Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39411
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.advisorЛуцків, Андрій Мирославович-
dc.contributor.advisorLutskiv, Andriy-
dc.contributor.authorБондаренко, Максим Андрійович-
dc.contributor.authorBondarenko, Maksym Andriyovych-
dc.date.accessioned2022-12-20T19:34:57Z-
dc.date.available2022-12-20T19:34:57Z-
dc.date.issued2022-12-20-
dc.date.submitted2022-12-20-
dc.identifier.citationБондаренко М. А. Методи та засоби оптимізації потоку звернень користувачів у комп’ютерних системах масового обслуговування : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „123 — комп’ютерна інженерія“ / М. А. Бондаренко. — Тернопіль : ТНТУ, 2022. — 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39411-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні методів і засобів оптимізації процесів опрацювання інформаційних потоків у комп’ютерних системах підтримки користувачів. У кваліфікаційній роботі досліджено потенційні варіанти оптимізації систем масового обслуговування звернень користувачів, визначено і математично описано базові об’єкти, притаманні для процесу управління зверненнями у системах підтримки користувачів, що представляються у вигляді потоку звернень і характеризуються якістю їх опрацювання. Обгрунтовано з математичної точки зори і практичного застосування параметри якості опрацювання звернень у системах підтримки користувачів, що дало змогу на концептуальному рівні спроектувати і в подальшому програмно імплементувати гібридну архітектуру підсистеми керування зверненнями з врахуванням особливостей СМО з чергами та СМО з пріоритетами та підвищити якість надання послуг з підтримки користувачів. Побудовано та імплементовано структурну схему підсистеми управління потоками звернень користувачів на основі алгоритмів, передбачених обґрунтованою моделлю, що дало змогу забезпечити збалансованість і заданий рівень продуктивності опрацювання звернень користувачів.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work is to study the methods and means of optimizing the processing of information flows in computer user support systems. In the qualification work, potential options for optimization of systems of mass service of user appeals were investigated, basic objects inherent in the process of managing appeals in user support systems, presented in the form of a flow of appeals and characterized by the quality of their processing, were defined and mathematically described. The parameters of the quality of handling appeals in user support systems are substantiated from a mathematical point of view and practical application, which made it possible to design at the conceptual level and subsequently programmatically implement the hybrid architecture of the appeal management subsystem, taking into account the features of the SMO with queues and SMO with priorities and to improve the quality of service provision with user support. A structural diagram of the subsystem for managing the flows of user requests was built and implemented based on the algorithms provided by the well-founded model, which made it possible to ensure balance and a given level of productivity in the processing of user requests.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП ...8 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ОПТИМІЗАЦІЇ ПОТОКІВ ЗВЕРНЕННЯ КОРИСТУВАЧІВ У СИСТЕМАХ ПІДТРИМКИ КОРИСТУВАЧІВ ...12 1.1. Аналіз вимог до проектування та функціонування систем підтримки користувачів ... 12 1.2. Аналіз варіантів оптимізації систем масового обслуговування звернення користувачів ... 19 1.3. Висновки до розділу ...25 РОЗДІЛ 2 ПОБУДОВА МОДЕЛІ ТА АЛГОРИТМУ ОПТИМІЗАЦІЇ ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ У СИСТЕМАХ МАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ...27 2.1. Визначення та математичні нотації сутностей при оптимізації процесів управління зверненнями в системах підтримки користувачів ...27 2.2. Обґрунтування вибору моделі потоку звернень у комп’ютеризованих системах підтримки користувачів ...33 2.3. Формалізація характеристик якості при управлінні зверненнями користувачів ... 39 2.3.1. Системи з втратами ...39 2.3.2. Системи з чергами ...41 2.3.3. Гібридні системи ...42 2.3.4. Системи з пріоритетами ...43 2.4. Характеристики пропускної здатності та продуктивність систем управління зверненнями ... 44 2.5. Висновки до розділу ...467 РОЗДІЛ 3 СИСТЕМА ПІДТРИМКИ КОРИСТУВАЧІВ З ОПТИМІЗОВАНИМ УПРАВЛІННЯМ ЗВЕРНЕННЯМИ ...47 3.1. Визначення сутностей та побудова схеми бази даних звернень користувачів ... 47 3.2. Побудова архітектури системи підтримки користувачів з оптимізованим управління зверненнями ...56 3.3. Висновки до розділу ...69 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ...70 4.1. Охорона праці ...70 4.2. Оповіщення керівного складу органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, населення про загрозу і виникнення НС природного, техногенного та воєнного характеру ...73 ВИСНОВКИ .... 77 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...79 ДОДАТОК А ТЕЗИ КОНФЕРЕНЦІЙ ...82uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject123uk_UA
dc.subjectкомп’ютерна інженеріяuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectзасібuk_UA
dc.subjectпотікuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectкористувачuk_UA
dc.subjectзверненняuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjecttooluk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectflowuk_UA
dc.subjectmessageuk_UA
dc.subjectuseruk_UA
dc.titleМетоди та засоби оптимізації потоку звернень користувачів у комп’ютерних системах масового обслуговуванняuk_UA
dc.title.alternativeMethods and means of optimizing the flow of user requests in mass service computer systemsuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Бондаренко Максим Андрійович, 2022uk_UA
dc.contributor.committeeMemberГладьо, Юрій Богданович-
dc.contributor.committeeMemberHladyo, Yurii-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages84-
dc.subject.udc004.2uk_UA
dc.relation.references1. Ложковський А.Г. Спрощений метод розрахунку багатоканальної системи з чергою в моделі. Наукові праці ОНАЗ ім. О.С. Попова. 2008. No 2. С. 69- 76.uk_UA
dc.relation.references2. Ложковский А.Г. Моделирование многоканальной системы обслуживания с организацией очереди. Восточно-европейский журнал передовых технологий. 2007. С.72–76.uk_UA
dc.relation.references3. Ложковский А.Г. Метод расчета систем обслуживания с ожиданием при произвольном потоке вызовов. К.: Зв’язок. 2006. No 1. С. 57-60.uk_UA
dc.relation.references4. Ложковский А.Г. Сравнительный анализ методов расчета характеристик качества обслуживания при самоподобных потоках в сети. Моделювання та інформаційні технології.36. наук. пр. ШМЕ ім. Г. Є. Пухова НАН України. Вин. 47. К.: 2018. С. 187-193.uk_UA
dc.relation.references5. Величко В.В. Телекоммуникационные системы и сети. Том 3. Мультисервисные сети. К.: Горячая линия. Телеком, 2015. 592 с.uk_UA
dc.relation.references6. ДСТУ 3918-99 Інформаційні технології. Процеси життєвого циклу програмного забезпечення. Київ. Держстандарт України. 2000. 49 с.uk_UA
dc.relation.references7. Чумакова Т.Я. Стандартизация в сфере информационных технологий. Математичні машини і системи. 2018. No 2. С. 145 – 150.uk_UA
dc.relation.references8. Нильсен Я. Веб-дизайн. Книга Якоби Нильсена. К:Символ-Плюс, 2016. 512 с.uk_UA
dc.relation.references9. Bertoa M.F. Measuring the usability of software components / Bertoa M.F., Troya J.M., Vallecillo A. - Journal of Systems and Software. Volume 79, Issue 3, March 2016, P. 427-439uk_UA
dc.relation.references10. John M. Carroll Human Computer Interaction (HCI). URL: http://www.interaction-design.org/encyclopedia/human_computer_interaction_hci.html (дата звернення 05.12.2022 р.)uk_UA
dc.relation.references11. Берсуцкий Я. Г. Модели и алгоритмы принятия управленческих решений. Донецк : ИЭП НАНУ 2008. 307 с .80uk_UA
dc.relation.references12. Василенко В. А. Теорія і практика розробки управлінських рішень: навч. посіб. К. : ЦНЛ 2012. 420 с.uk_UA
dc.relation.references13. Луцків А.М., Бондаренко М.А. Особливості оптимізації систем підтримки користувачів із застосуванням підходу систем масового обслуговування. Матеріали Х науково-технічної конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя «Інформаційні моделі, системи та технології» (8-9 грудня 2022 року). Тернопіль: ТНТУ. 2022. C. 67.uk_UA
dc.relation.references14. Луцків А.М., Бондаренко М.А. Архітектура системи підтримки з оптимзацією процесу управління зверненнями користувачів. Матеріали Х науково- технічної конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя «Інформаційні моделі, системи та технології» (8-9 грудня 2022 року). Тернопіль: ТНТУ. 2022. C. 68.uk_UA
dc.relation.references15. Волошин, О. Ф. Моделі та методи прийняття рішень : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. 2-ге вид., перероб. та допов. К. : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2020. 336 с.uk_UA
dc.relation.references16. Галузинський Г. П. Сучасні технологічні засоби обробки інформації: навч. посіб. К. : КНЕУ 2008. 224 с.uk_UA
dc.relation.references17. Гарасимчук О.І. Комплексні системи санкціонованого доступу: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. 212 с.uk_UA
dc.relation.references18. Глибовець М. М. Штучний інтелект: під - ручник К. : КМ Академія 2012. 366 с.uk_UA
dc.relation.references19. Катренко А.В. Системний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації. Львів : Новий Світ-2000, 2013. 424 с.uk_UA
dc.relation.references20. Колпаков В. М. Теория и практика принятия управленческих решений. К. : МАУП 2004. 504 с.uk_UA
dc.relation.references21. Компьютеризация информационных процессов на промышленных предприятиях.К. : Техника ; Катовице : Экономическая академия им. Карола Адамецкого 2001. 216 с.81uk_UA
dc.relation.references22. Локазюк В. М. Засади систем підтримки прийняття рішень на основі комп'ютерних систем та їх компонентів : Навч. посібник для вузів. Хмельницький: ПП Гонта А.С., 2010. 337 с.uk_UA
dc.relation.references23. Пушкар О. І. Системи підтримки прийняття рішень: навч. Посібник. Харків : Інжек 2006. 304 с.uk_UA
dc.relation.references24. Системи підтримки прийняття рішень. Х. : Інжек, 2006. 304 с.uk_UA
dc.relation.references25. Dawes R.M. The robust beauty of improper linear models in decision making- In: D. Kahneman, P. Slovic, A. Tversky (Eds), "Judgment under uncertainty: Heuristics and biases", Cambridge Univ., Press, 1999.uk_UA
dc.relation.references26. Жидецький В. Охорона праці користувачів комп’ютерів Львів: Афіша, 2000. 176 с.uk_UA
dc.relation.references27. Желібо Є. Безпека життєдіяльності. К.: 2001. 483 с.uk_UA
dc.identifier.citationenBondarenko M. Methods and means of optimizing the flow of user requests in mass service computer systems. TNTU:Ternopil. 2022. 84 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Collection(s) :123 — комп’ютерна інженерія

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Bondarenko_M_A.pdf2,23 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Авторська_довідка_Бондаренко.docx20,4 kBMicrosoft Word XMLVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration