Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39198
Titulua: Функції управління збутом на підприємстві
Egilea: Радинський, Сергій Віталійович
Дячун, Ольга
Bibliographic description (Ukraine): 1. Управління збутом. Бібліотека економіста. URL: https://library.if.ua/books/ 2. Терент’єва Н. В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємства. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783 3. Стимулювання збуту. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Стимулювання_збуту 4. Шереметинська О., Невмержицька Ю. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства при здійсненні ЗЕД. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785 5. Росола У. В. Вдосконалення стимулювання збуту на ринку. Міжнародний науковий журнал. 2016. С. 120-122
Gordailuaren-data: 11-Nov-2022
Submitted date: 12-Nov-2022
Date of entry: 9-Dec-2022
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ
UDC: 658.5
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39198
Content type: Conference Abstract
Bildumetan azaltzen da:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
2022_11_збірник.pdf3,26 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Admin Tools