Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39657
Назва: Дослідження кон’юктури регіонального споживчого ринку та її вплив на формування бізнес-середовища підприємства сфери послуг (на прикладі ПП «ВІДЖІЛЕМ КОНСАЛТИНГ»)
Інші назви: Study of the conditions of a regional consumer market and its influence on the business environment creation of a service company (PE “WIGILEM CONSULTING” as a case study)
Автори: Бачинська, Мар'яна Василівна
Bachynska, Mariana
Бібліографічний опис: Бачинська М.В. Дослідження кон’юктури регіонального споживчого ринку та її вплив на формування бізнес-середовища підприємства сфери послуг (на прикладі ПП «ВІДЖІЛЕМ КОНСАЛТИНГ») : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „076 — Підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / М.В.Бачинська. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 73 с.
Дата публікації: гру-2022
Дата подання: гру-2022
Дата внесення: 27-гру-2022
Видавництво: ТНТУ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Крамар, Ірина Юріївна
УДК: 658
Теми: 076
підприємництво, торгівля та біржова діяльність
бізнес-процеси
конкурентоспроможність
кон’юнктура ринку
споживачі
послуги
business processes
market conditions
consumers
competitiveness
services
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розкрито сутність та основні завдання дослідження кон’юктури ринку. Охарактеризовано підходи до визначення, складові та класифікація бізнес-середовища діяльності підприємства. Здійснено діагностику поточної кон’юктури ринку досліджуваного підприємства. Проаналізовано ефективність реалізації основних бізнес-процесів на ПП «Віджілем консалтинг». Запропоновано напрями моніторингу та протидії ризикам реалізації основних бізнес-процесів. Представлено особливості моделювання бізнес-процесів інноваційного планування діяльності підприємства ПП «Віджілем консалтинг». Об’єктом дослідження виступає бізнес-середовище та бізнес-процеси на підприємстві ПП «Віджілем консалтинг». Метою даного дослідження виступає розгляд теоретичних основ та практичних аспектів дослідження кон’юктури регіонального споживчого ринку та її вплив на формування бізнес-середовища підприємства сфери послуг. Основними методами, що використовувалися при написанні даного дослідження є спостереження, порівняння, узагальнення, аналізу та синтезу, індукції та дедукції, абстрагування, моделювання, статистичні та математичні методи дослідження.
The qualification work reveals the essence and main tasks of the market situation research. Approaches to the definition, main components and classification of the business environment of the enterprise are characterized. The diagnosis of the current market situation and the business environment of the enterprise was carried out. The effectiveness of the implementation of the main business processes at the PE «WIGILEM CONSULTING » was analyzed. Directions for monitoring and countering the risks of the implementation of the main business processes at the enterprise are proposed. Features of modeling of business processes of innovative planning of activities of PE « WIGILEM CONSULTING » are presented. The object of the study is the business environment and business processes at the PE «WIGILEM CONSULTING». The purpose of this study is to consider the theoretical foundations and practical aspects of the regional consumer market and its impact on the formation of the business environment of a service enterprise. The main methods used in writing this study are observation, comparison, generalization, analysis and synthesis, induction and deduction, abstraction, modeling, statistical and mathematical research methods.
Зміст: ВСТУП...7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮКТУРИ РЕГІОНАЛЬНОГО СПОЖИВЧОГО РИНКУ ТА ЇЇ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ…11 1.1 Сутність та основні завдання дослідження кон’юнктури ринку.....11 1.2 Підходи до визначення, основні складові та класифікація бізнес-середовища діяльності підприємства...17 1.3 Методичні підходи визначення впливу кон’юнктури ринку на формування бізнес-середовища підприємства...20 Висновки до розділу 1...26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОН’ЮКТУРИ РЕГІОНАЛЬНОГО СПОЖИВЧОГО РИНКУ ТА ЇЇ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА ПП «ВІДЖІЛЕМ КОНСАЛТИНГ»....28 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика господарської діяльності підприємства...28 2.2 Діагностика поточної кон’юнктури ринку та бізнес-середовища функціонування підприємства....35 2.2 Оцінка ефективності реалізації основних бізнес-процесів на підприємстві...42 Висновки до розділу 2...51 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ПОТОЧНОЇ КОН’ЮКТУРИ РЕГІОНАЛЬНОГО СПОЖИВЧОГО РИНКУ ТА СФОРМОВАНОГО БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА...52 3.1 Моніторинг та протидія ризикам реалізації основних бізнес-процесів на підприємстві....52 3.2 Моделювання бізнес-процесів інноваційного планування діяльності підприємства ПП «Віджілем консалтинг»....57 3.3 Економічне обґрунтування ефективності реалізації бізнес-процесів інноваційного планування діяльності підприємства...62 Висновки до розділу 3...67 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...68 4.1 Охорона праці на підприємстві ПП «Віджілем Консалтинг»...68 4.2 Фінансування надання населенню послуг у разі надзвичайних ситуацій...72 Висновки до розділу 4...73 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІ....74 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ....77 ДОДАТКИ...86
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39657
Власник авторського права: © Бачинська Мар'яна Василівна, 2022
Перелік літератури: 1. Абакуменко О. Кон’юнктура фінансового ринку України: методологія формування, оцінювання та регулювання : автореф. дис. … докт. екон. наук : спец. 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит». Суми, 2014. 44 с.
2. Балджи М.Д. Модернізація ринкової економіки на постсоціалістичному просторі. Економічний вісник університету. 2013. №5. С. 156-162.
3. Бандурко О.М., Коробов М.Я., Орлов П.І. Фінансова діяльність підприємства. К., Либідь, 2012. 217 с.
4. Березняк Н.В. Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури. Наука, технології, інновації. 2017. № 1 (1). С. 39-45.
5. Березуцький В.В., Березуцька Н.Л., Богодист А.О. Безпека людини у сучасних умовах: Монографія. Харків: ФОП Мезіна В.В., 2018. 208 с.
7. Богодистов Е. В., Крупский А. П., Сардак С. Э. Динамические способности: сравнение методов измерения на примере малых и средних предприятий Украины. Економічний простір. 2016. № 110. С. 139 - 161.
8. Бойчук Н.Я., Орел В.В. Оптимізація управління бізнес-процесами на підприємствах України. Збірник наукових праць Національного технічного університету України «КПІ». 2016. Випуск 17. С. 173-180.
9. Буряк Г. Інститути розвитку відносин власності у класифікації бізнес-середовища. Актуальні проблеми міжнародних відносин. 2012. Випуск 105 (Частина ІІ). С. 26–28.
10. Буряк П.Ю., Римар Р.В. Фінансово-економічний аналіз: підручник для студентів. К. Професіонал. 2015. 528 с.
11. Височина М.В. Аналіз методів оцінювання ефективності управління діяльністю підприємства. URL: dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/24535 /34-Vysochyna.pdf?sequence=1 (дата звернення до ресурсу 22.10.2022 року)
12. Воловець, Я. В. Фінансова діяльність суб'єктів господарювання : навч. посібник. К. : Алерта, 2015. 200 с.
13. Григор’єва О.В., Поросюк В.С. Забезпечення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства. URL: nauka.kushnir.mk.ua/?p=71673 (дата звернення до ресурсу 28.09.2022 року)
14. Гринкевич С.С., Литвинець І.В. Діагностика фінансового стану в контексті сучасних тенденцій розвитку економіки. Збірник науково-технічних праць Національного лісотехнічного університету. 2016. №3. С. 174 – 178.
15. Грінченко Р.В. Аналіз компонент середовища функціонування підприємства. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2017. №2. URL: http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2017/27-2-2017/4.pdf (дата звернення до ресурсу 11.10.2022 року)
16. Демиденко В.В. Управління бізнес-процесами як складова процесного підходу до управління підприємством. Ефективна економіка. 2015. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua.
17. Дмитрик О. О., Токарєва К. О. Розвиток бізнес-середовища в Україні: окремі аспекти правового забезпечення: монографія. Харків: НДІ прав. забезп. інноваційного Демиденко С. Л. Особливості стратегічного аналізу середовища підприємства. Ефективна ек
18. Дмитрик О. О., Токарєва К. О. Розвиток бізнес-середовища в Україні: окремі аспекти правового забезпечення: монографія. Харків: НДІ прав. забезп. інноваційного розвитку НАПрН України, 2019. 203 с.
19. Добрик Л. О. Фінансові умови розвитку інноваційного бізнес-середовища стартапів і традиційного бізнесу в Україні: загальні риси та відмінності. Ефективна економіка. 2017. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5548. (дата звернення до ресурсу 30.09.2022 року)
20. Доценко І.О. Вплив зовнішніх і внутрішніх факторів загроз на рівень економічної безпеки підприємства. Вісник ЖДТУ. 2020. № 4 (54). С. 227–230.
21. Жидецький В.Ц. Основи охорони праці : підручник. Львів: УАД, 2006. 336 с.
22. Захарченко В.О., Счасна С.І. Систематизація методів оцінки фінансового стану підприємства. Фінанси України. 2015. №3. С. 137-144.
23. Зеркалов Д. В. Наукові основи охорони праці. Монографія. К.: «Основа», 2015. 934 с.
24. Зеркалов Д.В. Безпека життєдіяльності та охорона праці. Монографія. К.: Основа, 2015. 978 с.
25. Зінченко Ю.С. Суть, функції та принципи фінансової діяльності акціонерного товариства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі і послуг. 2011. Вип.1. С.384 – 391
26. Іванова Л. О., Музика О. М. Кон’юнктура ринків : навч. Посібник. Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2017. 447 с.
27. Камлик М.І. Економічна безпека підприємницької діяльності. Економіко-правовий аспект : навч. посібн. К. : Вид-во «Атака», 2015. 432 с.
28. Канцуров О.О., Білоусова О.С. Удосконалення методики оцінки ефективності управління підприємством державного сектору економіки. Фінанси України. 2016. №9. С. 143-151.
29. Капліна О., Зайченко Д. Оцінка конкурентоспроможності підприємства на основі процесного підходу. Маркетинг. 2015. № 4. С. 24–38.
30. Карпов В. А., Кучеренко В. Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: навч. посіб. Київ: Т-во «Знання», 2021. 215 с.
31. Клименко М. Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч. посіб. К. : КНЕУ, 2016. 527 с.
32. Клименко О. М. Управління дебіторською заборгованістю. Економіка: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. Дніпропетровськ : ДНУ, 2015. Випуск 183. С. 697-700.
33. Командровська В.Є Бізнес-процеси підприємства: сутність та методи удосконалення. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ppei/2011_30/Moroz.pdf
34. Командровська В.Є., Морозенко О.Ю. Бізнес-процеси підприємства: сутність та методи вдосконалення. URL: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/ soc_gum/ppei/2011_30/Moroz.pdf
35. Коновалова О.В. Охорона праці. Практикум: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури 2015. 98 с.
36. Корепанов О. С. Визначення факторів впливу на економічну кон’юнктуру. Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. 2019. № 884. С. 73–78.
37. Корзаченко О.В. Оптимізація бізнес-процесів українських підприємств: проблеми та перспективи. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2013. Вип. 3. С. 64-69.
38. Косенков С.І., Харковий Ю.І. Маркетингові дослідження: навчальний посібник. К.: СКАРБИ, 2014. 94 с.
39. Кощій О. Прогнозування кон’юнктури ринку молочних продуктів з врахуванням циклічності розвитку економіки України : автореф. дис. … докт. екон. наук : спец. 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством». Полтава, 2020. 38 с.
40. Крамар І. Ю. Особливості державної підтримки малого підприємництва в Україні. Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки», 18 квітня 2012 року. Т. : ТНТУ, 2012. С. 115-116.
41. Крамар І. Ю. Розвиток промислових підприємств України в контексті інтернаціоналізації: монографія. Тернопіль: Вид-во ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2019. 399 с.
42. Крамар І. Ю., Машталер Ю. Забезпечення ефективності діяльності підприємства у змінних умовах господарювання. ФМЗКПНЕС. 30 жовтня 2020 року. Т. : ФОП Паляниця В. А., 2020. С. 41–42.
43. Крамар І. Ю., Олексевич М. Конкурентоспроможність вітчизняних малих підприємств сфери послуг. Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах», 05 листопада 2021 року. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. С. 195–196.
44. Ліпич Л., Радіщук Т. Формування стратегії інноваційного розвитку підприємства на засадах прогнозування кон’юнктури ринку автомобілебудування : монографія. Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. 224 с.
45. Маглаперідзе А. С., Храпкіна В. В. Оперативне управління фінансами підприємства - фінансова база інноваційного розвитку. Вісник Криворізького економічного інституту КНЕУ. 2018. №7. С.48-52.
46. Мазаракі А.А. Економіка торговельного підприємства: Підруч. для студентів вузів за спец.: «Економіка підприємства», «Менеджмент організації», «Менеджмент зовнішньоекон. діяльності», «Маркетинг». К.: Хрещатик, 2020. 797 с.
47. Мариненко Н. Ю., Шевчук Р.П. Креативна економіка: ідентифікація поняття та тенденції розвитку. Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах», 05 листопада 2021 року. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. С. 105-107.
48. Маркович І. Б., Струтинська І.В. Передумови та особливості зміни вимог до характеру ведення бізнесу в епоху цифровізації глобальної економіки. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 41. С. 105-109
49. Меженська В.В., Спірна Н.С. Механізм управління комерційною діяльністю підприємства. Бізнес-інформ. 2019. №4. С. 144-146
50. Мельник М. І. Класифікація бізнес-середовища : системний підхід. Регіональна економіка. 2018. № 2. С. 251 - 260.
51. Мельник М.І. Теоретико-методологічні підходи дослідження бізнес-середовища. Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Структурна трансформація територіальних суспільних систем (Зб. наук. пр.). Львів: НАН України. Ін-т регіональних досліджень, 2017. Вип. 5 (67). С. 423-436.
52. Митник А. А. Теоретико-концептуальні моделі взаємодії держави та бізнесу. Актуальні проблеми державного управління. 2015. № 2. С. 62–69.
53. Мізюк Б.М. Основи стратегічного управління : підручник. Львів : Магнолія-2006, 2019. 544 с.
54. Міхєєнко К.С. Управління бізнес-процесами підприємства на основі збалансованої системи показників. Інноваційна економіка. 2013. № 6. С. 74-76.URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ inek_2013_6_20
55. Мішеніна Г. А., Матвєєва Ю. Т. Дослідження ринку : навч. посібник. Суми : Сумський державний університет, 2015. 185 с.
56. Мних Є.В. Економічний аналіз: Підручник. К.: Центр навч. літератури, 2009. 412 с.
57. Мошек Г.Є., Гомба Л.А., Піддубна Л.П. Менеджмент підприємства: підручник. К. : Вид-во КНТЕУ, 2019. 186 с.
58. Нашкерська М.М. Управління дебіторською заборгованістю у структурі оборотного капіталу підприємства. Науковий вісник «Львівської політехніки». 2021. №1. С. 136-140.
59. Нікитенко Д. В. Інвестиційна сприятливість бізнес-середовища як чинник інвестиційної безпеки. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 18. С. 114 - 120.
60. Оболенцева Л. В. Кон’юнктурні дослідження галузевого ринку: підручник. Харків: ХНАМГ, 2020. 249 с
61. Окрепкий Р. Оцінювання та прогнозування кон’юнктури ринку пива України : автореф. дис. … канд. екон. наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація та управління підприємствами». Тернопіль, 2016. 23 с.
62. Пилипенко С. М. Теоретичні засади оцінки ефективності діяльності підприємства. URL: http://global–national.in.ua/archive/10–2016/94.pdf (дата звернення до ресурсу 27.09.2022 року)
63. Пожарова О.В., Корнілова О.В. Регулювання праці окремих категорій працівників: навч.-метод. Посібник. Одеса : Фенікс, 2018. 144 с.
64. Райко Д.В., Лебедєва Л.Е. Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 1. C. 107–123.
65. Рибалко О.М., Сичова М.Б. Деякі аспекти ефективного управління дебіторською заборгованістю. Вісник Запорізького національного університету. 2021. №1 (9). С. 164-169.
66. Савельєв В. Оцінка бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2014. № 3(156). С. 112-115.
67. Сакун М. М., Москалюк І. В. Основи охорони праці. Навчальнометодичний посібник.; ОДАУ. Кафедра безпеки життєдіяльності. Херсон: «Южполиграфсервис», 2013. 67 с.
68. Сардак С. Е. Управління розвитком бізнесу в умовах глобалізації економіки. Європейський вектор економічного розвитку : Зб. наук. праць. 2019. Вип. 2 (7). С. 154-159.
69. Сененко І. А., Щепак В. В. Вплив факторів середовища на формування системи управління підприємством. Бізнес-Інформ. 2015. № 3. С. 265 - 270.
70. Сінгаєвський І.О., Розумей С.Б., Гаврилова Т.В., Скригун Н.П. Комерційна діяльність. Київ: НУХТ, 2019. 101 с.
71. Страшний С. Бізнес-середовище як об’єкт державного регулювання. Актуальні проблеми державного управління. 2020. Вип. 2. С. 61–64. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2020_2_20 (дата звернення до ресурсу: 20.09.2022)
72. Телін С.В. Управління дебіторською заборгованістю в сучасних умовах господарювання. Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності : збірник наукових праць: у 3-х т. / ПДТУ. Маріуполь, 2021. Т. 3. С. 102-107.
73. Филипчук А. С., Ткачук К. Н. Організація наглядової діяльності в галузі охорони праці: Навч. посіб. К.: Основа, 2014. 261 с.
74. Фігуш П., Маркович І. Фактори впливу на фінансову стійкість підприємства. Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму «Креативна економіка очима молоді», 29-31 березня 2018 року. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. Том 1. С. 86-87.
75. Фроленко О. М. Бізнес-середовище підприємства: методичні підходи до його стратегічного аналізу. Формування ринкових відносин в Україні. 2017. № 9. С. 145 - 150.
76. Фролова Т.О. Фінансовий аналіз: навч. посібник. К. Видавництво «Європейського університету». 2016. 253 с.
77. Харакоз Л. В., Вдовіна А. С. Аналіз форм і методів управління дебіторською заборгованістю. Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Економіка. 2016. № 1. С 53-57.
78. Харченко Н.В. Аналіз методик фінансової діяльності господарських товариств. Вісник Полтавської державної аграрної академії. 2015. № 1. С. 107 – 122.
79. Чала В. С., Дригола К. В., Рижкова В. Є. Порівняльний аналіз умов ведення бізнесу в Україні, Польщі та Словаччині: стан та перспективи. Економічний простір. 2016. №116. С. 104 - 114.
80. Черненко Д.І. Система показників статистичного оцінювання ринкової кон’юнктури. Бізнес-інформ. 2017. №4. С. 262-268.
81. Шаповалова І.О. Структурно-сегментна модель ринку продовольчих споживчих ресурсів. URL: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/2018/20-Shapovalova.pdf?sequence=1 (дата звернення до ресурсу: 22.11.2022)
82. Шляга О. В., Гальцев М. В. Шляхи підвищення ефективності роботи підприємства. Економічний вісник. 2016. URL: http://www.zgia.zp.ua/gazeta/evzdia_7_066.pdf (дата звернення до ресурсу 28.09.2022 року)
83. Щербак В.В. Методологія дослідження кон’юнктури товарного ринку. Приазовський економічний вісник. 2017. №2. С.30-35.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бачинська_АД.pdfАвторська довідка_Бачинська М.В.584,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Бачинська_КМР.pdfКваліфікаційна робота_Бачинська М.В.1,58 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора