Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯцишин, Василь Володимирович-
dc.contributor.advisorYatsyshyn, Vasyl-
dc.contributor.authorЦимбалістий, Віктор Олександрович-
dc.contributor.authorTsymbalistyi, Viktor Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2022-12-23T10:08:04Z-
dc.date.available2022-12-23T10:08:04Z-
dc.date.issued2022-12-22-
dc.date.submitted2022-12-22-
dc.identifier.citationЦимбалістий В. О. Методи і засоби управління та моніторингу руху об'єктів в ігрових комп'ютерних системах : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 123 – Комп’ютерна інженерія“ / Цимбалістий В. О. – Тернопіль : ТНТУ, 2022. – 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39507-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі магістра досліджено методи і засоби моніторингу в ігровій комп’ютерній системі. Проведено аналіз сучасних тенденцій проектування комп’ютерних систем, з використанням найбільш оптимальних інструментів вирішення поставлених задач, за час яких встановлено, що для розробки інтелектуального модуля потрібно роглянути структуру нейронної мережі, яка в подальшому допомогамає провести формалізацію даних на етапі математичного аналізу. Спроектовано математичну модель нейронної мережі, яка здійснює перехоплення і знищення літаючих об’єктів ігрової комп’ютерної системи. Реалізовано програмну імплементацію нейронної мережі прямого поширення з методом навчання зворотнього поширення, за допомогою мови JavaScript.2uk_UA
dc.description.abstractIn the master's qualification work, the methods and means of monitoring in the gaming computer system were investigated. An analysis of modern trends in the design of computer systems was carried out, using the most optimal tools for solving the tasks, during which it was established that for the development of an intelligent module it is necessary to consider the structure of a neural network, which in the future will help formalize the data at the stage of mathematical analysis. A mathematical model of a neural network that intercepts and destroys flying objects of a gaming computer system has been designed. The software implementation of the forward propagation neural network with the back propagation learning method using the JavaScript language has been implemented.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ,СИМВОЛІВ І СКОРОЧЕНЬ7 ВСТУП .... 8 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ МЕТОДІВ ТА ЗАСОБІВ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ В ІГРОВИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ...12 1.1 Аналіз особливостей ігрової комп’ютерної системи ...12 1.2 Аналіз предметної області ...13 1.3 Аналіз технологій та методів розробки проектованої системи ...15 1.3.1 Технології розробки програмного забезпечення ...15 1.3.2 Методи інтелектуальної імплементації в ігрових комп’ютерних системах ...17 РОЗДІЛ 2 МАТЕМАТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІГРОВОЇ КОМП’ЮТЕРНОЇ СИСТЕМИ ...24 2.1 Математична модель нейронної мережі ...25 2.2 Обгрунтування моделі розроблюваного модуля ...29 РОЗДІЛ 3 АПРОБАЦІЯ ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ІГРОВОЇ МОДУЛЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО СИСТЕМИ ТА ПЕРЕХОПЛЕННЯ РУХОМИХ ОБ’ЄКТІВ...36 3.1 Реалізація модуля нейронної мережі ...36 3.2 Імплементація модуля інтелектуального перехоплення об’єктів ...41 3.3 Апробація методів і засобів управління та моніторингу руху об’єктів в ігровій комп’ютерній системі ...42 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ...45 4.1 Охорона праці ...45 4.2 БЖД ... 50 ВИСНОВКИ ...53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...54 Додаток А Тези конференцій ...56uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject123uk_UA
dc.subjectкомп’ютерна інженеріяuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectштучні нейронні мережіuk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectігрові комп’ютерні системиuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectartificial neural networksuk_UA
dc.subjectmachine learninguk_UA
dc.subjectgame computer systemsuk_UA
dc.titleМетоди і засоби управління та моніторингу руху об'єктів в ігрових комп'ютерних системахuk_UA
dc.title.alternativeControlling and monitoring methods and means of the object movements in the game computer systemsuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Цимбалістий Віктор Олександрович, 2022uk_UA
dc.contributor.committeeMemberГотович, Володимир Анатолійович-
dc.contributor.committeeMemberHotovych, Volodymyr-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages56-
dc.subject.udc004.85uk_UA
dc.relation.references1. Asteroids (video game). https://en.wikipedia.org/wiki/Asteroids_(video_game) URL: (дата звернення 10.10.2022 р.).uk_UA
dc.relation.references2. Modern Web Development: Understanding domains, technologies, and user experience (Developer Reference) 1st Edition, Microsoft Press, 2016, 448p.uk_UA
dc.relation.references3. Probabilistic Machine Learning: An Introduction by Kevin Patrick Murphy. MIT Press, 2012. 864p.uk_UA
dc.relation.references4. JavaScript. URL: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/JavaScript (дата звернення 10.10.2022 р.).uk_UA
dc.relation.references5. Гамільтонів граф. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%B B%D1%8C%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D0%B3%D1 %80%D0%B0%D1%84 (дата звернення 10.10.2022 р.).uk_UA
dc.relation.references6. Artificial Intelligence: A Modern Approach, 4th US edition by Stuart Russell and Peter Norvig. Pearson publisher, 2020, 1136p.uk_UA
dc.relation.references7. Machine Learning Refined: Foundations, Algorithms, and Applications 2nd Edition, by Jeremy Watt. Cambrige University Press, 2020, 594p.uk_UA
dc.relation.references8. Types of Neural Networks and Definition of Neural Network. URL: https://www.mygreatlearning.com/blog/types-of-neural-networks/ (дата звернення 10.10.2022 р.).uk_UA
dc.relation.references9. Feedforward neural network. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Feedforward_neural_network (дата звернення 10.10.2022 р.).uk_UA
dc.relation.references10. JavaScript for Kids: A Playful Introduction to Programming by Nick Morgan, 2014, 336p.uk_UA
dc.relation.references11. Canvas. URL: https://developer.mozilla.org/ru/docs/Web/API/Canvas_API (дата звернення 10.10.2022 р.).55uk_UA
dc.relation.references12. JavaScript math function. https://developer.mozilla.org/en- US/docs/Web/JavaScript/Reference/Global_Objects/Math/atan2 (дата звернення 10.10.2022 р.).uk_UA
dc.relation.references13. Math behind Artificial Neural Networks. URL: https://medium.com/analytics- vidhya/math-behind-artificial-neural-networks-42f260fc1b25 (дата звернення 10.10.2022 р.).uk_UA
dc.relation.references14. Linear Algebra explained in the context of deep learning. URL: https://towardsdatascience.com/linear-algebra-explained-in-the-context-of- deep-learning-8fcb8fca1494uk_UA
dc.relation.references15. Sigmoid function. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Sigmoid_function (дата звернення 10.10.2022 р.).uk_UA
dc.relation.references16. Estimation of Neurons and Forward Propagation in Neural Net. URL: https://www.analyticsvidhya.com/blog/2021/04/estimation-of-neurons-and- forward-propagation-in-neural- net/#:~:text=There%20are%20three%20steps%20to,loss%20or%20the%20erro r%20term (дата звернення 10.10.2022 р.)uk_UA
dc.relation.references17. Constructor JavaScript URL: https://developer.mozilla.org/en- US/docs/Web/JavaScript/Reference/Classes/constructor (дата звернення 10.10.2022 р.).uk_UA
dc.relation.references18. Getters JavaScript URL: https://developer.mozilla.org/en- US/docs/Web/JavaScript/Reference/Functions/get (дата звернення 10.10.2022 р.).uk_UA
dc.relation.references19. Грибан В.Г., Негодченко О.В. Охорона праці. К.: Центр учбової літератури, 2009. 209 c.uk_UA
dc.relation.references20. Бедрій Я.І. 39 Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник. Київ: Кондор, 2009. 286 с.uk_UA
dc.identifier.citationenTsymbalistyi V.O. Controlling and monitoring methods and means of the object movements in the game computer systems: master's qualification thesis on specialty 123 — Computer engineering" / Tsymbalistyi V.O. – Ternopil: TNTU, 2022 – 56 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:123 — комп’ютерна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Magistr Tsymbalistyi.pdf2,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка.docx22,96 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора