2020. С. 17–28.uk_UA
dc.relation.references31. Покропивний С. Ф., Колот В. М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність: навч. посіб. Київ: КНЕУ, 1998. 352 с.uk_UA
dc.relation.references32. Поцілуйко Анастасія. Просування продукції підприємства на ринку: ключові аспекти. Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2021 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2021. С. 157–158.uk_UA
dc.relation.references33. Поцілуйко Анастасія. Маркетинг у діяльності малого та середнього бізнесу: додаткові витрати чи запорука успіху? Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 01-02 червня 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 83–84.uk_UA
dc.relation.references34. Про затвердження Методики оцінки збитків від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру: Постанова Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №175. Відомості Верховної Ради України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/175-2002-п#Text (дата звернення: 20.11.2022).uk_UA
dc.relation.references35. Проданова Л. В., Котляревський О. В. Дослідження мотиваційного механізму підприємницької діяльності як умови ефективного інкубування бізнесу в національній економіці. Інтелект XXI. 2017. № 1. С. 96–103.uk_UA
dc.relation.references36. Пухівський Т.М. Маркетинг послуг в управлінні підприємством. Молодий учений. 2015. № 4. с. 413–415.uk_UA
dc.relation.references37. Радинський С., Дячун О. Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2020. Вип. 1 (22). С. 79–90. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20rsvspp.pdfuk_UA
dc.relation.references38. Сазонець І. Л., Саленко А. С. Сутність та трансформація основних форм підприємницької діяльності. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. 2018. Вип. 3. С. 197–204.uk_UA
dc.relation.references39. Семенова А. В. Інтернет-маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститутuk_UA
dc.relation.references40. Талах В. І., Талах Т. А. Сутність і значення порівняльного аналізу підприємницької діяльності підприємств. Економічний форум. 2020. № 2. С. 98–105.uk_UA
dc.relation.references41. Траченко Л. А. Моніторинг результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2019. № 4(2). С. 109–113.uk_UA
dc.relation.references42. Траченко Л. А. Формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг: організаційно-методологічні аспекти. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. 2019. Вип. 3. С. 12–26.uk_UA
dc.relation.references43. Траченко Л.А. Внутрішній аудит як засіб поліпшення систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Вісник соціально-економічних досліджень. 2018. № 4. С. 181–192.uk_UA
dc.relation.references44. Траченко Л.А. Оцінювання ризиків у системах управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. 2018. № 3. С. 17–23.uk_UA
dc.relation.references45. Химич Ірина Григорівна, Тимошик Наталія Степанівна, Подвірна Тетяна Володимирівна. Підприємницькі ризики як можливість забезпечення конкурентоспроможності. Теоретичні та практичні питання узгодження інтересів розвитку територіальної системи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції 31 жовтня 2020 року. Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна. 2020. С. 451–453.uk_UA
dc.relation.references46. Ціх Галина, Винник Тетяна. Підприємницька комунікативна етика в умовах цифровізації. Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 01-02 червня 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 53–55.uk_UA
dc.relation.references47. Черепанова В. О. Методичне забезпечення ділового консультування у сфері інжинірингових послуг Економіка. Фінанси. Право. 2018. № 2. С. 12–15.uk_UA
dc.relation.references48. Швець Н. В., Хандій О. О. Основні риси та тенденції розвитку ринку інжинірингових послуг. Економіка та право. Серія : Економіка. 2015. № 3. С. 160–164.uk_UA
dc.relation.references49. Шпак Н. О., Кирилич Т. Ю. Роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних промислових підприємств. Економіка: реалії часу. 2013. № 2. С. 103–110.uk_UA
dc.relation.references50. Ярощук А. О. Кон’юнктура світового ринку інженерно-технічних послуг та перспективи розвитку інжинірингових центрів в Україні. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2015. Вип. 11(4). С. 20–24.uk_UA
dc.relation.references51. Яцкевич І. В. Щодо сутності соціально-економічної ефективності суб’єктів підприємницької діяльності. Регіональна бізнес-економіка та управління. 2013. № 1. С. 191–194.uk_UA
dc.relation.references52. Contemporary Management and Marketing Dilemmas. Situational Management Problems: Monography / W.A. Nowak, S. Wycislak, A. Zabkowicz [et al.]; ed. by prof. dr. hab. P. Jedynak, dr. M. Budzanowska-Drzewiecka. Krakow : Jagiellonian University Press, 2016. 185 p.uk_UA
dc.relation.references53. Gordievsi M., Ascalon E., Stephan U. Small business owners. Success criteria, a values approach to Personal differencess 2011. № 2 (49). Рр. 207–232.uk_UA
dc.relation.references54. Marynenko Nataliia. Interpretation of the adaptive approach to the enterprise development. Proceedings of the 8th International Conference on Eurasian scientific development (March 03, 2016). Vienna, OR : «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Pp. 238–241.uk_UA
dc.relation.references55. Marynenko Nataliia. The comprehensive approach to the enterprise’s adaptation in the process of development: managerial aspect. Baltic Journal of Economic Studies. Riga: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2016. Volume 2, Number 2 (May). Pp. 92–95.uk_UA
dc.relation.references56. Marynenko Nataliia. Regulators for Adaptive Enterprise Development. Journal of Global Economy Review. State Technological Education Institute of Western Macedonia, Kozani, Greece, 2016. Volume 1, No. 5. Pp. 51–56.uk_UA
dc.relation.references57. Markovych Iryna. Changes in Approaches to Understanding the Competitive Advantages of Enterprises. Nauka i Studia, 2019. 6(195). Pp. 37–40.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Поцілуйко_АД.pdfАвторська довідка_Поцілуйко А.М.722,95 kBAdobe PDFGöster/Aç
Поцілуйко_КМР.pdfКваліфікаційна робота_Поцілуйко А.М.2,39 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları