Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39586
Tytuł: Проектування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та Hadoop
Inne tytuły: Design and development of a marketing data management platform based on Airflow and Hadoop
Authors: Кишкевич, Олег Олегович
Kishkevich, O.O.
Bibliographic description (Ukraine): Кишкевич О. О. Проєктування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та Hadoop : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / О. О. Кишкеивч. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 83 с.
Bibliographic description (International): Kishkevich O.O. Design and development of a marketing data management platform based on Airflow and Hadoop: Diploma thesis for the master level qualification of specialty "121 — Software Engineering"/ O.O.Kishkevich — Ternopil: TNTU, 2022. — 83 pp.
Data wydania: 26-gru-2022
Date of entry: 26-gru-2022
Wydawca: ТНТУ ім. І Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: ТНТУ ім. І. Пулюя
Promotor: Михалик, Дмитро Михайлович
UDC: 004.422.83
Słowa kluczowe: 121
інженерія програмного забезпечення
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є дослідження, проєктування та розробка платформи, яка дозволяє автоматизувати керування маркетинговим процесом та даними, які виникають під час проведення маркетингових кампаній. Отриманими результатами є проект який можна використовувати як платформу для маркетингових даних. Розроблену платформу можна використовувати для маркетингових досліджень, аналізу ринку та планування маркетингової кампанії. Також робота має великий потенціал для продовження, доданная нових процесів, поглиблення аналітики.
Content: ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ 8 ВСТУП 9 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ 11 1.1 Аналіз потреб сфери маркетингу 11 1.2 Аналіз існуючих рішень 14 1.2.1 Загальні можливості ПМД 14 1.2.2 Аналіз ПМД Autopilot 16 1.2.3 Аналіз ПМД Adverity 17 1.2.4 Аналіз Google Marketing Platform 18 1.3 Формування вимог для ПМД 19 1.3.1 Постановка задачі 19 1.3.2 Визначення акторів системи 21 1.3.3 Опис ключових варіантів використання 22 2 ПРОЄКТУВАННЯ ТА МОДЕЛЮВАННЯ 24 2.1 Вибір процесу розробки 24 2.1.1 Вибір основних технологій розробки 24 2.1.2 Обгрунтування використання інших технологій 26 2.1.3 Вибір методології розробки 28 2.2 Проєктування архітектури платформи 29 2.2.1 Розгляд потоку даних Blocklist 32 3 РОЗРОБКА ТА ТЕСТУВАННЯ 37 3.1 Розробка процесу обробки Blocklist даних 37 3.2 Тестування та перевірка результату обробки даних 43 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 46 4.1 Охорона праці 46 4.2 Оцінка стійкості роботи об'єкту економіки до впливу вражаючих факторів ядерної зброї 49 ВИСНОВКИ 54 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 55 ДОДАТКИ 57 Додаток А – Технічне завдання 58 Додаток Б – Публікація у науковому виданні 68 Додаток В – Диск із кваліфікаційною роботою магістра 72
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39586
Wykaz piśmiennictwa: Asia R. Lockett, Online Marketing Strategies for Increasing Sales Revenues of Small Retail Businesses, Walden University, 2018. 148 с.
Маркетинг менеджмент.. – 14-е изд.. – СПб.: Питер, 2014. – С. 22. – 800 с. – ISBN 978-5-496-00177-9. – ISBN 978-0-13-210292-6.
Аналітика кількості користувачів інтернету [Електронний ресурс]. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://datareportal.com/reports/digital-2022-global-overview-report.
Kimball К., Ross M. The Data Warehouse Toolkit, 3rd Edition – ISBN-10 ‏ ‎ 1118530802. – ISBN-13 ‏ : 978-1118530801.
Дослідження впливу маркетингу на розвиток бізнесу [Електронний ресурс]. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://contentmarketinginstitute.com/articles/research-b2b-audience/.
Typ zawartości: Master Thesis
Występuje w kolekcjach:121 — інженерія програмного забезпечення

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Магістерська_робота_Кишкевич_Олег.pdf2,23 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Admin Tools