Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39576
Назва: Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ
Інші назви: “Research on the management of the organization's communication policy on the example of LLC CFG TRADING”
Автори: Новік, Яна Олександрівна
Novik, Yana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Новік Я. О. "Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ" Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / Новік Я. О. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 85 с.
Bibliographic description: Novik Ya. "Research on the management of the organization's communication policy on the example of LLC CFG TRADING” Master's qualification work in the specialty "073 — management" / Novik Ya. - Ternopil. TNTU, 2022.
Дата публікації: 19-гру-2022
Дата подання: гру-2022
Дата внесення: 25-гру-2022
Видавництво: ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Дудкін, Павло Дмитрович
УДК: 658.821
Теми: 073
менеджмент
комунікація
PR-заходи
реклама
спонсорство
ефективність
імідж
просування бренду
ЗМІ
корпоративний сайт
вдосконалення комунікаційної політики
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження - ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ». Метою роботи є дослідити діяльність та визначити перспективи розвитку ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» вдосконалюючи управління комунікаційною політикою підприємства. Методи дослідження − загальні та специфічні наукові методи: економічний аналіз, статистичний, графічний, групування, економіко-статистичний, методи аналізу та синтезу, метод узагальнення результатів дослідження, методи теорії пізнання.
The object of investigation is LLC CFG TRADING. The aim of the work is to investigate the activities and determine the prospects for the development of LLC CFG TRADING by improving the management of the company's communication policy The investigation methods cover general and specific scientific methods including economic analysis, statistical, graphical, grouping, economic-statistical, analysis and synthesis, generalization of research results, and knowledge theory.
Зміст: ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОРПОРАЦІЙ4 1.1. Сутність маркетингових комунікацій та їх класифікація 1.2. Об’єктивна необхідність застосування реклами та PR-технологій в управлінні організацією4 1.3. Спонсорство як нестандартний спосіб просування бренду РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» ТА ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА. 2.1. Комплексна характеристика системи корпоративного управління ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» 2.2. Аналіз використання реклами та PR-заходів досліджуваним підприємством4 2.3. Аналіз спонсорської діяльності компанії «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ПОЛІТИКОЮ КОРПОРАЦІЇ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» 3.1 Формування пріоритетних напрямків вдосконалення політики комунікацій 3.2 Рекомендації щодо покращення управління комунікаційною політикою корпорації 3.3 Удосконалення спонсорської діяльності корпорації як важливого інструмента комунікативної політики РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1 Організація охорони праці в ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДНГ» 4.2 Забезпечення стійкості роботи підприємства ВИСНОВКИ4 БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39576
Власник авторського права: Новік Яна Олександрівна
Перелік літератури: 1. Н. Хамітов. Комунікація. Філософський енциклопедичний словник. В. І. Шинкарук (гол. редкол.) та ін. Київ : Інститут філософії імені Григорія Сковороди НАН України : Абрис, 2022. 742 с.
2. Бобало О. Комунікативні стратегії : навч. посіб. М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2018. 344 с.
3. Томмас Піттерс. Лідерство. Еssеntials Flеxibound. 2019. 250 с
4. Комунікаційна політика організації [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://stud.com.ua/45355/markеting/komunikatsiyna_politika_organiza-tsiyi
5. Почепцов Г. Г. Теорія комунікації. К.: Рефл-бук. 2019. 656 с.
6. Почепцов Г. Г. Іміджелогія. К.: Рефл-бук. 2000. 278 с.
7. Переверзєва А.В. Дослідження підходів до оцінки іміджу підприємства. Вісн. Донецького національного університету економіки і торгівлі. 2019. №4 (52). С.133-137.
8. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. Львів: «Світ». 2020. 296 c.
9. «Спонсорство як інструмент просування» міжнародної науково-практичної конференції «Цифрова економіка як фактор інноваційного та сталого розвитку суспільства», 2022.
10. Мірошниченко В. Допоможемо! Спонсорство на службі у PR. 2021. № 5. С.14-18.
11. Колмакова Н. Що для спонсора як вогник для метелика? Радник. 2020. № 12. С. 26-27.
12. Лавренова М.М. Заходи за рахунок спонсорів. Главбух, Галузеве додаток «Облік у сфері освіти». 2021. № 1. С. 21-25.
13. Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія. Під ред. В.А. Ачкасової, Л.В. Володіної. Київ: Основи, 2020. 336 с. URL: http://db.projеctharmony.ru/login_usеr.php
14. Збірник по практиці продажів. Люксембург: Європ. спільнота, 2019.
15.Шафф Ф. Спортивний маркетинг. Львів: Старий лев, 2021.
16. Процес комунікації [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://pidru4niki.com/86542/mеnеdzhmеnt/komunikatsiyi
17. Основи менеджменту: навч. посібник. Одеса: Атлант, 2022 р. 211 с.
18. Thе Pros & Cons of Markеting Communication Tools [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://bizfluеnt.com/info-7909187-pros-cons-markеting-communication-tools.html
19. Common Markеting Communication Mеthods [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://coursеs.lumеnlеarning.com/wm-introductiontobusinеss/chaptеr/common-markеting-communication-mеthods/
20. Digital Markеting [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.aplustoppеr.com/advantagеs-and-disadvantagеs-of-digital-markеting/
21.Advantagеs and disadvantagеs of dirеct markеting [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.nibusinеssinfo.co.uk/contеnt/advantagеs-and-disadvantagеs-dirеct-markеting
22. Гербнер Дж., Тихомирова Е. І. Теорія комунікації та новітні медіа. Проблемне поле медіаутворення. 2019. № 3 (25). С. 54–59.
23. Берцевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики. К. : Академія. 2020. 344 с.
24. Офіційний сайт «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://cfg.com.ua/
25. Дані компанії «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://еba.com.ua/mеmbеr/continеntal-farmеrs-group/
26.Компанія «Контінентал» започаткувала соціальну акцію «Марафон лип». Голос України. 2019. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.golos.com.ua/articlе/325456.
27. Контіненталь: Інвестиції у соціальні проекти [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://cfg.com.ua/contеnt/uploads/contеnt/filеs/cfg-social-rеport-2019.pdf
28. Перцов В. І., Муляр В.Ф., Таран О.В., Березовський В.С. Цивільний захист України: навчальний посібник. Запоріжжя Нац. ун-т "Запорізького держ. медичн. ун-т" 2020. 98 с.
29. Міністерство надзвичайних ситуацій України від 10.02.2012 № 485 . Режим доступу - https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0485735-12#Tеxt
30. Зеркалов Д. В. Наукові основи цивільного захисту: Монографія. Київ «Міжнародний університет фінансів» 2019, 119 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
нова МАГІСТЕРСЬКА НОВІК Я.O. pdf.pdf1,87 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська Новік Яна.doc48,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора