Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39198
Title: Функції управління збутом на підприємстві
Authors: Радинський, Сергій Віталійович
Дячун, Ольга
Bibliographic description (Ukraine): 1. Управління збутом. Бібліотека економіста. URL: https://library.if.ua/books/ 2. Терент’єва Н. В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємства. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783 3. Стимулювання збуту. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Стимулювання_збуту 4. Шереметинська О., Невмержицька Ю. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства при здійсненні ЗЕД. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785 5. Росола У. В. Вдосконалення стимулювання збуту на ринку. Міжнародний науковий журнал. 2016. С. 120-122
Issue Date: 11-nov-2022
Submitted date: 12-nov-2022
Date of entry: 9-dec-2022
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ
UDC: 658.5
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39198
Content type: Conference Abstract
Ebben a gyűjteményben:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
2022_11_збірник.pdf3,26 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Админ Инструменти