Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКрамар, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorБачинська, Мар'яна Василівна-
dc.contributor.authorBachynska, Mariana-
dc.date.accessioned2022-12-27T17:57:18Z-
dc.date.available2022-12-27T17:57:18Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.date.submitted2022-12-
dc.identifier.citationБачинська М.В. Дослідження кон’юктури регіонального споживчого ринку та її вплив на формування бізнес-середовища підприємства сфери послуг (на прикладі ПП «ВІДЖІЛЕМ КОНСАЛТИНГ») : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „076 — Підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / М.В.Бачинська. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39657-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розкрито сутність та основні завдання дослідження кон’юктури ринку. Охарактеризовано підходи до визначення, складові та класифікація бізнес-середовища діяльності підприємства. Здійснено діагностику поточної кон’юктури ринку досліджуваного підприємства. Проаналізовано ефективність реалізації основних бізнес-процесів на ПП «Віджілем консалтинг». Запропоновано напрями моніторингу та протидії ризикам реалізації основних бізнес-процесів. Представлено особливості моделювання бізнес-процесів інноваційного планування діяльності підприємства ПП «Віджілем консалтинг». Об’єктом дослідження виступає бізнес-середовище та бізнес-процеси на підприємстві ПП «Віджілем консалтинг». Метою даного дослідження виступає розгляд теоретичних основ та практичних аспектів дослідження кон’юктури регіонального споживчого ринку та її вплив на формування бізнес-середовища підприємства сфери послуг. Основними методами, що використовувалися при написанні даного дослідження є спостереження, порівняння, узагальнення, аналізу та синтезу, індукції та дедукції, абстрагування, моделювання, статистичні та математичні методи дослідження.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification work reveals the essence and main tasks of the market situation research. Approaches to the definition, main components and classification of the business environment of the enterprise are characterized. The diagnosis of the current market situation and the business environment of the enterprise was carried out. The effectiveness of the implementation of the main business processes at the PE «WIGILEM CONSULTING » was analyzed. Directions for monitoring and countering the risks of the implementation of the main business processes at the enterprise are proposed. Features of modeling of business processes of innovative planning of activities of PE « WIGILEM CONSULTING » are presented. The object of the study is the business environment and business processes at the PE «WIGILEM CONSULTING». The purpose of this study is to consider the theoretical foundations and practical aspects of the regional consumer market and its impact on the formation of the business environment of a service enterprise. The main methods used in writing this study are observation, comparison, generalization, analysis and synthesis, induction and deduction, abstraction, modeling, statistical and mathematical research methods.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮКТУРИ РЕГІОНАЛЬНОГО СПОЖИВЧОГО РИНКУ ТА ЇЇ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ…11 1.1 Сутність та основні завдання дослідження кон’юнктури ринку.....11 1.2 Підходи до визначення, основні складові та класифікація бізнес-середовища діяльності підприємства...17 1.3 Методичні підходи визначення впливу кон’юнктури ринку на формування бізнес-середовища підприємства...20 Висновки до розділу 1...26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОН’ЮКТУРИ РЕГІОНАЛЬНОГО СПОЖИВЧОГО РИНКУ ТА ЇЇ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА ПП «ВІДЖІЛЕМ КОНСАЛТИНГ»....28 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика господарської діяльності підприємства...28 2.2 Діагностика поточної кон’юнктури ринку та бізнес-середовища функціонування підприємства....35 2.2 Оцінка ефективності реалізації основних бізнес-процесів на підприємстві...42 Висновки до розділу 2...51 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ПОТОЧНОЇ КОН’ЮКТУРИ РЕГІОНАЛЬНОГО СПОЖИВЧОГО РИНКУ ТА СФОРМОВАНОГО БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА...52 3.1 Моніторинг та протидія ризикам реалізації основних бізнес-процесів на підприємстві....52 3.2 Моделювання бізнес-процесів інноваційного планування діяльності підприємства ПП «Віджілем консалтинг»....57 3.3 Економічне обґрунтування ефективності реалізації бізнес-процесів інноваційного планування діяльності підприємства...62 Висновки до розділу 3...67 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...68 4.1 Охорона праці на підприємстві ПП «Віджілем Консалтинг»...68 4.2 Фінансування надання населенню послуг у разі надзвичайних ситуацій...72 Висновки до розділу 4...73 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІ....74 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ....77 ДОДАТКИ...86uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subject076uk_UA
dc.subjectпідприємництво, торгівля та біржова діяльністьuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.subjectmarket conditionsuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.titleДослідження кон’юктури регіонального споживчого ринку та її вплив на формування бізнес-середовища підприємства сфери послуг (на прикладі ПП «ВІДЖІЛЕМ КОНСАЛТИНГ»)uk_UA
dc.title.alternativeStudy of the conditions of a regional consumer market and its influence on the business environment creation of a service company (PE “WIGILEM CONSULTING” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Бачинська Мар'яна Василівна, 2022uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658uk_UA
dc.relation.references1. Абакуменко О. Кон’юнктура фінансового ринку України: методологія формування, оцінювання та регулювання : автореф. дис. … докт. екон. наук : спец. 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит». Суми, 2014. 44 с.uk_UA
dc.relation.references2. Балджи М.Д. Модернізація ринкової економіки на постсоціалістичному просторі. Економічний вісник університету. 2013. №5. С. 156-162.uk_UA
dc.relation.references3. Бандурко О.М., Коробов М.Я., Орлов П.І. Фінансова діяльність підприємства. К., Либідь, 2012. 217 с.uk_UA
dc.relation.references4. Березняк Н.В. Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури. Наука, технології, інновації. 2017. № 1 (1). С. 39-45.uk_UA
dc.relation.references5. Березуцький В.В., Березуцька Н.Л., Богодист А.О. Безпека людини у сучасних умовах: Монографія. Харків: ФОП Мезіна В.В., 2018. 208 с.uk_UA
dc.relation.references7. Богодистов Е. В., Крупский А. П., Сардак С. Э. Динамические способности: сравнение методов измерения на примере малых и средних предприятий Украины. Економічний простір. 2016. № 110. С. 139 - 161.uk_UA
dc.relation.references8. Бойчук Н.Я., Орел В.В. Оптимізація управління бізнес-процесами на підприємствах України. Збірник наукових праць Національного технічного університету України «КПІ». 2016. Випуск 17. С. 173-180.uk_UA
dc.relation.references9. Буряк Г. Інститути розвитку відносин власності у класифікації бізнес-середовища. Актуальні проблеми міжнародних відносин. 2012. Випуск 105 (Частина ІІ). С. 26–28.uk_UA
dc.relation.references10. Буряк П.Ю., Римар Р.В. Фінансово-економічний аналіз: підручник для студентів. К. Професіонал. 2015. 528 с.uk_UA
dc.relation.references11. Височина М.В. Аналіз методів оцінювання ефективності управління діяльністю підприємства. URL: dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/24535 /34-Vysochyna.pdf?sequence=1 (дата звернення до ресурсу 22.10.2022 року)uk_UA
dc.relation.references12. Воловець, Я. В. Фінансова діяльність суб'єктів господарювання : навч. посібник. К. : Алерта, 2015. 200 с.uk_UA
dc.relation.references13. Григор’єва О.В., Поросюк В.С. Забезпечення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства. URL: nauka.kushnir.mk.ua/?p=71673 (дата звернення до ресурсу 28.09.2022 року)uk_UA
dc.relation.references14. Гринкевич С.С., Литвинець І.В. Діагностика фінансового стану в контексті сучасних тенденцій розвитку економіки. Збірник науково-технічних праць Національного лісотехнічного університету. 2016. №3. С. 174 – 178.uk_UA
dc.relation.references15. Грінченко Р.В. Аналіз компонент середовища функціонування підприємства. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2017. №2. URL: http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2017/27-2-2017/4.pdf (дата звернення до ресурсу 11.10.2022 року)uk_UA
dc.relation.references16. Демиденко В.В. Управління бізнес-процесами як складова процесного підходу до управління підприємством. Ефективна економіка. 2015. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua.uk_UA
dc.relation.references17. Дмитрик О. О., Токарєва К. О. Розвиток бізнес-середовища в Україні: окремі аспекти правового забезпечення: монографія. Харків: НДІ прав. забезп. інноваційного Демиденко С. Л. Особливості стратегічного аналізу середовища підприємства. Ефективна екuk_UA
dc.relation.references18. Дмитрик О. О., Токарєва К. О. Розвиток бізнес-середовища в Україні: окремі аспекти правового забезпечення: монографія. Харків: НДІ прав. забезп. інноваційного розвитку НАПрН України, 2019. 203 с.uk_UA
dc.relation.references19. Добрик Л. О. Фінансові умови розвитку інноваційного бізнес-середовища стартапів і традиційного бізнесу в Україні: загальні риси та відмінності. Ефективна економіка. 2017. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5548. (дата звернення до ресурсу 30.09.2022 року)uk_UA
dc.relation.references20. Доценко І.О. Вплив зовнішніх і внутрішніх факторів загроз на рівень економічної безпеки підприємства. Вісник ЖДТУ. 2020. № 4 (54). С. 227–230.uk_UA
dc.relation.references21. Жидецький В.Ц. Основи охорони праці : підручник. Львів: УАД, 2006. 336 с.uk_UA
dc.relation.references22. Захарченко В.О., Счасна С.І. Систематизація методів оцінки фінансового стану підприємства. Фінанси України. 2015. №3. С. 137-144.uk_UA
dc.relation.references23. Зеркалов Д. В. Наукові основи охорони праці. Монографія. К.: «Основа», 2015. 934 с.uk_UA
dc.relation.references24. Зеркалов Д.В. Безпека життєдіяльності та охорона праці. Монографія. К.: Основа, 2015. 978 с.uk_UA
dc.relation.references25. Зінченко Ю.С. Суть, функції та принципи фінансової діяльності акціонерного товариства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі і послуг. 2011. Вип.1. С.384 – 391uk_UA
dc.relation.references26. Іванова Л. О., Музика О. М. Кон’юнктура ринків : навч. Посібник. Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2017. 447 с.uk_UA
dc.relation.references27. Камлик М.І. Економічна безпека підприємницької діяльності. Економіко-правовий аспект : навч. посібн. К. : Вид-во «Атака», 2015. 432 с.uk_UA
dc.relation.references28. Канцуров О.О., Білоусова О.С. Удосконалення методики оцінки ефективності управління підприємством державного сектору економіки. Фінанси України. 2016. №9. С. 143-151.uk_UA
dc.relation.references29. Капліна О., Зайченко Д. Оцінка конкурентоспроможності підприємства на основі процесного підходу. Маркетинг. 2015. № 4. С. 24–38.uk_UA
dc.relation.references30. Карпов В. А., Кучеренко В. Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: навч. посіб. Київ: Т-во «Знання», 2021. 215 с.uk_UA
dc.relation.references31. Клименко М. Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч. посіб. К. : КНЕУ, 2016. 527 с.uk_UA
dc.relation.references32. Клименко О. М. Управління дебіторською заборгованістю. Економіка: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. Дніпропетровськ : ДНУ, 2015. Випуск 183. С. 697-700.uk_UA
dc.relation.references33. Командровська В.Є Бізнес-процеси підприємства: сутність та методи удосконалення. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ppei/2011_30/Moroz.pdfuk_UA
dc.relation.references34. Командровська В.Є., Морозенко О.Ю. Бізнес-процеси підприємства: сутність та методи вдосконалення. URL: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/ soc_gum/ppei/2011_30/Moroz.pdfuk_UA
dc.relation.references35. Коновалова О.В. Охорона праці. Практикум: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури 2015. 98 с.uk_UA
dc.relation.references36. Корепанов О. С. Визначення факторів впливу на економічну кон’юнктуру. Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. 2019. № 884. С. 73–78.uk_UA
dc.relation.references37. Корзаченко О.В. Оптимізація бізнес-процесів українських підприємств: проблеми та перспективи. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2013. Вип. 3. С. 64-69.uk_UA
dc.relation.references38. Косенков С.І., Харковий Ю.І. Маркетингові дослідження: навчальний посібник. К.: СКАРБИ, 2014. 94 с.uk_UA
dc.relation.references39. Кощій О. Прогнозування кон’юнктури ринку молочних продуктів з врахуванням циклічності розвитку економіки України : автореф. дис. … докт. екон. наук : спец. 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством». Полтава, 2020. 38 с.uk_UA
dc.relation.references40. Крамар І. Ю. Особливості державної підтримки малого підприємництва в Україні. Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки», 18 квітня 2012 року. Т. : ТНТУ, 2012. С. 115-116.uk_UA
dc.relation.references41. Крамар І. Ю. Розвиток промислових підприємств України в контексті інтернаціоналізації: монографія. Тернопіль: Вид-во ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2019. 399 с.uk_UA
dc.relation.references42. Крамар І. Ю., Машталер Ю. Забезпечення ефективності діяльності підприємства у змінних умовах господарювання. ФМЗКПНЕС. 30 жовтня 2020 року. Т. : ФОП Паляниця В. А., 2020. С. 41–42.uk_UA
dc.relation.references43. Крамар І. Ю., Олексевич М. Конкурентоспроможність вітчизняних малих підприємств сфери послуг. Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах», 05 листопада 2021 року. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. С. 195–196.uk_UA
dc.relation.references44. Ліпич Л., Радіщук Т. Формування стратегії інноваційного розвитку підприємства на засадах прогнозування кон’юнктури ринку автомобілебудування : монографія. Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. 224 с.uk_UA
dc.relation.references45. Маглаперідзе А. С., Храпкіна В. В. Оперативне управління фінансами підприємства - фінансова база інноваційного розвитку. Вісник Криворізького економічного інституту КНЕУ. 2018. №7. С.48-52.uk_UA
dc.relation.references46. Мазаракі А.А. Економіка торговельного підприємства: Підруч. для студентів вузів за спец.: «Економіка підприємства», «Менеджмент організації», «Менеджмент зовнішньоекон. діяльності», «Маркетинг». К.: Хрещатик, 2020. 797 с.uk_UA
dc.relation.references47. Мариненко Н. Ю., Шевчук Р.П. Креативна економіка: ідентифікація поняття та тенденції розвитку. Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах», 05 листопада 2021 року. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. С. 105-107.uk_UA
dc.relation.references48. Маркович І. Б., Струтинська І.В. Передумови та особливості зміни вимог до характеру ведення бізнесу в епоху цифровізації глобальної економіки. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 41. С. 105-109uk_UA
dc.relation.references49. Меженська В.В., Спірна Н.С. Механізм управління комерційною діяльністю підприємства. Бізнес-інформ. 2019. №4. С. 144-146uk_UA
dc.relation.references50. Мельник М. І. Класифікація бізнес-середовища : системний підхід. Регіональна економіка. 2018. № 2. С. 251 - 260.uk_UA
dc.relation.references51. Мельник М.І. Теоретико-методологічні підходи дослідження бізнес-середовища. Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Структурна трансформація територіальних суспільних систем (Зб. наук. пр.). Львів: НАН України. Ін-т регіональних досліджень, 2017. Вип. 5 (67). С. 423-436.uk_UA
dc.relation.references52. Митник А. А. Теоретико-концептуальні моделі взаємодії держави та бізнесу. Актуальні проблеми державного управління. 2015. № 2. С. 62–69.uk_UA
dc.relation.references53. Мізюк Б.М. Основи стратегічного управління : підручник. Львів : Магнолія-2006, 2019. 544 с.uk_UA
dc.relation.references54. Міхєєнко К.С. Управління бізнес-процесами підприємства на основі збалансованої системи показників. Інноваційна економіка. 2013. № 6. С. 74-76.URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ inek_2013_6_20uk_UA
dc.relation.references55. Мішеніна Г. А., Матвєєва Ю. Т. Дослідження ринку : навч. посібник. Суми : Сумський державний університет, 2015. 185 с.uk_UA
dc.relation.references56. Мних Є.В. Економічний аналіз: Підручник. К.: Центр навч. літератури, 2009. 412 с.uk_UA
dc.relation.references57. Мошек Г.Є., Гомба Л.А., Піддубна Л.П. Менеджмент підприємства: підручник. К. : Вид-во КНТЕУ, 2019. 186 с.uk_UA
dc.relation.references58. Нашкерська М.М. Управління дебіторською заборгованістю у структурі оборотного капіталу підприємства. Науковий вісник «Львівської політехніки». 2021. №1. С. 136-140.uk_UA
dc.relation.references59. Нікитенко Д. В. Інвестиційна сприятливість бізнес-середовища як чинник інвестиційної безпеки. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 18. С. 114 - 120.uk_UA
dc.relation.references60. Оболенцева Л. В. Кон’юнктурні дослідження галузевого ринку: підручник. Харків: ХНАМГ, 2020. 249 сuk_UA
dc.relation.references61. Окрепкий Р. Оцінювання та прогнозування кон’юнктури ринку пива України : автореф. дис. … канд. екон. наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація та управління підприємствами». Тернопіль, 2016. 23 с.uk_UA
dc.relation.references62. Пилипенко С. М. Теоретичні засади оцінки ефективності діяльності підприємства. URL: http://global–national.in.ua/archive/10–2016/94.pdf (дата звернення до ресурсу 27.09.2022 року)uk_UA
dc.relation.references63. Пожарова О.В., Корнілова О.В. Регулювання праці окремих категорій працівників: навч.-метод. Посібник. Одеса : Фенікс, 2018. 144 с.uk_UA
dc.relation.references64. Райко Д.В., Лебедєва Л.Е. Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 1. C. 107–123.uk_UA
dc.relation.references65. Рибалко О.М., Сичова М.Б. Деякі аспекти ефективного управління дебіторською заборгованістю. Вісник Запорізького національного університету. 2021. №1 (9). С. 164-169.uk_UA
dc.relation.references66. Савельєв В. Оцінка бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2014. № 3(156). С. 112-115.uk_UA
dc.relation.references67. Сакун М. М., Москалюк І. В. Основи охорони праці. Навчальнометодичний посібник.; ОДАУ. Кафедра безпеки життєдіяльності. Херсон: «Южполиграфсервис», 2013. 67 с.uk_UA
dc.relation.references68. Сардак С. Е. Управління розвитком бізнесу в умовах глобалізації економіки. Європейський вектор економічного розвитку : Зб. наук. праць. 2019. Вип. 2 (7). С. 154-159.uk_UA
dc.relation.references69. Сененко І. А., Щепак В. В. Вплив факторів середовища на формування системи управління підприємством. Бізнес-Інформ. 2015. № 3. С. 265 - 270.uk_UA
dc.relation.references70. Сінгаєвський І.О., Розумей С.Б., Гаврилова Т.В., Скригун Н.П. Комерційна діяльність. Київ: НУХТ, 2019. 101 с.uk_UA
dc.relation.references71. Страшний С. Бізнес-середовище як об’єкт державного регулювання. Актуальні проблеми державного управління. 2020. Вип. 2. С. 61–64. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2020_2_20 (дата звернення до ресурсу: 20.09.2022)uk_UA
dc.relation.references72. Телін С.В. Управління дебіторською заборгованістю в сучасних умовах господарювання. Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності : збірник наукових праць: у 3-х т. / ПДТУ. Маріуполь, 2021. Т. 3. С. 102-107.uk_UA
dc.relation.references73. Филипчук А. С., Ткачук К. Н. Організація наглядової діяльності в галузі охорони праці: Навч. посіб. К.: Основа, 2014. 261 с.uk_UA
dc.relation.references74. Фігуш П., Маркович І. Фактори впливу на фінансову стійкість підприємства. Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму «Креативна економіка очима молоді», 29-31 березня 2018 року. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. Том 1. С. 86-87.uk_UA
dc.relation.references75. Фроленко О. М. Бізнес-середовище підприємства: методичні підходи до його стратегічного аналізу. Формування ринкових відносин в Україні. 2017. № 9. С. 145 - 150.uk_UA
dc.relation.references76. Фролова Т.О. Фінансовий аналіз: навч. посібник. К. Видавництво «Європейського університету». 2016. 253 с.uk_UA
dc.relation.references77. Харакоз Л. В., Вдовіна А. С. Аналіз форм і методів управління дебіторською заборгованістю. Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Економіка. 2016. № 1. С 53-57.uk_UA
dc.relation.references78. Харченко Н.В. Аналіз методик фінансової діяльності господарських товариств. Вісник Полтавської державної аграрної академії. 2015. № 1. С. 107 – 122.uk_UA
dc.relation.references79. Чала В. С., Дригола К. В., Рижкова В. Є. Порівняльний аналіз умов ведення бізнесу в Україні, Польщі та Словаччині: стан та перспективи. Економічний простір. 2016. №116. С. 104 - 114.uk_UA
dc.relation.references80. Черненко Д.І. Система показників статистичного оцінювання ринкової кон’юнктури. Бізнес-інформ. 2017. №4. С. 262-268.uk_UA
dc.relation.references81. Шаповалова І.О. Структурно-сегментна модель ринку продовольчих споживчих ресурсів. URL: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/2018/20-Shapovalova.pdf?sequence=1 (дата звернення до ресурсу: 22.11.2022)uk_UA
dc.relation.references82. Шляга О. В., Гальцев М. В. Шляхи підвищення ефективності роботи підприємства. Економічний вісник. 2016. URL: http://www.zgia.zp.ua/gazeta/evzdia_7_066.pdf (дата звернення до ресурсу 28.09.2022 року)uk_UA
dc.relation.references83. Щербак В.В. Методологія дослідження кон’юнктури товарного ринку. Приазовський економічний вісник. 2017. №2. С.30-35.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бачинська_АД.pdfАвторська довідка_Бачинська М.В.584,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Бачинська_КМР.pdfКваліфікаційна робота_Бачинська М.В.1,58 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора