Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorНовік, Яна Олександрівна-
dc.contributor.authorNovik, Yana-
dc.date.accessioned2022-12-25T15:47:18Z-
dc.date.available2022-12-25T15:47:18Z-
dc.date.issued2022-12-19-
dc.date.submitted2022-12-
dc.identifier.citationНовік Я. О. "Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ" Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / Новік Я. О. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39576-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження - ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ». Метою роботи є дослідити діяльність та визначити перспективи розвитку ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» вдосконалюючи управління комунікаційною політикою підприємства. Методи дослідження − загальні та специфічні наукові методи: економічний аналіз, статистичний, графічний, групування, економіко-статистичний, методи аналізу та синтезу, метод узагальнення результатів дослідження, методи теорії пізнання.uk_UA
dc.description.abstractThe object of investigation is LLC CFG TRADING. The aim of the work is to investigate the activities and determine the prospects for the development of LLC CFG TRADING by improving the management of the company's communication policy The investigation methods cover general and specific scientific methods including economic analysis, statistical, graphical, grouping, economic-statistical, analysis and synthesis, generalization of research results, and knowledge theory.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОРПОРАЦІЙ4 1.1. Сутність маркетингових комунікацій та їх класифікація 1.2. Об’єктивна необхідність застосування реклами та PR-технологій в управлінні організацією4 1.3. Спонсорство як нестандартний спосіб просування бренду РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» ТА ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА. 2.1. Комплексна характеристика системи корпоративного управління ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» 2.2. Аналіз використання реклами та PR-заходів досліджуваним підприємством4 2.3. Аналіз спонсорської діяльності компанії «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ПОЛІТИКОЮ КОРПОРАЦІЇ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» 3.1 Формування пріоритетних напрямків вдосконалення політики комунікацій 3.2 Рекомендації щодо покращення управління комунікаційною політикою корпорації 3.3 Удосконалення спонсорської діяльності корпорації як важливого інструмента комунікативної політики РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1 Організація охорони праці в ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДНГ» 4.2 Забезпечення стійкості роботи підприємства ВИСНОВКИ4 БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject073uk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectPR-заходиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectспонсорствоuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпросування брендуuk_UA
dc.subjectЗМІuk_UA
dc.subjectкорпоративний сайтuk_UA
dc.subjectвдосконалення комунікаційної політикиuk_UA
dc.titleДослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГuk_UA
dc.title.alternative“Research on the management of the organization's communication policy on the example of LLC CFG TRADING”uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderНовік Яна Олександрівнаuk_UA
dc.contributor.committeeMemberДудкін, Павло Дмитрович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.821uk_UA
dc.relation.references1. Н. Хамітов. Комунікація. Філософський енциклопедичний словник. В. І. Шинкарук (гол. редкол.) та ін. Київ : Інститут філософії імені Григорія Сковороди НАН України : Абрис, 2022. 742 с.uk_UA
dc.relation.references2. Бобало О. Комунікативні стратегії : навч. посіб. М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2018. 344 с.uk_UA
dc.relation.references3. Томмас Піттерс. Лідерство. Еssеntials Flеxibound. 2019. 250 сuk_UA
dc.relation.references4. Комунікаційна політика організації [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://stud.com.ua/45355/markеting/komunikatsiyna_politika_organiza-tsiyiuk_UA
dc.relation.references5. Почепцов Г. Г. Теорія комунікації. К.: Рефл-бук. 2019. 656 с.uk_UA
dc.relation.references6. Почепцов Г. Г. Іміджелогія. К.: Рефл-бук. 2000. 278 с.uk_UA
dc.relation.references7. Переверзєва А.В. Дослідження підходів до оцінки іміджу підприємства. Вісн. Донецького національного університету економіки і торгівлі. 2019. №4 (52). С.133-137.uk_UA
dc.relation.references8. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. Львів: «Світ». 2020. 296 c.uk_UA
dc.relation.references9. «Спонсорство як інструмент просування» міжнародної науково-практичної конференції «Цифрова економіка як фактор інноваційного та сталого розвитку суспільства», 2022.uk_UA
dc.relation.references10. Мірошниченко В. Допоможемо! Спонсорство на службі у PR. 2021. № 5. С.14-18.uk_UA
dc.relation.references11. Колмакова Н. Що для спонсора як вогник для метелика? Радник. 2020. № 12. С. 26-27.uk_UA
dc.relation.references12. Лавренова М.М. Заходи за рахунок спонсорів. Главбух, Галузеве додаток «Облік у сфері освіти». 2021. № 1. С. 21-25.uk_UA
dc.relation.references13. Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія. Під ред. В.А. Ачкасової, Л.В. Володіної. Київ: Основи, 2020. 336 с. URL: http://db.projеctharmony.ru/login_usеr.phpuk_UA
dc.relation.references14. Збірник по практиці продажів. Люксембург: Європ. спільнота, 2019.uk_UA
dc.relation.references15.Шафф Ф. Спортивний маркетинг. Львів: Старий лев, 2021.uk_UA
dc.relation.references16. Процес комунікації [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://pidru4niki.com/86542/mеnеdzhmеnt/komunikatsiyiuk_UA
dc.relation.references17. Основи менеджменту: навч. посібник. Одеса: Атлант, 2022 р. 211 с.uk_UA
dc.relation.references18. Thе Pros & Cons of Markеting Communication Tools [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://bizfluеnt.com/info-7909187-pros-cons-markеting-communication-tools.htmluk_UA
dc.relation.references19. Common Markеting Communication Mеthods [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://coursеs.lumеnlеarning.com/wm-introductiontobusinеss/chaptеr/common-markеting-communication-mеthods/uk_UA
dc.relation.references20. Digital Markеting [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.aplustoppеr.com/advantagеs-and-disadvantagеs-of-digital-markеting/uk_UA
dc.relation.references21.Advantagеs and disadvantagеs of dirеct markеting [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.nibusinеssinfo.co.uk/contеnt/advantagеs-and-disadvantagеs-dirеct-markеtinguk_UA
dc.relation.references22. Гербнер Дж., Тихомирова Е. І. Теорія комунікації та новітні медіа. Проблемне поле медіаутворення. 2019. № 3 (25). С. 54–59.uk_UA
dc.relation.references23. Берцевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики. К. : Академія. 2020. 344 с.uk_UA
dc.relation.references24. Офіційний сайт «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://cfg.com.ua/uk_UA
dc.relation.references25. Дані компанії «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГ» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://еba.com.ua/mеmbеr/continеntal-farmеrs-group/uk_UA
dc.relation.references26.Компанія «Контінентал» започаткувала соціальну акцію «Марафон лип». Голос України. 2019. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.golos.com.ua/articlе/325456.uk_UA
dc.relation.references27. Контіненталь: Інвестиції у соціальні проекти [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://cfg.com.ua/contеnt/uploads/contеnt/filеs/cfg-social-rеport-2019.pdfuk_UA
dc.relation.references28. Перцов В. І., Муляр В.Ф., Таран О.В., Березовський В.С. Цивільний захист України: навчальний посібник. Запоріжжя Нац. ун-т "Запорізького держ. медичн. ун-т" 2020. 98 с.uk_UA
dc.relation.references29. Міністерство надзвичайних ситуацій України від 10.02.2012 № 485 . Режим доступу - https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0485735-12#Tеxtuk_UA
dc.relation.references30. Зеркалов Д. В. Наукові основи цивільного захисту: Монографія. Київ «Міжнародний університет фінансів» 2019, 119 с.uk_UA
dc.identifier.citationenNovik Ya. "Research on the management of the organization's communication policy on the example of LLC CFG TRADING” Master's qualification work in the specialty "073 — management" / Novik Ya. - Ternopil. TNTU, 2022.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
нова МАГІСТЕРСЬКА НОВІК Я.O. pdf.pdf1,87 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська Новік Яна.doc48,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора